Ga je dit nu overal posten?quote:Op zondag 1 april 2007 02:16 schreef noltje het volgende:
Moet dit een miljonairsfeest voorstellen.
Laat me niet lachen, in een bejaardentehuis wordt nog wilder gefeest.
En dan ook nog 100 EU betalen, alle gasten moeten zich echt besodemieterd voelen.
Die komen de volgende keer niet meer, wat een KLOTEFEEST.
Held!quote:Op zondag 1 april 2007 02:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wat een sukkels!!!! huub begon heeel stoert te vertellen dat natastia brian er uit ging stemmen , al dansend schudde ik nee, hij zei, nee???ik schudde nee, ook duidelij kgemaakt dat lieke niet te vertrouwen was...
Jongen je hebt jezelf vanavond compleet belachelijk gemaakt.quote:Op zondag 1 april 2007 02:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wat een sukkels!!!! huub begon heeel stoert te vertellen dat natastia brian er uit ging stemmen , al dansend schudde ik nee, hij zei, nee???ik schudde nee, ook duidelij kgemaakt dat lieke niet te vertrouwen was...
quote:Op zondag 1 april 2007 02:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Coolquote:Op zondag 1 april 2007 02:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
het is allemaal goed, ik heb mn taak gedaan, ookal benik dr uitgetrapt
Ik vond het wel een goeie actie !!quote:Op zondag 1 april 2007 02:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dat je eruit bent getrapt maakt het geheel alleen maar stoerder...quote:Op zondag 1 april 2007 02:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Je hebt gedaan wat je wilde doen en dus heb je het goed gedaan wat mij betreft!quote:Op zondag 1 april 2007 02:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ach welja, beetje rellen op zijn tijd kan geen kwaadquote:Op zondag 1 april 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je eruit bent getrapt maakt het geheel alleen maar stoerder...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |