quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef carpediem23 het volgende:
Hoeveel mensen gaan er ongeveer komen dan? Is daar nog iets over gezegt? 100 man ofzo, hoeveel gaan er van fok???
Ja want goed wassen helpt !! Tegen alle zwangerschappen soa's en erger..Truste Brian (Maar eerst even afwachten)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
Brian staat zijn zaakie goed te wassen, zou hij plannen hebben ???
Maar goed ook, daar is veel te weinig aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda doet haar haar nog even ......
Zestien, waarvan 1 van Fok! ..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef carpediem23 het volgende:
Hoeveel mensen gaan er ongeveer komen dan? Is daar nog iets over gezegt? 100 man ofzo, hoeveel gaan er van fok???
Het kan niet hoor...ik ben 3 cm groter dan Natasia en 3 kilo lichter..geen vetrollen...strak buikje...en ik heb echt maat 42...stom wijf die Natasia met haar maatje 36/38...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
En ze beweert nu maatje 36 te hebben.
Hoe is dat mogelijk?
Om ze in het begin even te begeleiden en bij zich te houden zodat het geen zooitje wordt en niet iedereen afstormd op Huub... Verder wordt er in groepjes ff rondleiding door het huis gegeven...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Taurus het volgende:
Waarom 'hebben' sommige bewoners de mensen die naar het feest komen?![]()
Ik ga me de krimpen lache als er meer gasten komen (Nena wat exen enz)quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed ook, daar is veel te weinig aandacht aan besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |