en ze dan wel hier posten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef Mich92 het volgende:
Moet je eilk elke dag een foto van ze maken, dan zie je hoeveel ze gegroeit zijn![]()
![]()
Er zijn zelfs 3 gestreepte.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Hoe hou je die twee gestreepten uit elkaar?
de derde foto is het gezichtje van Kayleighquote:Op woensdag 4 april 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat die ene lichter was, had ik wel gezien
Maar die andere twee lijken nogal op elkaar. Vind dat altijd zo lastig.
Wel hele schattige foto's
why not?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:23 schreef vamperotica het volgende:
Nok...Ik vind jou niet meer lief
quote:
wel de mooiste van het stelquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik heb al dat lekkers gewoon in huis
![]()
Eigenlijk ben ik van plan om ze allemaal dit weekend lange oortjes op te plakken.
Kwestie van smaak.quote:
Haha ik moest erom lachen....en inderdaad....4 katten is ook al voldoende om over te struikelen!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:44 schreef nokwanda het volgende:
@ ikookdan struikel je hier helemaal over de katten, alsof dat met de 4 dames nog niet zo was.
Regel is dan ook vanaf afgelopen zaterdag: schoenen uit in de hal en kijk op wie je stapt.
Purrr zel wel verstand van kansberekening hebben want ze heeft precies volgens schema een rooie kater, twee cyperse katjes en een torbie poesje gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Als je zeker weet dat dat de vader is heb je kans op cyperse katertjes en poesjes (zoals de vader), rode katertjes en cyperse poesjes met rode vlekken (zoals de poes van lief-visje hier: [Centraal] Katten met foto's #37 maar dan zonder wit ).
Als de vader nog een niet-cyperse vader/moeder/opa/oma had heb je ook nog kans op zwarte katers en poesjes en schildpadpoesjes zoals purrrpuss.
Mudhle is geen torby. Ze is cypers maar heeft in haar lichtergrijze vacht een maffe extra print die rood is. Net als mamma, maar dat zie je alleen maar bij een bepaalde lichtval bij Purrr. Maar bij Purrr is die print dus ook rood cypers. Bij Mudhle ook maar die loopt niet parallel aan de zwarte cypersprint en dat geeft dat vreemde effectquote:Op woensdag 4 april 2007 23:23 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Purrr zel wel verstand van kansberekening hebben want ze heeft precies volgens schema een rooie kater, twee cyperse katjes en een torbie poesje gemaakt
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Ikook het volgende:
[..]
Haha ik moest erom lachen....en inderdaad....4 katten is ook al voldoende om over te struikelen!
Dat heb ik met 1 kat al
Maarre, je hebt nu dus in totaal 8 katten in huis, groot en klein?
Torbie betekent tortietabby. Tabby is de officiele naam voor cypers, tortie betekent dat de kat zowel een rood X-chromosoom als een zwart X-chromosoom heeft. Mudhle heeft dus rood pigment (phaeomelanine) , dat komt niet uit de lucht vallen, ze heeft het rode X-chromosoom van Purrr geerfd en een zwarte X van haar vader, ze is dus tortie. Maar ook tabby, van haar vader heeft ze de cyperse aftekening geerfd. Dat was een hele voorspelbare uitkomst van deze combinatie.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mudhle is geen torby. Ze is cypers maar heeft in haar lichtergrijze vacht een maffe extra print die rood is. Net als mamma, maar dat zie je alleen maar bij een bepaalde lichtval bij Purrr. Maar bij Purrr is die print dus ook rood cypers. Bij Mudhle ook maar die loopt niet parallel aan de zwarte cypersprint en dat geeft dat vreemde effect
Hey zeg,quote:Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef nokwanda het volgende:
Heb vanochtend ook weer eenpaar plaatjes geschoten en zal dat verder op de dag wel weer doen. Die upload ik vanavond wel en dan zien jullie ze straks. Kan wat later worden.
Inderdaad. Ik heb haar weleens bezig gezien met een speelgoedmuis die toch echt hetzelfde formaat had. Heb toen weleens gezegd: hoop niet dat ze met kittens hetzelfde gaat doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
Maar de avond is nog jong![]()
Ondertussen wil ik wel even melden dat ik me blijf verbazen over het moederinstinct, dat een roofdier, dat normaal dit soort kleine wezentjes als lunch beschouwt, omtovert in één-en-al moederliefde en zorgzaamheid
Volgens Karel welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |