Nee, waarschijnlijk onzeker meisje. Haar relatie is net uit en ze heeft 2 weken niet gegeten. Daarom is ze zo mager.quote:
Bewerkstelligen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:51 schreef Ruudjem het volgende:
wat moet huub met die nasty bitch :S
Een beetje lullen is best gezellig met Amanda denk ik, dat moet ik r nagevenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat doe die hockey pauper bij Amanda?
ik doe altijd een saucijsje in m'n broekquote:
Cub maat was goed, ze zei alleen niet dat die gevuld waren met kipfiletquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Was de selectie procedure niet een minimale cupmaat? Kortom.. vrouwen worden er op veroordeeld.. en de domme types trekken zich daar helaas iets van aan.
Heel vreemd, snap helemaal niet dat die meiden dat toelaten. Net of niet zichzelf kunnen omkleden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:49 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sylvia???
Volgens mij staat Natasia daar een volkomen onbekende gast uit te kleden?
Voor als je onderweg honger krijgt, zeker...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef proh het volgende:
ik doe altijd een saucijsje in m'n broek
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef proh het volgende:
ik doe altijd een saucijsje in m'n broek
Flikker toch op, zeikerdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:49 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap, Brian en Natasia gedragen zich tenminste..
Salmonella tieten dus..hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Cub maat was goed, ze zei alleen niet dat die gevuld waren met kipfilet
LL heeft niet geknepen, alleen even zijn hand er opgelegd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Als het waar is dat Jeroen in Amanda's tiet geknepen heeft is ie net zo fout als Jaap... de nr.1 reden waarom ik een hekel aan Jaap heb...
dat is wel sneu om te doen imo. zou eigenlijk gewoon eruitgezet moeten worden als hij dat echt gedaan heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij heeft in een eerder gesprekje met Amanda.. (toen over haar dommigheid) idd haar borsten aangeraakt. Amanda deinsde toen ook terug en zei dat hij dat niet kon maken. Die jongen met die donkere krulletjes en zonnebril op zijn hoofd stond er ook bij.
Die MOCHTEN niet drinken van dat oudere meisje dat er bij wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef heracles het volgende:
Dan hadden de teasers nog een beetje verstand om zich niet uit te leven LIVE op TV
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
Oe, onderwaterbeelden!
Dat wordt nog wat straks, voor geile rukkertjes zoals ik.
Kansloos...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:53 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat heeft ze waarschijnlijk zelf gedaan
Wel kansloos natuurlijk...![]()
Juist en keihard ook!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef havefun het volgende:
LL moet Brian gewoon nog effe hoeken voordat ie daar weg gaat!
door camera's toch!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Heel vreemd, snap helemaal niet dat die meiden dat toelaten. Net of niet zichzelf kunnen omkleden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:55 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van vrouwen, maar met kipfiletjes
bedoelen ze toch plastic opvulling ? Toch geen ECHTE kipfiletjes ?????
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
LL heeft niet geknepen, alleen even zijn hand er opgelegd.
Ohquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:52 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk onzeker meisje. Haar relatie is net uit en ze heeft 2 weken niet gegeten. Daarom is ze zo mager.![]()
ja is een player 1e klasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:55 schreef RSie het volgende:
hehe, wat een walgelijk opscheppertje die hockeypaupert
Hoop het wel, want de meeste info die hij doorspeelde was standaard info die Huub uiteindelijk toch wel te horen zal krijgen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:54 schreef solara4 het volgende:
misschien is LL nu wel met Syl aan het praten over haar kadootje....
Huub is the man vanavond dus lijkt me moeilijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Nu moet Brian huub opjutten, heeft hij meer succes als huub zelf denk ik
Hmm... mocht je honger krijgen is het wel handig natuurlijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:55 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van vrouwen, maar met kipfiletjes
bedoelen ze toch plastic opvulling ? Toch geen ECHTE kipfiletjes ?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |