Ik zou willen zeggen dat ik wél een leven heb, maar het heeft meer te maken met het feit dat ik geen zin heb om zoveel Scrubs te zien op één dag, vrees ik.quote:
Het is wel een standaard love story maar voor een lome woensdag avond was ie goed te doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef merino het volgende:
[..]
ik heb hem halverwege uitgezet
wat een wanproduct zeg
ik weet nog wel dat ik seaso 1 tot 3 in 4 dagen ofzo had gekekenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat ik wél een leven heb, maar het heeft meer te maken met het feit dat ik geen zin heb om zoveel Scrubs te zien op één dag, vrees ik.
Vanwege het tijdsverschil aired ie niet voor 01.00 geloof ik, en daarna moet ie nog omgezet worden naar divx.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:26 schreef Baret het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik seaso 1 tot 3 in 4 dagen ofzo had gekeken![]()
Maarja ik ben dan ook echt een fucking scrubs addict. Ik zit hier gewoon else 2 minuten te zoeken naar de final van season 6, eigenlijk zou hij er nu al toch moeten zijn.
4 of 5 uur ofzo online, dan ga ik nu dus slapen en me wekker zetten voor 6 uur. Heb ik weer een beetje seeds enzo en dan kijken in de nachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vanwege het tijdsverschil aired ie niet voor 01.00 geloof ik, en daarna moet ie nog omgezet worden naar divx.
Wel scherp blijven om 2 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als het om 1 uur hier begint is het natuurlijk pas om 2 uur hier afgelopen. Dus het zal nog wel redelijk duren. Ik wacht gewoon totdat ik wakker wordt
Niks zeggen aub, hij zit nog te downen hier. Duurt kankerlang.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef roepdeman het volgende:
GEZIEN!!!!
en mijn respons: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :| wat een haat ! ! !
Dit is een VS topic, en de ep is daar op tv geweest. Als je nog niets wilt weten over de ep, moet je niet in dit topic terugkomen totdat je de ep gezien hebtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Baret het volgende:
[..]
Niks zeggen aub, hij zit nog te downen hier. Duurt kankerlang.
EDIT: excuse me ik las het verkeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dit is een VS topic, en de ep is daar op tv geweest. Als je nog niets wilt weten over de ep, moet je niet in dit topic terugkomen totdat je de ep gezien hebt
Je mag hier wel komen, maar dan moet je niet huilen wanneer je iets leest over de episode die jij nog niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:07 schreef Baret het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer over, ook al heb ik nog nooit een epi gezien mag ik hier komen. Gaat jou helemaal niks aan.
Ik las het verkeerd, en als je erover praat ga ik niet huilen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen, maar dan moet je niet huilen wanneer je iets leest over de episode die jij nog niet gezien hebt.
Scrubs.S06E21-E22.PDTV.XviD-LOL is de goedequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef rashudo het volgende:
Is 620 de final?
Thanks. Ik heb de afgelopen maand alle episodes gezien, op 213 na.. die moet ik ook nog even pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Scrubs.S06E21-E22.PDTV.XviD-LOL is de goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |