abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47870099
En alles werkt grotendeels wel , alleen kom ik nog wat drivers te kort, van mijn (usb) webcam, en mijn geluidskaart... alleen van beide heb ik mijn driver cd-rom niet meer en weet ik ook niet van wat voor merk/type ze zijn.. is er een manier om te weten te komenwelke drivers ik moet hebben en waar ik ze kan vinden (op internet )?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:50:54 #2
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_47870287
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:47 schreef Thrilled het volgende:
En alles werkt grotendeels wel , alleen kom ik nog wat drivers te kort, van mijn (usb) webcam, en mijn geluidskaart... alleen van beide heb ik mijn driver cd-rom niet meer en weet ik ook niet van wat voor merk/type ze zijn.. is er een manier om te weten te komenwelke drivers ik moet hebben en waar ik ze kan vinden (op internet )?
Op de geluidskaart zelf staat vaak de naam of het serienummer. Wat betreft de webcam moet je het kijken of je aan de hand van plaatjes de jouw een beetje kunt identificeren.
I mean no harm
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:05:01 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_47870867
Gewoon ff een proggie als Everest downloaden (gratisch). Hier kun je ieder onderdeel op je machine bekijken en zo merken en type's achterhalen.

Voor je webcam moet je kijken op de site van de fabrikant.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_47871297
Of boot met Knoppix oid en kijk wat hij herkend
♥ K, N, R en F ♥
pi_47871334
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:05 schreef Biogarde het volgende:
Gewoon ff een proggie als Everest downloaden (gratisch). Hier kun je ieder onderdeel op je machine bekijken en zo merken en type's achterhalen.

Voor je webcam moet je kijken op de site van de fabrikant.
ik weet dus niet van welke fabrikant hij is , anders had ik daar zelf al wel gekeken de webcam is compleet merk/icoon/logo loos...
pi_47871636
EVerest downlaoden en kijken
pi_47872803
probeer aida32 eens
pi_47872901
offf SiSoft Sandra, die kan het ook wel.
- ..mux.. -
pi_47873171
Geef anders eens een foto van je webcam.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')