Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar erger dat beoordelen op uiterlijk..als een meisje al liposuctie laat doen om van maat 38 naar 36 wilt en een ander op 15 jarige leeftijd al borstvergroting wiltdan is het eind zoek..toch
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef a_leeuwtje het volgende:
Het gaat om het karakter van een mooie tafel eet je nooit alleen!
Ze zou het eens niet moeten föhnen, het staat best leuk die krullen vind ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft van zichzelf van dat kroeshaar volgens mij... kijk maar hoe het gekruld is nu het nat is...
En op een gegeven moment kom je er achter dat het eigenlijk maar om één ding gaatquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Combinatie van beide. Dat is waar 't om draait.
Het is nog geen 21.00 uurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
Voor het eerst dat ze het fohnen niet over neemt
[afbeelding]
Daar heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Combinatie van beide. Dat is waar 't om draait.
helemaal waar, maar je kan ook verliefd worden op een minder mooi (om niet te zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ga nou niet ontkennen dat uiterlijk niet meespeelt bij 't vallen voor iemand![]()
Kijk, dat is zelfs al een kwestie van smaak. Ik ken vrouwen/meiden genoeg die hem wél mooi vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:02 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
Neem Huub is geen mooie man maar door zijn eerlijkheid vind ik hem toch mooier worden.
ik vind huub inderdaad soms best een knap kereltjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dat is zelfs al een kwestie van smaak. Ik ken vrouwen/meiden genoeg die hem wél mooi vinden.
Klopt. Heeft met intinct te maken denk ik. Het moment dat het er niet meer toe doet is meestal het moment dat je je niet meer hoeft voort te planten (hogere leeftijd). Normaal is het zo geregeld (als je jonger bent) dat je over het algemeen voor het mooiste vrouwtje gaat om kinderen mee te maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En op een gegeven moment kom je er achter dat het eigenlijk maar om één ding gaat
ik vind hem vaak knap irritant!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind huub inderdaad soms best een knap kereltje
![]()
Een spulletje om het oog wit nog witter te makenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:04 schreef proh het volgende:
wat doen ze nou in de ogen?
Doe dan gewoon witte lenzen in. Lijkt me toch iets veiligerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een spulletje om het oog wit nog witter te maken![]()
Eric vondt het nogal prikken...
Hoever moet je gaan vraag je je toch af.
Daar kun je wel eens gelijk in hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klopt. Heeft met intinct te maken denk ik. Het moment dat het er niet meer toe is meestal het moment dat je je niet meer hoeft voort te planten (hogere leeftijd). Normaal is het zo geregeld (als je jonger bent) dat je over het algemeen voor het mooiste vrouwtje gaat om kinderen mee te maken.
ehm oogwit niet de irissenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doe dan gewoon witte lenzen in. Lijkt me toch iets veiliger
tanden bleken, ogen bleken, zou Eric nog meer bleken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een spulletje om het oog wit nog witter te maken![]()
Eric vondt het nogal prikken...
Hoever moet je gaan vraag je je toch af.
Tanden bleken is wel mooi maar ook niet overdreven goed voor je tandenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef proh het volgende:
[..]
tanden bleken, ogen bleken, zou Eric nog meer bleken?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soort van The Grudge...
Ju-on voor de kenners![]()
bah.. wat klinkt dat pre-historischquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klopt. Heeft met intinct te maken denk ik. Het moment dat het er niet meer toe is meestal het moment dat je je niet meer hoeft voort te planten. Normaal is het zo geregeld dat je over het algemeen voor het mooiste vrouwtje gaat om kinderen mee te maken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
godverdomme amanda, meteen met die jatten in het haar he....
dan wordt het meer een gothic-partyquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zou ik eerder voor lenzen gaan.
maar dat is met het mooie zwarte aziatische haar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soort van The Grudge...
Ju-on voor de kenners![]()
Ik leef met je mee.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Het klinkt ook heel prehistorisch maar dat stukje instict zal er altijd wel in blijven zitten imo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bah.. wat klinkt dat pre-historisch![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:14 schreef proh het volgende:
(Trouwens; Hulde aan det orginelen !!! Dood aan de Re-makes !!!)
yepquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het klinkt ook heel prehistorisch maar dat stukje instict zal er altijd wel in blijven zitten imo.
ja is dat irritant of niet? Ik zei toch het zit 10 seconden redelijk en dan gaat ze er zelf weer een puinhoop van maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
ik zeg: houdt ze dan ook een keer haar mond dicht?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda wil graag eye-liner boven en onder...
Voor de rest helemaal wit...
Ik zeg: Mime
Dat past nooitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Hee, Jaap is er ook nog, en hij smakt in mijn oor.
[afbeelding]
Japio gaat zijn dieet nooit volhouden. Misschien wel het fietsen, maar het eten niet, die knop is gewoon nog niet om, gezien zijn lunch van vandaag ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:15 schreef waxmask het volgende:
Japio weer stiekum schranzen achter de pc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |