abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48077699
lijkt het nou zo of beginnen de oogjes van karel echt al een beetje open te gaan in de ooghoeken?
en ze worden echt met de dag schattiger!
pi_48077806
Mudhle

Kayleigh net na het wegen met oma
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_48077901
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
lijkt het nou zo of beginnen de oogjes van karel echt al een beetje open te gaan in de ooghoeken?
en ze worden echt met de dag schattiger!
een beetje ja. En bij Mudhle ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:50:58 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48078563
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:54:05 #255
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_48080422
Hoi
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_48081143
Ach Nok....die liefde komt van de foto's afgespat!
pi_48081224
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_48081539
Mudhle is toch ook echt mijn favorietje (en ik vind rode katertjes al zo leuk), zij heeft echt een supermooie tekening in haar gezichtje met die rode vegen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:53:43 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48081926
Karel is een Janus!
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:30:29 #260
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48083045
Oogjes open
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:46:18 #261
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_48083548
het zijn er dus 4 geworden?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_48086484
CATS RULE
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:22:13 #263
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48086557
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoi
Leuke ava
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48092331
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Karel is een Janus!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48093620
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Ikook het volgende:
Ach Nok....die liefde komt van de foto's afgespat!
en soms ook zo uit mijn traanbuisjes van ontroering. Ben een walgelijke emomuts, echt erg.
Maar ze zijn ook zo ontzettend lief en mooi om te zien en Purrr is ook zo aandoenlijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:02:50 #266
160596 Doemijdiemaar
Ja, vind ik ook!
pi_48093813
Die foto "Kayleigh net na het wegen met oma". Daar op zie je goed hoe klein ze eigenlijk nog zijn!
Those who try to be different, are all the same.
pi_48123681
Vandaag weer een flinke gewichtstoename bij allemaal. De twee katers doen een wedstrijdje. Ze zijn allebei al boven de 200 gram. De ene dag de een 2 gram zwaarder dan de ander en de andere dag omgekeerd. De dames doen het ook heel goed.

Mijn meisje Mudhle

Karel in close up

Mamma en Stuitje intiem onderonsje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48124081
  Moderator maandag 9 april 2007 @ 16:09:18 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48147600
Volgens mij is het weer hoog tijd voor een update
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 9 april 2007 @ 16:13:38 #270
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48147692
Stuit kijkt alsof ie moet poepen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48147939
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:09 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is het weer hoog tijd voor een update
Heb je gelijk in.

Vandaag zijn ze allemaal boven de 200 gram. Kayleigh is de kleinste en weegt nu 210 gram.
Ik maakte me gister een beetje zorgen omdat ze steeds minder aan kwam over de afgelopen dagen, maar dat heeft ze vandaag weer helemaal goed gemaakt door 14 gram aan te komen.

Bij Karel en Mudhle gaan de oogjes nu echt op een kier. Eerder leek het zo te zijn maar kon je je nog afvragen of dat wel echt zo was. Nu is het geen vraag meer.
Dat wil ook zeggen dat ik even niet met de flitser foto's ga maken. Laat die kleine oogjes eerst maar eens wennen.

Ik heb wel een of twee foto's gemaakt vandaag en die zal ik later posten.
Ben nu de tuin katerproof aan het maken want die klooi is niet te houden. Heel vervelend. Hij bonkt tegen de achterdeur en mijn eigen poezen voelen zich niet fijn in de tuin omdat hij telkens terugkomt. Een plens water helpt ook al niet. Dus nu een paar rollen gaas dan maar.
Kunnen mijn dames er niet uit en hij er niet zo makkelijk in.

Purrr was gister voor het eerst buiten. Ik aan het klussen en zij aan het rondspringen. Dan zie je pas hoe zeer ze zelf nog een kitten is
Ze ging niet buiten de tuin. Ze moet immers in de buurt blijven voor haar kindjes. Maar toch is de gaasafzetting geen overbodige luxe. Onder invloed van hormonen zou ze zomaar toch een uitstapje kunnen maken en zwanger thuiskomen. Voor ze gesteriliseerd kan worden duurt het nog even tot de kleintjes gespeend zijn, maar zwanger raken kan binnen heel korte tijd weer. Dus ik ben extra zuinig op mijn poesje. Was ik al.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 9 april 2007 @ 16:27:38 #272
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48148036
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.

Vandaag zijn ze allemaal boven de 200 gram. Kayleigh is de kleinste en weegt nu 210 gram.
Ik maakte me gister een beetje zorgen omdat ze steeds minder aan kwam over de afgelopen dagen, maar dat heeft ze vandaag weer helemaal goed gemaakt door 14 gram aan te komen.

Bij Karel en Mudhle gaan de oogjes nu echt op een kier. Eerder leek het zo te zijn maar kon je je nog afvragen of dat wel echt zo was. Nu is het geen vraag meer.
Dat wil ook zeggen dat ik even niet met de flitser foto's ga maken. Laat die kleine oogjes eerst maar eens wennen.

Ik heb wel een of twee foto's gemaakt vandaag en die zal ik later posten.
Ben nu de tuin katerproof aan het maken want die klooi is niet te houden. Heel vervelend. Hij bonkt tegen de achterdeur en mijn eigen poezen voelen zich niet fijn in de tuin omdat hij telkens terugkomt. Een plens water helpt ook al niet. Dus nu een paar rollen gaas dan maar.
Kunnen mijn dames er niet uit en hij er niet zo makkelijk in.

Purrr was gister voor het eerst buiten. Ik aan het klussen en zij aan het rondspringen. Dan zie je pas hoe zeer ze zelf nog een kitten is
Ze ging niet buiten de tuin. Ze moet immers in de buurt blijven voor haar kindjes. Maar toch is de gaasafzetting geen overbodige luxe. Onder invloed van hormonen zou ze zomaar toch een uitstapje kunnen maken en zwanger thuiskomen. Voor ze gesteriliseerd kan worden duurt het nog even tot de kleintjes gespeend zijn, maar zwanger raken kan binnen heel korte tijd weer. Dus ik ben extra zuinig op mijn poesje. Was ik al.
Is inderdaad iets om erg alert op te wezen
Wel een doorzetter die kater trouwens
pi_48167770
Komt er ook nog een Purrtopic 4 ?
pi_48169073
Geen idee.
Als er animo voor is.
De leuke tijden breken wel aan natuurlijk. Oogjes gaan langzaam open. Kayleigh probeert opeens op 4 pootjes te lopen dus dat zullen ze binnenkort allemaal wel gaan doen.
Ik ga vandaag de ruimte die ze in de doos hebben vergroten zodat ze veel kunnen oefenen met lopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48173436
Hier wat foto's van net. Heb de leefruimte wat vergroot door er een doos bij te zetten nu ze beginnen te lopen. Ook Purrr vindt het prima zo.

Karels oogjes zijn nu open. Mudhle lijkt op mij. Ze doet het een voor een. Tegelijk lijkt niet te lukken. De rechter is nu open. Nu de linker nog.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48173588
Nok... Kappen nu!
  Moderator dinsdag 10 april 2007 @ 13:00:37 #277
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48173708
Och wat lief Nokwanda, hang je niet de hele dag boven die doos?
Volgens mij zou ik hele dagen kunnen kijken.
pi_48174487
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef senesta het volgende:
Och wat lief Nokwanda, hang je niet de hele dag boven die doos?
Volgens mij zou ik hele dagen kunnen kijken.
De doos staat naast mijn bureaustoel. Ik zit toch best wel veel achter de comp en kijk er dus heel veel in.
Heb er nu ook kussens naast liggen omdat iedereen die hier komt met de koffie of thee daar neerploft.
Alleen de afgelopen dagen wat minder omdat ik veel in de achtertuin bezig ben geweest.

Katermans leit zicht trouwens niet tegenhouden door gaas en vond nog een plekje waar ik nog niet aantoe gekomen was.
Alleen kon ie er niet meer uit. Mijn poezen over de zeik. Hele nacht gemauw aan de deur.
Echt... tis een vriendelijk beest naar mensen maar de poezen hier worden heel onrustig en hij drijft Purrr steeds de hoek in. Vandaag heb ik dus maatregelen genomen omdat ik de eigenaar niet kan vinden.
Heb de dierenambulance gebeld en gevraagd of ze hem konden komen ophalen. Als ie gechipt is vinden zij de eigenaar wel. En anders wordt ie gecastreerd en wordt er een tehuis gezocht. Heb erbij gezegd dat hij hier mag komen als dat niet zou lukken, mits gecastreerd. Dit werd echt te gek. Ik kon niet meer buiten zitten. Mijn poezen konden niet naar buiten. De deur kon niet open.
Maar ik voelde me een vreselijk gemeen kutwijf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48174554
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De doos staat naast mijn bureaustoel. Ik zit toch best wel veel achter de comp en kijk er dus heel veel in.
Heb er nu ook kussens naast liggen omdat iedereen die hier komt met de koffie of thee daar neerploft.
Alleen de afgelopen dagen wat minder omdat ik veel in de achtertuin bezig ben geweest.

Katermans leit zicht trouwens niet tegenhouden door gaas en vond nog een plekje waar ik nog niet aantoe gekomen was.
Alleen kon ie er niet meer uit. Mijn poezen over de zeik. Hele nacht gemauw aan de deur.
Echt... tis een vriendelijk beest naar mensen maar de poezen hier worden heel onrustig en hij drijft Purrr steeds de hoek in. Vandaag heb ik dus maatregelen genomen omdat ik de eigenaar niet kan vinden.
Heb de dierenambulance gebeld en gevraagd of ze hem konden komen ophalen. Als ie gechipt is vinden zij de eigenaar wel. En anders wordt ie gecastreerd en wordt er een tehuis gezocht. Heb erbij gezegd dat hij hier mag komen als dat niet zou lukken, mits gecastreerd. Dit werd echt te gek. Ik kon niet meer buiten zitten. Mijn poezen konden niet naar buiten. De deur kon niet open.
Maar ik voelde me een vreselijk gemeen kutwijf
*Vampje krijgt medelijden met overijverige vriendinnetjes van EW...
  Moderator dinsdag 10 april 2007 @ 13:30:08 #280
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48174732
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:25 schreef vamperotica het volgende:

[..]

*Vampje krijgt medelijden met overijverige vriendinnetjes van EW...
Hmm of met EW

Maar ik geef je gelijk hoor Nokwanda
pi_48175032
Oww, daar maak ik me geen zorgen over. Die zal niet snel met een heel dom wicht aankomen. Hij heeft goede smaak in mensen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:43:22 #282
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_48175206
Owned.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_48176444
Die kater was inderdaad echt een doorzetter zeg! Iis hij nu al opgehaald? En laat hij zich zomaar vangen dan?
De kittens zien er zo lief uit! word leuk als ze straks ook een beetje gaan spelen enzo
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 14:25:55 #284
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48176625
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:38 schreef nokwanda het volgende:
Oww, daar maak ik me geen zorgen over. Die zal niet snel met een heel dom wicht aankomen. Hij heeft goede smaak in mensen.
, zoals te zien is aan zijn avatar, die dame heeft duidelijk(e) talent(en). verkapte-wie-is-dat-eigenlijk?-post
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_48176725
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

, zoals te zien is aan zijn avatar, die dame heeft duidelijk(e) talent(en). verkapte-wie-is-dat-eigenlijk?-post
Ach.... hij is zoveel tiet gewoon niet gewend te zien.
Da's mijn zoon. Ook kittenfanaat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48176883
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef kauwkikker het volgende:
Die kater was inderdaad echt een doorzetter zeg! Iis hij nu al opgehaald? En laat hij zich zomaar vangen dan?
De kittens zien er zo lief uit! word leuk als ze straks ook een beetje gaan spelen enzo
Hij is gelijk opgehaald. Ging heel makkelijk.
Zoals ik al zei: hij is vriendelijk voor mensen, niet voor andere katten.
Maar juist omdat ie zo vriendelijk is vond ik het vervelend om te doen. Want hi is vriendelijk genoeg maar het gedrag loopt wel de spuigaten uit. Plantensproeier hielp niet. Tuin afzetten hielp niet. Ik gaf hem geen eten maar hij blijft gewoon binnendringen. Mijn hele huis ruikt naar hem. Als ik hem wegjaag keert ie me de kont toe en laat ie nog een lekker proeitje achter.
Katsbrutaal.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48177075
ja ik begrijp ook wel heen goed dat je het gedaan hebt hoor!
Ik denk niet dat ie van iemand is. Die zou hem toch missen de hele dag lijkt me? En een ongeholpen kater op pad sturen in ook niet zo slim.
Of misschien is hij in een geile bui weggelopen van huis , dan is het te hopen dat hij gechipt was idd.
Hopen dat hij een goed huisje krijgt!
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:41 #288
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48177129
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ach.... hij is zoveel tiet gewoon niet gewend te zien.
Da's mijn zoon. Ook kittenfanaat
Ik bedoel de dame op de avatar natuurlijk, dat EW je zoon is had ik wel door
En je wil niet weten hoeveel tiet een man-met-internet tegenwoordig te zien krijgt
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef nokwanda het volgende:
Katsbrutaal.
Dat belooft wat voor het karakter van de kittens
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 10 april 2007 @ 15:14:00 #289
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48178619
Wat weer een heerlijke foto's
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 10 april 2007 @ 15:56:46 #290
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48180058
Ik stem voor topic #4 hoor!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_48214610
Vandaag is Mudhles oogje nog steeds niet open en er zit prut in. Had vanochtend al water gekookt om het schoon te maken en net bij de DA zalf gehaald. Dat ga ik een paar dagen 3 x per dag doen en hopen dat het goed zal gaan.

Hier de pics van vandaag tijdens het wegen en verzorgen

Dat piepkleine pootje

Karel met EW

Kayleigh met EW

Kus voor Stuitje

Het zijn allemaal zulke mopjes. Om op te vreten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 13:58:01 #292
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48214794
Wat lief Nokwanda.
Hopen dat het ontstoken oogje snel hersteld.
pi_48214809
ik zeg liehief!
pi_48214977
vergat er nog een. Zo wegen we hier dus. Tussen de schilderspullen

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48219330
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
pi_48219353
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:03 schreef kauwkikker het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
erg veel zinnigs heb ik niet te melden verder! gewoon lieffff
pi_48220383
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:58 schreef draculettetje het volgende:
ik zeg liehief!
pi_48221331
Wat een mooie foto's weer!! Mudhle's oogje: dat zal hopelijk wel goedkomen, hij is in ieder geval in goede handen!
Over de papa-kater...wat kon je anders nog doen? Ik kan me wel je schuldgevoel voorstellen...maar je katten en jij konden niet meer naar buiten, da's ook niets. Het komt vast wel goed!
pi_48227026
Op naar topic 4 !!
pi_48229381
Komt eraan. Zal deze even volmaken met in de laatste post een linkje naar de nieuwe
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')