quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:11 schreef Bullebak het volgende:
Deze natuurlijk, want jorienvdherik is een homo
Hier zeurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Ja geweldig om dat 3x te melden zonder bron.
quote:Gears of War update brengt nieuwe multiplayermodus
Nieuws | 31 maart 2007 - De volgende update van Gears of War is momenteel de testfase in gegaan en inmiddels zijn de eerste details bekend van deze patch.
Zo zal er voor VGA-gebruikers met een resolutie van 1280x1024 ondersteuning komen van 720p. Nog interessanter is de bekendmaking van een gloednieuwe multiplayermodus, genaamd Annex.
Verwacht snel meer duidelijkheid over deze update van Gears of War en ook informatie over wanneer deze beschikbaar zal worden.
Heb je naast een plaatje op tinypic ook nog een website als bron, waar het dus staat als nieuwsbericht?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd naar de trailer
''Avatar unlocked!''quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:28 schreef Heintje het volgende:
MIjn avatar doet het weer!!!! Toch?
Ik zie hem niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:28 schreef Heintje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:08 schreef Wessiej het volgende:
Voor Guitar Hero 2 uiteraard
[afbeelding]
Ik zie hem ook niet!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet!
p.s. Waneer doen we nu Worms![]()
![]()
Nope.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:28 schreef Heintje het volgende:
86 euro incl shipping @ xboxhome.nlquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik heb eig best wel de neiging GH2 te gaan kopen.. maar 99,-.
Nu is de verrassing erafquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
86 euro incl shipping @ xboxhome.nl
Nog 6 dagen!
[afbeelding]![]()
Dat is de US versie, hier is ie vast heeeeel anders.quote:
86, 99. whatever, te veel geld voor zo'n gimmick spel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
86 euro incl shipping @ xboxhome.nl
Nog 6 dagen!
[afbeelding]![]()
fap fapquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:39 schreef gijsje79 het volgende:
Twee scans van Project Gotham Racing 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
When it's donequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef Bullebak het volgende:
Ik zie nog niet echt in waarom het zo'n goed spel moet zijn eigenlijkTrekt me ook gewoon niet.
Ik sla hem over iig. Maar goed, wanneer komt Half-life 2 pack nou uit?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
Jorienvdherik ik vind je de tofste user ooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:22 schreef Retarded het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd van een lijntje.
Zou wel willen, maar mijn vriendin is een DVDtje aan het kijken en daarna ga ik Greas doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand NU worms doen?
WTF is Greas? je bedoeld Grease die ene film met John Travoltaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar mijn vriendin is een DVDtje aan het kijken en daarna ga ik Greas doen.
WIl je nu Worms doen dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
ja die ja
Jammer hoeveel was het eigenlijk met Worms? 37- 4 voor mij ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef trimark het volgende:
Ik wil wel maar mijn 360 is kapot.
Ik denk dat ik Gears bedoel, van Gears of War.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF is Greas? je bedoeld Grease die ene film met John Travolta![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee, ik denk ook Grease.
Ik heb altijd gelooft dat ik me moet schamen omdat ik die film nog nooit gezien heb. Maar als ik jou reacties zo lees moet ik dar juist trots op zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als Heintje Grease leuk vind moet hij dat vooral gaan kijken ja!
Zeker wees daar trots op! Ik heb hem ook niet gezien trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelooft dat ik me moet schamen omdat ik die film nog nooit gezien heb. Maar als ik jou reacties zo lees moet ik dar juist trots op zijn.
Ja in april. Anders kunnen we hem niet downloaden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker wees daar trots op! Ik heb hem ook niet gezien trouwens![]()
Weet iemand of die Forza 2 Demo ook online gaat?
Pwnedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja in april. Anders kunnen we hem niet downloaden.
Ik bedoel dus kun je die tegen elkaar spelen? net als de MP demo van Lost plante bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja in april. Anders kunnen we hem niet downloaden.
Zoiets denk ik ook MP hoop ik wel dan kun je er toch al meer aan de gang enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:44 schreef Heintje het volgende:
De demo (nou ja, pers demo) van forza 1 was alleen SP.
Door de demo alleen SP te maken kunnen ze wel meer gamers aan. Niet iedereen heeft namelijk gold.
Maar waarschijnlijk gaat het spel zich meer richten op de MP dus zou een MP demo ook logisch zijn.
Een MP demo is ook gelijk een netwerk test.
Het kan dus allebij de kanten op gaan.
In het optimaalste geval heb je gewoon bijde. 1 circuit, 3 auto's en kun je kiezen of je tegen elkaar rijd of tegen de AI.
Idd, maar het draait in het spel om het realisme in het rijden. En dat kun je ook in SP al goed demonstreren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook MP hoop ik wel dan kun je er toch al meer aan de gang enzo![]()
Ik ben niet ultra pro xbox maar kwa games die uitkomen zou ik nu zeker voor een 360 kiezenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OMG wtf begin nu te twijfelen welke console ik zal halen,
-xbox360 Elite
-goedkoper
-meer games op dit moment
-Uitstekende online service
of
-PS3
-Blueray
-Gratis onlinemogelijkheden
-GT4 *exclusive*
-Altijd sony consoles gehad
Grr en wat het nog moeilijker maakt is dat GTA IV op beide consoles uitkomt, was het PS3 exlusive geweest dan was de keuze simpel en zou ik zonder twijfel voor Sony gaan, maar nu als ik kijk naar prijs en game ratio hmm moeilijk *help*ja ik weet dat dit een xbox topic is dus iedereen hier zal vast Ultra pro xbox zijn.
Als je NU een console koopt dan zou ik een 360 kopen. Als je over 1,5 à 2 jaar er 1 koopt dan zal de keus wat lastiger zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
-xbox360 Elite
-goedkoper
of
-PS3
-Blueray
-GT4 *exclusive*
Grr en wat het nog moeilijker maakt is dat GTA IV op beide consoles uitkomt, was het PS3 exlusive geweest dan was de keuze simpel en zou ik zonder twijfel voor Sony gaan, maar nu als ik kijk naar prijs en game ratio hmm moeilijk *help*ja ik weet dat dit een xbox topic is dus iedereen hier zal vast Ultra pro xbox zijn.
jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef linebear het volgende:
zijn de demo's eigenlijk gratis ?!?
ah, ik moet eerst mijn Xbox online krijgen
Planning was over 5 a 6 maanden precies wanneer GTA uit is. In augustus zou de XBOX 360 elite in de winkels moeten liggen. Maarja grote dillema hier scheelt me toch zo 120 euro tussen PS3 en XBOX 360 elite, maar wat is eigenlijk beter technisch gezien?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je NU een console koopt dan zou ik een 360 kopen. Als je over 1,5 à 2 jaar er 1 koopt dan zal de keus wat lastiger zijn.
Technisch zijn ze bijna gelijk aan elkaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Planning was over 5 a 6 maanden precies wanneer GTA uit is. In augustus zou de XBOX 360 elite in de winkels moeten liggen. Maarja grote dillema hier scheelt me toch zo 120 euro tussen PS3 en XBOX 360 elite, maar wat is eigenlijk beter technisch gezien?
Ik ga denk ik voor de 360 elite.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
-xbox360 Elite
-goedkoper
of
-PS3
-Blueray
-GT4 *exclusive*
Knoop is door gehakt, ik weet wat het wordt. Namelijk de PS3 feit dat xbox zijn games nog op dvd schijfjes bedrukt zegt al genoeg daar kan veeeeeeeel minder data op dan blueray. En ik heb geen zin om dan weer een uitbreiding aan te schaffen om toch spelletjes te kunnen spelen die ineens wel van veel grotere schijfjes zijn voorzien.quote:Op zondag 1 april 2007 01:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Technisch zijn ze bijna gelijk aan elkaar.
De PS3 heeft iets meer CPU kracht en de 360 iets meer grafische kracht.
De 360 is idd iets goedkoper. Maar het grootste voordeel op dit moment zijn echt de spellen. Voor de 360 zijn al heel veel spellen te koop. Er zijn ook al veel goede spellen voor minder dan 30 euro te koop.
Misschien dat er voor de PS3 over een half jaar ook budget titels beginnen te komen. Maar verlopig zal de 360 een groot voordeel hebben met de spellen.
Iets dat een groot voordeel is voor de PS3 is die blu-ray, maar tegen de tijd dat dat echt interesant wordt kun je die ook als uitbreiding kopen voor de 360. Verlopig zijn DVDs nog goed genoeg.
tja, ik verwacht zelf nog een flinke prijsdaling van de 360 zo vlak voor GTA en Halo 3 uitkomen. Maar dat is dus niet echt zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
-xbox360 Elite
-goedkoper
of
-PS3
-Blueray
-GT4 *exclusive*
quote:Demo: Forza 2
Name: Forza 2 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia
Dash Details: Download the Forza 2 Demo, and race around one track with the Ferrari 355.
Size: 973.1 MB (approx.)
Share: Digg it | del.icio.us | Reddit
Posted: Sunday,April 1, 2007 3:04 AM by Major Nelson
Filed under: Marketplace, Demo, Free
Zolang giga games als Oblivion moeiteloos op DVD passen zie ik geen nood om HD te gaanquote:Op zondag 1 april 2007 10:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knoop is door gehakt, ik weet wat het wordt. Namelijk de PS3 feit dat xbox zijn games nog op dvd schijfjes bedrukt zegt al genoeg daar kan veeeeeeeel minder data op dan blueray. En ik heb geen zin om dan weer een uitbreiding aan te schaffen om toch spelletjes te kunnen spelen die ineens wel van veel grotere schijfjes zijn voorzien.
Feit blijft dat alle externe producten los van Microsoft ontzettend duur zijn. En je dan toch veel duurder uitkomt dan een keer ¤600,- euro te leggen en 6 jaar te genieten zonder andere onnodige uitgaves.
En lees toch behoorlijk veel post op internet van mensen die hun xbox stuk is of is gegaan.
Crappy hardware? iig heb ik dat nog nooit gehad met mijn ps1 en ps2 samen toch goed voor 10 jaar spel plezier.
Blueray heeft de toekomst hoe je het wend of keert.
Lol...quote:Op zondag 1 april 2007 10:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
-verhaal-
Blueray heeft de [b]toekomst hoe je het wend of keert.[/b]
Zoals al gezegt zullen er geen spellen op een ander formaat komen dan DVD. Waarschijnlijk gaat het wel zo zijn dat je over een paar jaar redelijk wat spellen hebt die om meerdere discs staan.Maar dat lijkt me geen ramp. Dat zal dan echt wel zo gedaan zijn dat je niet elke 5 minuten van disk hoeft te wisselen.quote:Op zondag 1 april 2007 10:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knoop is door gehakt, ik weet wat het wordt. Namelijk de PS3 feit dat xbox zijn games nog op dvd schijfjes bedrukt zegt al genoeg daar kan veeeeeeeel minder data op dan blueray. En ik heb geen zin om dan weer een uitbreiding aan te schaffen om toch spelletjes te kunnen spelen die ineens wel van veel grotere schijfjes zijn voorzien.
Feit blijft dat alle externe producten los van Microsoft ontzettend duur zijn. En je dan toch veel duurder uitkomt dan een keer ¤600,- euro te leggen en 6 jaar te genieten zonder andere onnodige uitgaves.
En lees toch behoorlijk veel post op internet van mensen die hun xbox stuk is of is gegaan.
Crappy hardware? iig heb ik dat nog nooit gehad met mijn ps1 en ps2 samen toch goed voor 10 jaar spel plezier.
Blueray heeft de toekomst hoe je het wend of keert.
Met wat compressietechnieken in ogenschouw nemend moet je DVD capaciteiten niet onderschatten hoor. En anders krijg je gewoon, zoals gezegd, Multi-DVD games (Blue Dragon, 3 stuks), geen problemen mee. Vroeger bij Final Fantasy ofzo ook nooit last van gehad, zolang je maar niet continu hoeft te swappenquote:Op zondag 1 april 2007 10:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knoop is door gehakt, ik weet wat het wordt. Namelijk de PS3 feit dat xbox zijn games nog op dvd schijfjes bedrukt zegt al genoeg daar kan veeeeeeeel minder data op dan blueray.
Je ging toch voor de 20 GB? Dan leg je toch maar ¤500 neer? Anyway, het verschil in prijs rechtvaardigt niet echt een argument voor de één of de ander, vind ik. Het zou immers niet slim zijn voor een besparing van een 'paar euro' iets van inferieure kwaliteit te kopen. Als je iets doet, doe het dan goedquote:Feit blijft dat alle externe producten los van Microsoft ontzettend duur zijn. En je dan toch veel duurder uitkomt dan een keer ¤600,- euro te leggen en 6 jaar te genieten zonder andere onnodige uitgaves.
Ja da's waar, maar wat niet is kan nog komenquote:En lees toch behoorlijk veel post op internet van mensen die hun xbox stuk is of is gegaan.
Het zal me niks verbazen als zowel HD-DVD en Blu-Ray achterhaald zullen zijn vòòr één van ze überhaupt 'de toekomst' zal zijn.quote:Blueray heeft de toekomst hoe je het wend of keert.
Ja als de ps3 20gb hdmi ingang heeft maar zelfs op de officiële ps3 website lees ik dat het dat niet heeft, dus dan toch maar 60gb.quote:Op zondag 1 april 2007 12:09 schreef Boef het volgende:
Je ging toch voor de 20 GB? Dan leg je toch maar ¤500 neer? Anyway, het verschil in prijs rechtvaardigt niet echt een argument voor de één of de ander, vind ik. Het zou immers niet slim zijn voor een besparing van een 'paar euro' iets van inferieure kwaliteit te kopen. Als je iets doet, doe het dan goed
deze vraag heb je ook al gesteld in het PS3 topic, en is daar ook al beantwoordquote:Op zondag 1 april 2007 12:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja als de ps3 20gb hdmi ingang heeft maar zelfs op de officiële ps3 website lees ik dat het dat niet heeft, dus dan toch maar 60gb.
Dat kan nog zo zijn maar zolang Sony het zelf niet eens op hun website aanpastquote:Op zondag 1 april 2007 12:15 schreef kepler het volgende:
[..]
deze vraag heb je ook al gesteld in het PS3 topic, en is daar ook al beantwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |