een beetje ja. En bij Mudhle ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
lijkt het nou zo of beginnen de oogjes van karel echt al een beetje open te gaan in de ooghoeken?
en ze worden echt met de dag schattiger!
Leuke avaquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoi
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Ikook het volgende:
Ach Nok....die liefde komt van de foto's afgespat!
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 9 april 2007 16:09 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is het weer hoog tijd voor een update![]()
Is inderdaad iets om erg alert op te wezenquote:Op maandag 9 april 2007 16:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Vandaag zijn ze allemaal boven de 200 gram. Kayleigh is de kleinste en weegt nu 210 gram.
Ik maakte me gister een beetje zorgen omdat ze steeds minder aan kwam over de afgelopen dagen, maar dat heeft ze vandaag weer helemaal goed gemaakt door 14 gram aan te komen.
Bij Karel en Mudhle gaan de oogjes nu echt op een kier. Eerder leek het zo te zijn maar kon je je nog afvragen of dat wel echt zo was. Nu is het geen vraag meer.
Dat wil ook zeggen dat ik even niet met de flitser foto's ga maken. Laat die kleine oogjes eerst maar eens wennen.
Ik heb wel een of twee foto's gemaakt vandaag en die zal ik later posten.
Ben nu de tuin katerproof aan het maken want die klooi is niet te houden. Heel vervelend. Hij bonkt tegen de achterdeur en mijn eigen poezen voelen zich niet fijn in de tuin omdat hij telkens terugkomt. Een plens water helpt ook al niet. Dus nu een paar rollen gaas dan maar.
Kunnen mijn dames er niet uit en hij er niet zo makkelijk in.
Purrr was gister voor het eerst buiten. Ik aan het klussen en zij aan het rondspringen. Dan zie je pas hoe zeer ze zelf nog een kitten is![]()
Ze ging niet buiten de tuin. Ze moet immers in de buurt blijven voor haar kindjes. Maar toch is de gaasafzetting geen overbodige luxe. Onder invloed van hormonen zou ze zomaar toch een uitstapje kunnen maken en zwanger thuiskomen. Voor ze gesteriliseerd kan worden duurt het nog even tot de kleintjes gespeend zijn, maar zwanger raken kan binnen heel korte tijd weer. Dus ik ben extra zuinig op mijn poesje. Was ik al.
De doos staat naast mijn bureaustoel. Ik zit toch best wel veel achter de comp en kijk er dus heel veel in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef senesta het volgende:
Och wat lief Nokwanda, hang je niet de hele dag boven die doos?
Volgens mij zou ik hele dagen kunnen kijken.
*Vampje krijgt medelijden met overijverige vriendinnetjes van EW...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De doos staat naast mijn bureaustoel. Ik zit toch best wel veel achter de comp en kijk er dus heel veel in.
Heb er nu ook kussens naast liggen omdat iedereen die hier komt met de koffie of thee daar neerploft.
Alleen de afgelopen dagen wat minder omdat ik veel in de achtertuin bezig ben geweest.
Katermans leit zicht trouwens niet tegenhouden door gaas en vond nog een plekje waar ik nog niet aantoe gekomen was.
Alleen kon ie er niet meer uit. Mijn poezen over de zeik. Hele nacht gemauw aan de deur.
Echt... tis een vriendelijk beest naar mensen maar de poezen hier worden heel onrustig en hij drijft Purrr steeds de hoek in. Vandaag heb ik dus maatregelen genomen omdat ik de eigenaar niet kan vinden.
Heb de dierenambulance gebeld en gevraagd of ze hem konden komen ophalen. Als ie gechipt is vinden zij de eigenaar wel. En anders wordt ie gecastreerd en wordt er een tehuis gezocht. Heb erbij gezegd dat hij hier mag komen als dat niet zou lukken, mits gecastreerd. Dit werd echt te gek. Ik kon niet meer buiten zitten. Mijn poezen konden niet naar buiten. De deur kon niet open.
Maar ik voelde me een vreselijk gemeen kutwijf![]()
Hmm of met EWquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*Vampje krijgt medelijden met overijverige vriendinnetjes van EW...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:38 schreef nokwanda het volgende:
Oww, daar maak ik me geen zorgen over. Die zal niet snel met een heel dom wicht aankomen. Hij heeft goede smaak in mensen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
, zoals te zien is aan zijn avatar, die dame heeft duidelijk(e) talent(en). verkapte-wie-is-dat-eigenlijk?-post
![]()
Hij is gelijk opgehaald. Ging heel makkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef kauwkikker het volgende:
Die kater was inderdaad echt een doorzetter zeg! Iis hij nu al opgehaald? En laat hij zich zomaar vangen dan?
De kittens zien er zo lief uit! word leuk als ze straks ook een beetje gaan spelen enzo![]()
Ik bedoel de dame op de avatar natuurlijk, dat EW je zoon is had ik wel doorquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach.... hij is zoveel tiet gewoon niet gewend te zien.
Da's mijn zoon. Ook kittenfanaat
Dat belooft wat voor het karakter van de kittensquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef nokwanda het volgende:
Katsbrutaal.
erg veel zinnigs heb ik niet te melden verder! gewoon lieffffquote:Op woensdag 11 april 2007 16:03 schreef kauwkikker het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:58 schreef draculettetje het volgende:
ik zeg liehief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |