Dat was inderdaad een van de betere uitspraken in de aflevering. Heb weer erg gelachen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef Intrepidity het volgende:
Kelso: "The damn internet is down! Where am i supposed to go for sexual gratification, my invalid wife?!"
You're welcomequote:
ik heb hem halverwege uitgezetquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef washandje het volgende:
Die nieuwe film van hem, The Ex, is trouwens een beetje matig, maar wel goed uit te zitten.
Noem dan "the whole nine yards", daar was ze tenminste topless inquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef r8ality het volgende:
Wel met Amanda Peet (Studio 60 on the Sunset Strip)..
Ik geloof dat ik eens wat moet gaan downloadenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Noem dan "the whole nine yards", daar was ze tenminste topless in
google is je grote vriendquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik eens wat moet gaan downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Nog niet idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:20 schreef PeRi het volgende:
Is er al bekend of er een seizoen 7 komt? Nee toch?
In het interview met Conan wordt dat inderdaad vermeldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:20 schreef PeRi het volgende:
Is er al bekend of er een seizoen 7 komt? Nee toch? De ep van de season finale klinkt erg eng en precies zoals ik het al bedacht had. Het wordt een dubbele aflevering ook, geloof ik.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:20 schreef PeRi het volgende:
Is er al bekend of er een seizoen 7 komt? Nee toch? De ep van de season finale klinkt erg eng en precies zoals ik het al bedacht had. Het wordt een dubbele aflevering ook, geloof ik.
Die beschrijving voor aflevering 20 klopt helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
2000 light years from home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |