je wateren?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef Ladidadida het volgende:
Het wordt een geweldige dag, ik voel het aan m'n wateren!
Wie doet er mee?
Ja, je weet wel, dat ik het zeker weet enzoquote:
ik heb heul geen wateren, ik voel niets....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, dat ik het zeker weet enzo
VANDAAG WORDT GEWELDIG!![]()
![]()
Is laatst al een topic over geweest, er is niet genoeg animo voor.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is laatst al een topic over geweest, er is niet genoeg animo voor.
Ik deel deze mening! HET WORD GEWELDIG VANDAAG!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, dat ik het zeker weet enzo
VANDAAG WORDT GEWELDIG!![]()
![]()
open anders een pollquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is laatst al een topic over geweest, er is niet genoeg animo voor.
yeeeee eindelijk een vrolijk iemandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik deel deze mening! HET WORD GEWELDIG VANDAAG!!
leuke dingen doen enzo
Die was er toen dus. 30% tegen als ik me niet vergis.quote:
dans met me!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
yeeeee eindelijk een vrolijk iemand
Kijk zelf: Ladidadidaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:58 schreef Haaarbal het volgende:
Je vergist je.
Dus, je hebt je vergist.quote:
Ik had me niet vergist als het 3% tegen wasquote:
Ja, ik moet toch de minderheid die panisch is voor tieten een beetje in bescherming nemen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja hey ruim 75% voor, dus als er maar iemand tegen post doe je al niet meer mee...
vrouwen
Das dan wel netjes van je.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch de minderheid die panisch is voor tieten een beetje in bescherming nemen.
Oeh, dat wordt dan al onze 3e date!quote:
[/quote]quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt dan al onze 3e date!![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt dan al onze 3e date!![]()
quote:
quote:jij lichtekooi
Ja en trouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
Moeten we al aan kinderen beginnen ?![]()
Maar waar gaan we wonen dan ?quote:
Op het eiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar waar gaan we wonen dan ?![]()
![]()
Doen wequote:
surveillance-jantjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doen we![]()
![]()
Hoe gaan we onze 32 kinderen noemen ?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
surveillance-jantje
surveillance-pietje
surveillance-klaasje
etc etc
En meisjes dan?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
bwehehe en dan moet SF zeker wormpjes vangen
Simone-Fietsquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]Wormen eet ik niet. SF gaat jagen op konijnen in het park
![]()
een kater? van mijn bier? verdacht!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:13 schreef valek het volgende:
ik heb een kater, dus ik vind er nog niet veel geweldigs aan
Het droomleven van elke vrouwquote:
Eens een fiets altijd een fietsquote:
Neemt u deze fiets tot uw wettige echtgenootquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eens een fiets altijd een fiets
*plop*quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Neemt u deze fiets tot uw wettige echtgenoot![]()
Dat gaat snelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
*plop*
Je bent zwanger hihi![]()
Jaquote:
Nou ik heb een stang van 300 meter en dat is precies lang genoegquote:
aan jouw wateren voelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef Ladidadida het volgende:
Het wordt een geweldige dag, ik voel het aan m'n wateren!
Wie doet er mee?
Als we genoeg kinderbijslag krijgen, kunnen we ons misschien een hunebed veroorlovenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja32 kinderen x 9 maanden... duurt wel even joh
We hebben geen tijd te verliezen
![]()
dat kieteltquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ik heb een stang van 300 meter en dat is precies lang genoeg![]()
Okee, wat voel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:21 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
aan jouw wateren voelen?![]()
Dan doe ik dolgraag mee
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als we genoeg kinderbijslag krijgen, kunnen we ons misschien een hunebed veroorloven![]()
Dat is de bedoeling ookquote:
quote:
Ja!quote:
Rakkertje!quote:
quote:
doodengquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
het begint al wat te borrelen
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja!Dan hebben we iig meerdere kamers en dus een beetje privacy voor de andere 31 kinderen die nog gemaakt moeten worden.
[..]
Rakkertje!![]()
Nu al aan de borrel ? Tis net half 2quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
het begint al wat te borrelen
Precies. En ik vind 32 kinderen best leuk, maar niet 24/7. Dus we moeten ook een kamer in het hunebed hebben die op slot kan. Regel jij dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan kunnen we ook ongestoord visite ontvangen enzo![]()
Primaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies. En ik vind 32 kinderen best leuk, maar niet 24/7. Dus we moeten ook een kamer in het hunebed hebben die op slot kan. Regel jij dat?![]()
Je kan niet vroeg genoeg beginnen op een lenteachtige zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu al aan de borrel ? Tis net half 2![]()
sf is de slotjes koning,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies. En ik vind 32 kinderen best leuk, maar niet 24/7. Dus we moeten ook een kamer in het hunebed hebben die op slot kan. Regel jij dat?![]()
Wat een manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Prima![]()
En iemand die voor de kinderen zorgt![]()
Haha, bitchfight?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
sf is de slotjes koning,
lijkt me geen probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |