Whehehehehehequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef pussydeluxe het volgende:
En wanneer is de Borderline meet?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding] Wat?
Een meet! Naar aanleiding van de ADHD-topics, en de 200 eerdere pogingen iets van de grond te krijgen!
quote:Op zondag 1 april 2007 14:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zet deze ovb in mn agenda(die ik morgen toch ws weer kwijt ben)
We gaan góed!quote:
Anders bv op station ofzo afspreken en dan gewoon gezamelijk de stad inlopen. En evt. laterkomers kunnen dan smsen of bellenquote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
We gaan góed!
Kroegen: België, al doen die niet aan terrassen. Stairway, afgezaagd, maar toch. En verder ligt het natuurlijk aan het weer, in het zonnetje moet je niet op het Neude met meer dan 2 man aan komen zetten, want dan wordt je weg gelachen door de drukte.
Beste plan idd.quote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef Yoni het volgende:
[..]
Anders bv op station ofzo afspreken en dan gewoon gezamelijk de stad inlopen. En evt. laterkomers kunnen dan smsen of bellen
Puik! We komen er wel. Langzaam, maar zeker.quote:Op maandag 16 april 2007 19:21 schreef mighty_myte het volgende:
allemaal prima plannen. ik ga mijn best doen om er ook te zijn.
HOI DRABBEL! Ik zeg 15:00, CS.quote:Op maandag 23 april 2007 04:00 schreef Drabbel_ het volgende:
hoelaat begint het eigenlijk?
Wacht maar, tot jij met die Asperger-kliek van WFL op stap gaat.quote:Op maandag 23 april 2007 04:23 schreef Friek_ het volgende:
Dit komt helemaal goed met onze druktemakers.
HOI NOSHquote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
HOI DRABBEL! Ik zeg 15:00, CS.
[..]
Wacht maar, tot jij met die Asperger-kliek van WFL op stap gaat.
Ik zat dubbel te plannen. Sorry. Ik ook.quote:
Ikzaghetnietaankomenjijwel?quote:Op maandag 23 april 2007 19:56 schreef Yoni het volgende:
Eh ja da's wel goedHoewel het er op lijkt dat het gewoon weer niet gaat lukken
Stelletje chaoten!!!!
![]()
Ik had goede hoop dat het nu eens ging lukkenquote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ikzaghetnietaankomenjijwel?
Mwoah, we kijken het aan, desnoods maken we er een uberminimeet van, en de volgende keer dwingen we het drukke grut. Puh.
achja ben nog nooit naar een meet geweest die met R&P danwel met ADD/ADHD gemaakt heeft, en heb er nog nooit eentje georganiseerd.quote:Op maandag 23 april 2007 20:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik had goede hoop dat het nu eens ging lukkenZo suf, ik ga naar zoveel meets en organiseer ze ook (FOT he) en dat gaat gewoon goed. Maar dat zal wel komen omdat ik dan de enige chaoot ben
![]()
Lijkt me verstandig. Kom er net achter dat ik vandaag zelf ook aan de andere kant van het land zit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nouja, dan nog maar eens een nieuwe datum zetten dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |