Sport is een Spaanse sportkrant. Wie blundert er hier dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
De zaakwaarnemer van Samuel Eto’o wordt moe van al de speculaties. Zowel AC Milan als Liverpool hebben zich niet gemeld voor de aanvaller van Barcelona. (Sport)
Voetbalzone![]()
En wat is Sport voor bron?
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:10 schreef Sensation89 het volgende:
West Ham United heeft zijn peilen gericht op Liverpools Craig Bellamy. De Welshman mag bij een goed bod vertrekken van Anfield Road en The Hammers denken dat dertien miljoen euro en het betrekken van Yossi Benayoun in de transfer genoeg moet zijn.
Coach Rafael Benitez van Liverpool adoreert middenvelder Benayoun al sinds zijn komst naar Liverpool. Toen wilde hij de Israëlier al meenemen uit Spanje (waar hij voor Racing Santander speelde) naar Liverpool, maar toen koos hij niet voor de club van de oud-Valencia-coach, maar voor promovendus West Ham.
Omdat Liverpool dichtbij een akkoord is met Olympique Lyon-vleugelspits Florent Malouda, lijkt er weinig toekomst meer voor Bellamy op Anfield. The Daily Mail weet dat Malouda mag vertrekken als Lyon Simao Sabrosa (Benfica) definitief contracteert. De Portugees staat dichtbij een transfer naar de Zuid-Fransen.
Niet echt een blunder wel een domme fout. Het moet natuurlijk pijlen zijn
www.voetbalprimeur.nl
Hij is moe van de speculaties, hij geeft aan dat zowel AC Milan als Liverpool zich niet hebben gemeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
De zaakwaarnemer van Samuel Eto’o wordt moe van al de speculaties. Zowel AC Milan als Liverpool hebben zich niet gemeld voor de aanvaller van Barcelona. (Sport)
Voetbalzone![]()
En wat is Sport voor bron?
Nop, is niets verkeerds aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is moe van de speculaties, hij geeft aan dat zowel AC Milan als Liverpool zich niet hebben gemeld.
Staat er dan iets verkeerd?
ik las het ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef Strooper het volgende:
Voetbalzone:
'4-4-3 is niet meer van deze tijd'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 15 juni om 15:09
Het onderscheidende Nederlandse voetbal met vleugelspitsen is volgens Foppe de Haan niet meer van deze tijd. De bondscoach van Jong Oranje zette de traditionele speeltijl op het EK onder 21 overboord en plaatste zich prompt voor de halve finale en de Olympische Spelen van volgend jaar.
“Het voetbal is veranderd'', vertelde De Haan vanmiddag op de persconferentie voorafgaand aan het duel tegen Jong België van morgen. “In het internationale voetbal is het 4-3-3-systeem niet meer van deze tijd. Je kunt wel 4-3-3 spelen, maar dan moet je het misschien op een andere manier invullen.”
“Anders is het systeem vaak te statisch en voorspelbaar. Nu voetballen we veel dynamischer. In een formatie met drie aanvallers staat iedereen maar op zijn eigen plek”, aldus de bondscoach.
Klopt, tegenwoordig is het 4-3-3quote:
En niet eens even een screenshotje maken voor ons? Shame on youquote:
Best wel een domme fout.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens FCupdate.nl heeft Robbie Haemhouts een metamorfose ondergaan... Althans als we de foto bij het volgende bericht mogen geloven:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Is dus Barry Maguire.
Niet echt een grote blunder maar volgens mij was Taylor niet de aanvoerder van Jong Engeland.quote:Taylor: 'De grootste teleurstelling tot dusver'
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 20 juni om 22:40
De Engelse aanvoerder Steven Taylor zat er na de nederlaag tegen Jong Oranje flink doorheen. "Om uitgeschakeld te worden als je zo dichtbij bent is erg zuur", snikte de verdediger na afloop voor de Engelse camera's van Sky Sports. "Dit is de grootste teleurstelling uit mijn loopbaan."
De verdediger nam een hoofdrol op zich, door van het veld af te lopen op het moment dat hij een penalty moest nemen. Dit tot grote ontsteltenis van Foppe de Haan, die het veld op liep om verhaal te halen bij de scheidsrechter. Die gaf de Nederlandse oefenmeester gelijk en dirigeerde Taylor naar de penaltystip.
Taylor, die geblesseerd was geraakt in de wedstrijd, had daar geen moeite mee, zo zei hij. "De vierde official zei dat ik het veld af moest", sprak het talent van Newcastle United. "Maar ik was bereid om een strafschop te nemen en was blij dat ik scoorde. Helaas was het doelpunt niet genoeg om ons te kwalificeren voor de volgende ronde."
Taylors coach Stuart Pearce keek met een goed gevoel terug op het EK. "Ik ben tevreden, we zijn in het toernooi gegroeid. Dit soort toernooien zijn goed voor jonge spelers, zeker als er op dit niveau wordt gespeeld. Ik moet mijn complimenten maken aan de Nederlanders, die steeds de tweede penalty moesten nemen. We hebben verloren van een goed team."
Neenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef MaxPower het volgende:
ontslag? kreeg je betaald?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neen
Ontslag klinkt idd wel wat heftig... laten we het dan maar "opstappen" noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |