dan open ik maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
TT: vanavond is de White-party in DGK.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 25] Blijmoedig wachten wij de millenniumCOS af
Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGKHOOLI-GANS #2
Wilt u een ode aan de lieftallige Lieke met ons delen, of heeft u daarentegen een volkomen irrationele vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden, dan is er in Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo?
ja, jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zijn we d'r nog?
Yep en ze ziet er niet anders uit dan anders..... zelfde vette haar en zelfde ogenschaduw.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Hmmmm ik heb net 1,5 uur geslapen, gedouched, aangekleed, opgemaakt, nagels gedaan en een hapje gegeten. En ze zijn nog steeds met Amanda bezig??????/
vlug copy/paste de OP ff anders sluit Gert hem weerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dan open ik maar
Ja ze komen pas om 9 uurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
de gasten komen toch niet al om 20.00?
Ik dacht dat ze dan pas opgehaald werden ergens ?
kweet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
vlug copy/paste de OP ff anders sluit Gert hem weer![]()
Huubje zit nog in badjas dus ik denk 21:00quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
de gasten komen toch niet al om 20.00?
Ik dacht dat ze dan pas opgehaald werden ergens ?
Wat wil je als ze telkens tussendoor zelf gaat zitten kutten...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Hmmmm ik heb net 1,5 uur geslapen, gedouched, aangekleed, opgemaakt, nagels gedaan en een hapje gegeten. En ze zijn nog steeds met Amanda bezig??????/
Klopt, is een BUG, zie: [BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet directquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iedere keer moet ik op refresh klikken anders is de cos weg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |