geen ep deze week dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:58 schreef Richardfun het volgende:
Toch jammer dat er geen ep is (jaja, verkapte tvp)
mmz spijtig. En dat is dan ook net na zo'n 'to be continued' ep. Maar ach, zat andere dingen te doen, zoals in de zon zittenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Richardfun het volgende:
Njet Bonny.
Whehehequote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Undergod het volgende:
Gezien de bedragen die mr. Braff (JD) gaat verdienen is misschien beter "everything happens for a season"
ja ik kap mee
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:25 schreef DonStefano het volgende:
Leek wel een aflevering van Grey's Anatomy man! Wat een hoop drama zeg, gelukkig wel alles goed uitgewerkt.... maar toch, iets meer typische Scrubs humor had er wel in gemogen.
Inderdaad. Die oogjes ook toen hij zei/dacht "He's in my head. I love it!".quote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:19 schreef Zhenar het volgende:
Laverne!![]()
Carla's afscheid was wel mooi![]()
![]()
En Jordans wraak![]()
Dat vond ik ook zo hilarisch jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:26 schreef Intrepidity het volgende:
Wat een geweldige aflevering weer
Booya!
Nazi salute..
Oeh, my bad..
rly? ik vind het hele seizoen geniaal eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:52 schreef washandje het volgende:
Hij was erg tof inderdaad, langzame start aan het seizoen dus, maar het wordt nu weer echt beter
Ik snap je punt. Ik lach bijvoorbeeld veel vaker hardop bij Two and a Half Men bijvoorbeeld, en ook wel bij House eigenlijk, ondanks het feit dat dat technisch gezien geen comedy isquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:09 schreef Merkie het volgende:
Hardop lachen doe ik eigenlijk zelden bij Scrubs, het zijn meer heul veul binnenpretjes.
Ik moet ook wel redelijk vaak lachen bij 24quote:Op maandag 16 april 2007 12:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik lach bijvoorbeeld veel vaker hardop bij Two and a Half Men bijvoorbeeld, en ook wel bij House eigenlijk, ondanks het feit dat dat technisch gezien geen comedy is
ik heb dat ook bij two and a half men, laatste aflevering geniaal.... "I am 2 for 2 at her wedding","I'm that !@ my brothers"quote:Op maandag 16 april 2007 12:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik lach bijvoorbeeld veel vaker hardop bij Two and a Half Men bijvoorbeeld, en ook wel bij House eigenlijk, ondanks het feit dat dat technisch gezien geen comedy is
En dat vind ik toch duidelijk de 2 minste afleveringenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:12 schreef Mechamage1982 het volgende:
Het lijkt er alleen wel op dat ze aan 't experimenteren zijn hoe de serie te schrijven, mocht Braff er mee stoppen. Dit is al de tweede aflevering dit seizoen waarin we JD amper zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:50 schreef Mirel het volgende:Ik vind het een beetje onlogisch aangezien JD Elliott keihard dumpte een paar seizoenen geleden. Zou me niks verbazen als er alsnog weer iets gaat gebeuren. Het zou niet de eerste verbroken verloving zijn he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geen geweldige ep, maar gewoon weer Scrubs-aardig
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
Liever niet zegmaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mental picture van Kelso die sex heeft.
Amenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef merino het volgende:
Ik had meer het idee dat JD gewoon een goede relatie nodig heeft en dat op Eliot projecteerd. Zou me echt helemaal niks lijken als die twee weer samen komen...
Ik hoop dat die Ross/Rachel grap geen hint isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef Evil_Jur het volgende:
JD - Eliot ben ik nu wel moe eigenlijk.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:57 schreef washandje het volgende:
Scrubs Finale May Leave Fans "Furious"
Though the status of Scrubs is up in the air — and will continue to be until the mid-May upfronts — Zach Braff is certain about one thing: If the season finale winds up being the series finale, fans will be left none too satisfied. "[Series creator] Bill Lawrence doesn't love cliff-hangers, but everyone sort of talked him into doing it this season, and he put a giant one at the end," Braff told TVGuide.com at a Thursday press event for The Ex (in theaters next Friday). "So if this were the end of the series, knowing what the [cliff-hanger] is, I think the entire fan base would be furious."
Nou lekker dan. Dus als we wél een seizoen 7 krijgen dan worden we weer boos om een cliffhanger
En als seizoen 7 niet doorgaat dan weten we dus nooit hoe iets eindigt
Wedden dat het toch weer om Elliot en JD gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet nog bepaald worden door NBC/ABC. Daar heeft Bill Lawrence niet echt invloed op verder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:07 schreef Richardfun het volgende:
Nou, dan zal er wel een s7 komen lijkt me. Kan me toch niet voorstellen een serie te laten eindigen met een gigantische cliffhangert....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door timmy-2000 op 06-05-2007 14:22:29 (spoiler thingies toegevoegd) ]Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:28 schreef timmy-2000 het volgende:
http://imdb.com/title/tt1008488/
hmm..JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien in spoiler zetten omdat sommige het nog niet (willen) weten.
Welcome to the clubquote:Op zondag 6 mei 2007 13:34 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight is verslaafd aan scrubs heb hier season 1 t/m 5 en heb 1&2 binnen een week gekeken en ben nu bezig met 3
Ik ken dat probleemquote:Op zondag 6 mei 2007 13:34 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight is verslaafd aan scrubs heb hier season 1 t/m 5 en heb 1&2 binnen een week gekeken en ben nu bezig met 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |