abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:17:21 #101
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_47869077
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

helemaal mee eens, alleen is het voor niet iedereen weggelegd om je kansen te kunnen creëren. dat is ook iets wat je in je moet hebben - waar je bijvoorbeeld vertrouwen in durft te hebben omdat ervaringen uit het verleden je erin sterken. En als je zulke ervaringen dus niet hebt (of de overtuiging hebt aangenomen dat je die nooit hebt) wordt het moeilijk om jezelf te motiveren!
Ja en nee. Iedere kans is weer een nieuwe kans he . Als je iets hebt meegemaakt wat minder leuk was, dan moet je jezelf de tijd (en kans) geven om dat te verwerken, ervan te leren en het verder in het verleden te laten.
Verder is het gewoon een kwestie van doen ook.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:21:35 #102
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47869224
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja en nee. Iedere kans is weer een nieuwe kans he . Als je iets hebt meegemaakt wat minder leuk was, dan moet je jezelf de tijd (en kans) geven om dat te verwerken, ervan te leren en het verder in het verleden te laten.
Verder is het gewoon een kwestie van doen ook.
je beschrijft idd mijn Nieuw Geintegreerde Instelling, die ik mezelf opleg. En eigenlijk niet eens omdat ik dan al dan niet beter bij de dames in de smaak zou vallen - eerst en vooral omdat ik mezelf er gewoon lekkerder bij voel! haha
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:22:58 #103
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47869284
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het is uiteraard al te simplistisch om dat als enige reden aan te voeren.
Het zal niet de enige reden zijn, maar toch wel een groot deel van de reden. Of niet?

Verder: Winners never quit, quitters never win. > Mensen moeten dus niet van toeval uitgaan
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47869332
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef Elvi het volgende:
Helaas is het wel zo dat als er word gezegd "het uiterlijk is belangrijk" dat er dan een blonde vrouw met maat 38 en cup C word bedoeld.
Ach welnee. Praat jezelf dat niet aan joh! En CherryLips idem dito.
Bladerend in de Playboy zien ze misschien het liefste het blonde stereotype, maar op dat sproeterige roodharige kleine iets te dikke vriendinnetje van ze vielen ze gewoon omdat ze zo'n sprankelende uitstraling heeft en zo ondeugend lacht.

Qua toeval/keuzeverhaal ga ik voor het kamp Litpho.

En nu eten
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:27:35 #105
94676 Garisson72
pi_47869425
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef thaleia het volgende:

ik niet, ik sluit me aan bij JoeyT.
pi_47869451
Stellingen en discussiepunten:
  • Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
    Denk ut. Verhouding man/vrouw vs. plaats van interesses enzow.

• Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
    Never nooit een relatie gehad.

• Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
    Weet ik niet. vrouwen schijnen dat nogal veel te doen. Al zullen ze dat nooit toegeven.

• Hoe het komt dat je single bent?
    Mijn situatie is niet zo makelijk als 'kom pak je jas we gaan ff uit voor de gezelligheid'
    Er speelt best wel veel in mijn leven/psyche/fysiek. Resultaat is ook een proces van jaren en jaren
    pijn lijden (psychisch en lichamelijk)
    En uiteindelijk sluit jejezelf op in isolement. Ik kan maanden en maanden lang zonder conact op te nemen
    met vrienden. De laatste keer dat ik ze zag was in een klein alternatief jongeren-cafe September vorig jaar.
    Ik heb enkelt de fokkers en de kassa-meisjes die ik dagelijks zie en spreek. Ja eenzaamheid kan erg ver
    gaan. Onder de radar door van anderen. Als ik sterf vinden ze me pas na weet ik hoelang.
    Familie zie ik ook al ruim 9 jaar niet. Wil ik ook niet. En de buren kan het ook niets schelen natuurlijk.
    Als ik zou emigreren zou niemand me missen.

• Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
    yes, kwam er alleen wat laat achter. gebrainwashed door films en feministen. Dus deed het altijd
    fout bij meisjes. Brutaal doen gaat me makkelijk af hoor. Alleen die knop omzetten. Maar gaat steeds beter

• Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
    Ik denk dat er veel mensen nooit zorg en nodige aandacht hebben gehad en dat *buiten* later,
    hetzij middels werk of wat dan ook proberen te vinden. Met zorg bedoel ik aandacht en blijk van goedkeuring.
    Ik besefte sinds 5 jaar terrug, dat je dat nooit never van vrienden of elders buiten je familie of geliefden om zal vinden of krijgen.
    Het is een battlefield dat gaat om wie het zoveelst mogelijk heeft/krijgt/de ander kan kleineren. Ik is een goede basis.
    Sommigen zeggen dat het ook wel met karater te maken heeft, ik weet heet niet.

• Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
    Die snap ik ook. En mijn geluk hangt ook af van wat vrouwen van me vinden.
    madonna zei: Poor is the man who's pleasures depend on that of a woman.
    *ouch*

• Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
    Alleen meer ervaren mensen die een vaste relatie willen zoeken logischerwijs meer
    naar persoonlijkere kwaliteiten. Maar ik ben heeul niet toe aan een bindende relatie met ongeschreven verplichtingen
    die ik ook nog maar voor het eerst moet meemaken.

• Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.
    Wij mannen moeten ons ego constant blauw laten slaan door afwijzing. terwijl vrouwen (die in hun achterhoofd toch
    wel weten dat ze meer kans hebben van slagen over het algemeen) die kan het niet zo heel veel schelen.
    kans genoeg. Keuze zat. En zitten maar enkelt als een hertje achter een glas bier.

• Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
    ?

• Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
    Happy singles hebben scharrels en tenminste sex en een knuffel om door de nacht heen te komen.
    Zielige singles hebben het zwaar -> afzien afzien afzien. Hoe zou jij je voelen als je zag dat iedereen om je heen
    te eten had en jij al een paar dagen niet? Of al jaren niet?
    Juist dat bedoel ik.
  • Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
    pi_47869482
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:22 schreef JoeyT het volgende:
    Het zal niet de enige reden zijn, maar toch wel een groot deel van de reden. Of niet?
    Ik ben geneigd om traag bijkomen van mijn laatste echt grote verliefdheid die dubieuze eer toe te kennen. Wat ongeveer zoveel informatie is als ik er op een forum over kwijt wil.
    quote:
    Verder: Winners never quit, quitters never win. > Mensen moeten dus niet van toeval uitgaan
    Goede insteek. Die laat alleen ruimte over voor paranoide gedachten als "wat had ik anders kunnen doen?" en voor sommige mensen is het makkelijker los te laten door het af te schrijven als "pech, volgende keer beter".
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef thaleia het volgende:
    Ik ben een kamp? .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:30:59 #108
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47869550
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef Lipton-Anubis het volgende:
    [Ik heb enkelt de fokkers en de kassa-meisjes die ik dagelijks zie en spreek. Ja eenzaamheid kan erg ver
    gaan. Onder de radar door van anderen. Als ik sterf vinden ze me pas na weet ik hoelang.
    Familie zie ik ook al ruim 9 jaar niet. Wil ik ook niet. En de buren kan het ook niets schelen natuurlijk.
    Tering zeg, wat een verhaal.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
    pi_47869575
    Auschwitz, Sobibor, Mauthausen, Litpho
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:31:51 #110
    94676 Garisson72
    pi_47869584
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef Litpho het volgende:

Goede insteek. Die laat alleen ruimte over voor paranoide gedachten als "wat had ik anders kunnen doen?" en voor sommige mensen is het makkelijker los te laten door het af te schrijven als "pech, volgende keer beter".
    al is het dus, weet ik uit ervaring, wel mogelijk om van de eerste naar de laatste uitspraak te groeien.
    pi_47869601
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef thaleia het volgende:
    Volgens mij heb ik de echte oorzaak van Single zijn al gevonden, Joey.

* kras *
    pi_47869624
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

al is het dus, weet ik uit ervaring, wel mogelijk om van de eerste naar de laatste uitspraak te groeien.
    Tuurlijk. Het is ook, uit ervaring en observatie, mogelijk om veel langer bij die eerste uitspraak te blijven hangen dan strikt genomen goed is.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:34:04 #113
    94676 Garisson72
    pi_47869654
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:33 schreef Litpho het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het is ook, uit ervaring en observatie, mogelijk om veel langer bij die eerste uitspraak te blijven hangen dan strikt genomen goed is.
    die ervaring delen we dan.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:34:52 #114
    88139 JoeyT
    pi_47869680
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ben geneigd om traag bijkomen van mijn laatste echt grote verliefdheid die dubieuze eer toe te kennen. Wat ongeveer zoveel informatie is als ik er op een forum over kwijt wil.
    [..]
    Ik ging er voor het gemak even vanuit dat je zoekende was , was maar een losse opmerking (wist eigenlijk niet eens of je single was:))
    quote:
    Hier onderbouw je juist wat ik zeg. Juist de 'winners' hebben een goed relativeringsvermogen en kunnen dingen naast zich neerleggen, waardoor ze niet opgeven.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:34:59 #115
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47869685
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef thaleia het volgende:
    Bergen-Litpho.
    pi_47869756
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ging er voor het gemak even vanuit dat je zoekende was , was maar een losse opmerking (wist eigenlijk niet eens of je single was:))
    Ik ben ook al weer een tijdje met enige onregelmaat aan het daten, maar het verklaart wel een stuk tussenliggende genegeerde kansen.
    quote:
    Hier onderbouw je juist wat ik zeg. Juist de 'winners' hebben een goed relativeringsvermogen en kunnen dingen naast zich neerleggen, waardoor ze niet opgeven.
    Touché .
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:38:47 #117
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47869801
    quote:
    Ik heb enkelt de fokkers en de kassa-meisjes die ik dagelijks zie en spreek. Ja eenzaamheid kan erg ver
    Waarom doe je dáár niets aan?
      Moderator zaterdag 31 maart 2007 @ 20:40:55 #118
    42184 crew  DaMart
    pi_47869860
    Ah, de reeks van gelijkgestemden is weer terug van weggeweest! Na drie erg geslaagde dates met dezelfde jongedame leek ik me hier wel af te kunnen melden, maar goed, ze moest zonodig ook nog met iemand anders gaan daten en hem na 1 date leuker vinden .

Maar goed, een paar stellingen waar ik op wil reageren:
    quote:
  • Hoe het komt dat je single bent?
  • Na wat onbeantwoorde verliefdheden heb ik me op studie, werk en hobbies gestort. Enig nadeel daarvan is dat ik tot op heden niet echt veel vrouwen tegenkom in het dagelijks leven.

Ook zijn teveel mannen lid van een datingsite, waardoor mijn leuke, originele berichtjes verloren gaan in een poel van nietszeggende bagger .
    quote:
  • Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
  • Herkenbaar. Ik heb mezelf nu dan ook een belofte gedaan: no more mister too nice guy.
    quote:
  • Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
  • Ja. Maar dat laatste kan zo moeilijk zijn .
    quote:
  • Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
  • Bij de een wel, bij de ander niet. Dat geldt zowel voor mannen als voor vrouwen. Ik heb nog eens samengewerkt met een bloedmooie meid. Alleen was het een bitch eerste klas, dus uiterlijke schoonheid zegt echt niet alles. Ik heb dan liever iemand met een leuk karakter. Tegenwoordig let ik op de vrijgezellensites ook vooral op de inhoud van het profiel, en minder op de foto's.
    quote:
  • Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
  • Als die stelling zou kloppen, en ik zou de maatstaf zijn, dan betekent dat dat niet-singles een negatieve hoeveelheid wiet roken .

Dan wil ik ook meteen zelf even een stelling in de groep gooien:
    Introverte mensen kunnen het beste een extraverte partner zoeken
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:42:55 #119
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_47869937
    quote:

En uiteindelijk sluit jejezelf op in isolement. Ik kan maanden en maanden lang zonder conact op te nemen
    met vrienden. De laatste keer dat ik ze zag was in een klein alternatief jongeren-cafe September vorig jaar.
    Breek eruit! Ga stappen! Neem eens een filmpje in de bioscoop, hang een paar dagen in een kroeg en voer zinloze gesprekken omdat je teveel gedronken hebt .... Leef!

Ik heb het zelf ook gedaan, en ben er zeker niet minder gelukkig van geworden
    Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
      Moderator zaterdag 31 maart 2007 @ 20:44:24 #120
    42184 crew  DaMart
    pi_47869983
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:

Aangezien ik zelf vrij introvert ben, al is dat tegenwoordig al ietsje minder dan vroeger, heb ik al een paar keer gemerkt dat daten met iemand die net zo introvert is, vaak tot ongemakkelijke stiltes leidt. Daarom denk ik dat ik beter iemand kan zoeken die wat extraverter is, zodat ik niet heel onhandig een gesprek gaande hoef te houden door het te sturen.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:45:29 #121
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47870023
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

Aangezien ik zelf vrij introvert ben, al is dat tegenwoordig al ietsje minder dan vroeger, heb ik al een paar keer gemerkt dat daten met iemand die net zo introvert is, vaak tot ongemakkelijke stiltes leidt. Daarom denk ik dat ik beter iemand kan zoeken die wat extraverter is, zodat ik niet heel onhandig een gesprek gaande hoef te houden door het te sturen.
    Introvert zijn is iets anders dan geen gesprek gaande kunnen houden.
      Moderator zaterdag 31 maart 2007 @ 20:46:37 #122
    42184 crew  DaMart
    pi_47870069
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Waar heeft het volgens jou dan mee te maken?
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:46:42 #123
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47870072
    quote:
    Totaal mee oneens. Het ligt veel meer aan het karakter van een persoon dan hoe iemand zich uit. Kan iemand overzicht houden, is iemand in staat te relativeren, is iemand beheerst en zichzelf, weet iemand wat hij aan het doen is, neemt iemand initiatieven? Dat is voor mij belangrijk.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:46:55 #124
    94676 Garisson72
    pi_47870089
    quote:

ik zou zo snel niet weten wat voor argumenten daarvoor aan te voeren zouden zijn...
    Ik weet wel dat het vaak voorkomt dat extraverte mensen vallen op introverte mensen. Iets van opposites attract of zo?
    zou dat een argument kunnen zijn, dat je dus moet mikken op extravert als je zelf introvert bent, om zodoende je kansen te vergroten? hmm...
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:47:02 #125
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_47870094
    quote:

[..]

Inderdaad. Zelf ben ik "in den beginne" ook redelijk introvert, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik niet slap kan ouwehoeren of met een groep mensen kan lachen. .
    pi_47870140
    quote:

[..]

Het zijn wel twee eigenschappen die goed samengaan.

Alhoewel er intussen teveel getuigen zijn dat mijn introverte instelling me niet verhinderd om een gesprek gaande te houden. Alhoewel je soms de definitie van gesprek moet oprekken om stukjes monoloog toe te laten .
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:48:32 #127
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47870152
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Waar heeft het volgens jou dan mee te maken?
    Wat heeft waar mee te maken?
    pi_47870189
    # Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
    Achter de pc hangen, gamen, in bed eten (mijn laatste ex vond dat niet fijn)

# Hoe het komt dat je single bent?
    Relatie ging uit, en heb daarna niet echt open gestaan voor een relatie. Het begint nu wel weer te kriebelen. Ik heb wel het gevoel dat ik vaak de verkeerde mannen aantrek. Mannen die hartstikke leuk en aardig zijn, maar die ik alleen zie als een normale vriend.

# Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
    Ik blow niet

# Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
    duh
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:49:36 #129
    88139 JoeyT
    pi_47870201
  • Stelling: Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.

Ik ben het hier totaal niet mee eens. Alles draait om hoe je over jezelf denkt. Aardige mensen hebben het universum in hun handen. Waarom? Omdat ze goedheid voelen. Met aardig zijn bedoel ik niet ja en Amen zeggen, en niet over je heen laten lopen. Aardig zijn is iedereen het beste gunnen. Jezelf, je familie, je vrienden, kennissen, mensen die op straat lopen en je vijanden. Als je dat kan bereiken, dan bereik je een gelukzalig niveau. Aldus mijn boeddhistische gedachtengang
  • "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
      Moderator zaterdag 31 maart 2007 @ 20:49:51 #130
    42184 crew  DaMart
    pi_47870214
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat heeft waar mee te maken?
    Ik heb het feit dat ik de neiging heb stil te vallen tijdens een gesprek vaak toegewezen aan mijn introvertheid. Maar dat blijken onterechte beschuldigingen te zijn geweest, als ik de berichten hier zo lees.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:50:30 #131
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47870255
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het zijn wel twee eigenschappen die goed samengaan.
    Niet per definitie.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:50:51 #132
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47870283
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb het feit dat ik de neiging heb stil te vallen tijdens een gesprek vaak toegewezen aan mijn introvertheid. Maar dat blijken onterechte beschuldigingen te zijn geweest, als ik de berichten hier zo lees.
    Dat zou ik eerder verlegenheid noemen dan introversie .
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:52:34 #133
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47870359
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben in zekere zin introvert, maar ik val doorgaans niet stil tijdens gesprekken. Er zijn wel mensen die ik niets te vertellen heb, maar dat is iets anders.
    pi_47870375
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Niet per definitie.
    Nee, maar als ze beide voorkomen in een persoon hebben ze niet de neiging elkaar echt voor de voeten te lopen .
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:53:22 #135
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_47870396
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef believes het volgende:

# Hoe het komt dat je single bent?
    Relatie ging uit, en heb daarna niet echt open gestaan voor een relatie. Het begint nu wel weer te kriebelen. Ik heb wel het gevoel dat ik vaak de verkeerde mannen aantrek. Mannen die hartstikke leuk en aardig zijn, maar die ik alleen zie als een normale vriend.
    Wat missen die mannen dan dat je ze als alleen normale vriend ziet ?
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:54:55 #136
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47870447
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef webspider het volgende:

[..]

Flirterigheid, persoonlijkheid, ambitie, karakter en een gebrek aan fysieke aantrekkingskracht.
    Voor mij dan .
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:55:08 #137
    88139 JoeyT
    pi_47870455
    quote:

Ik denk dat het aan jezelf ligt. De ene zal dit niet aankunnen. De ander leert zo vanzelf meer open te worden. In een relatie groei je naar elkaar toe en leer je van elkaar.
    pi_47870487
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef webspider het volgende:

[..]

Ze zijn 'te soft'. Ik wil toch wel een man die wat tegengas geeft, en niet in alles wat ik zeg ja en amen zeg. Dat soort mannen trek ik op de een of andere manier nu wel aan.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:56:10 #139
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_47870503
    Ik zit nog steeds te wachten op de cursus trouwens!
    Snel want ook ik wil wel eens een vriend!
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:57:36 #140
    94676 Garisson72
    pi_47870558
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik denk dat het aan jezelf ligt. De ene zal dit niet aankunnen. De ander leert zo vanzelf meer open te worden. In een relatie groei je naar elkaar toe en leer je van elkaar.

goeie optimist, die Joey!
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:59:11 #141
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_47870608
    Maar zoeken mannen een tegenpool of juist iemand die hetzelfde is?

Wát zoeken mannen in een vrouw?
      zaterdag 31 maart 2007 @ 20:59:12 #142
    88139 JoeyT
    pi_47870609
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:57 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

goeie optimist, die Joey!
    Ik zal je vertellen dat ik mn post van de single reeks van 2 jaar geleden aan het lezen was en WOW wat was ik gemeen. Bah, vanaf nu zal ik veel liever zijn
    pi_47870641
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef Elvi het volgende:
    Ik zit nog steeds te wachten op de cursus trouwens!
    Snel want ook ik wil wel eens een vriend!
    Ze zijn het les-materiaal kwijt ff wachten nog..
    Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 21:00:54 #144
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47870687
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef believes het volgende:

[..]

Ze zijn als een broer voor me. Ik wil toch wel een man die wat tegengas geeft, en niet in alles wat ik zeg ja en amen zeg. Dat soort mannen trek ik op de een of andere manier nu wel aan.
    pi_47870762
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef Plato1980 het volgende:

[..]
    een broer inderdaad
    pi_47870784
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef Elvi het volgende:

Als ik zeg dat dat per man verschilt ben ik vast niet behulpzaam, wel?
      zaterdag 31 maart 2007 @ 21:03:16 #147
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_47870786
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef believes het volgende:

[..]

Ze zijn 'te soft'. Ik wil toch wel een man die wat tegengas geeft, en niet in alles wat ik zeg ja en amen zeg. Dat soort mannen trek ik op de een of andere manier nu wel aan.
    Dat dacht ik ook. Maar ik heb ontdekt dat die 'broermannen' gewoon harder op zoek zijn naar een meisje dan die mannen die toch wel genoeg aandacht hebben, er geen zin in hebben, of het niet per sé nodig hebben om een relatie te hebben. Daar moet je gewoon als vrouw een stuk meer moeite voor doen, maar ze zijn er wel hoor .
      zaterdag 31 maart 2007 @ 21:03:22 #148
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47870792
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zal je vertellen dat ik mn post van de single reeks van 2 jaar geleden aan het lezen was en WOW wat was ik gemeen. Bah, vanaf nu zal ik veel liever zijn
    Je bent toch niet in de Heer?
      zaterdag 31 maart 2007 @ 21:03:52 #149
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_47870814
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef Elvi het volgende:

In random order:

Gedeeltelijk dezelfde interesses, gedeeltelijk andere, het vermogen om je eigen leven te leiden (dus niet aan me gaan hangen, ja ), humor, intellect, een leuk uiterlijk is meegenomen en je niet al te makkelijk door me laten overtuigen. Vrouwen die me makkelijk mijn zin geven, worden al heel snel erg saai.

In het algemeen dan, he Soms heb ik extra dingen waar ik op let
      zaterdag 31 maart 2007 @ 21:03:57 #150
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_47870820
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 21:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als ik zeg dat dat per man verschilt ben ik vast niet behulpzaam, wel?
    Nee niet bepaald
    Maar misschien dat er wel wat 'algemene dingetjes' zijn?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')