abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47860128
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heet PI. Kijk er eens naar.
PI? 3,14?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_47860135
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Burakius het volgende:

[..]

Fok jou man. De Turkse kinderen beheersen de Nederlandse taal al bijna perfect. Nog 1 generatie en jullie assimilatie is compleet. Dus wat zeur je nou. Moeten we ook nog klompen aan ofzo?

De Turken doen alle klusjes waar de Nederlanders niets van moeten weten. De Turken werken meestal in die kutklusjes in on-menselijke situaties. Ik heb dit zelf van dichtbij mogen meemaken in bijvoorbeeld de bloemenindustrie. Ga jij maar eens 12 uur rechtop staan en kutdoorntjes in je poten krijgen. En dan maar een half uurtje pauze.
Jankerd, er zijn idd genoeg Turken met kut werk, net zoals er een heleboel Nderlanders met kut werk zijn, zeik dus niet. Buiten dat zijn Turken gewoon zwaar oververtegenwoordigd waar het gaat om uitkeringen.
pi_47860141
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan als student hoor.
En Turken zie je daar weinig.
Wel veel illegalen en Oost-Europeanen.
Ook veel Polen. Het verschil is jij doet het als bijbaantje..de andere volwassen doen het voor hun brood!

-DE REST VAN HUN LEVEN
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  Donald Duck held zaterdag 31 maart 2007 @ 14:33:23 #104
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47860166
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:31 schreef Burakius het volgende:

[..]

PI? 3,14?
Post Icon
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47860173
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:32 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Jankerd, er zijn idd genoeg Turken met kut werk, net zoals er een heleboel Nderlanders met kut werk zijn, zeik dus niet. Buiten dat zijn Turken gewoon zwaar oververtegenwoordigd waar het gaat om uitkeringen.
Hoeveel Nederlanders doen kutklusjes in vergelijking met allochtonen. Denk dat de cijfers je zal laten schrikken.

en als je zulke KUTKLUSJES moet doen dan krijg je sneller lichamelijke last ja! dus wie unne noob dat je bent. Tuurlijk krijg je dan eerder uitkering omdat je je fokking rug niet meer kan bewegen.
pi_47860187
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Post Icon
? Watser met Post Icon?
pi_47860224
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hoeveel Nederlanders doen kutklusjes in vergelijking met allochtonen. Denk dat de cijfers je zal laten schrikken.

en als je zulke KUTKLUSJES moet doen dan krijg je sneller lichamelijke last ja! dus wie unne noob dat je bent. Tuurlijk krijg je dan eerder uitkering omdat je je fokking rug niet meer kan bewegen.
Heel erg veel, er is iig geen enkel verschil aan te tonen.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:36:17 #108
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_47860252
quote:

[..]

Fok jou man. De Turkse kinderen beheersen de Nederlandse taal al bijna perfect. Nog 1 generatie en jullie assimilatie is compleet. Dus wat zeur je nou. Moeten we ook nog klompen aan ofzo?
Zijn post is natuurlijk idioot, maar dat maakt dit voorstel nog niet minder vreemd. Het valt niet te ontkennen dat er bij 'integratie' nog veel problemen zijn. In bepaalde wijken, en echt niet alleen in de randstad, zie je nog vaak zat volwassen Turken jonge kinderen meenemen om boodschappen te doen, omdat ze een 'tolk' nodig hebben. Echt verstandig kan ik dat niet vinden...
quote:
De Turken doen alle klusjes waar de Nederlanders niets van moeten weten. De Turken werken meestal in die kutklusjes in on-menselijke situaties. Ik heb dit zelf van dichtbij mogen meemaken in bijvoorbeeld de bloemenindustrie. Ga jij maar eens 12 uur rechtop staan en kutdoorntjes in je poten krijgen. En dan maar een half uurtje pauze.
Tegenwoordig worden dat soort klusjes al weer meer overgenomen door Polen, heb ik het idee. Vraag me af of we over 50 jaar een Wilders kloon hebben die over een tsunami van Polen gaat spreken.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_47860254
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Heel erg veel, er is iig geen enkel verschil aan te tonen.
Zekers wel. De praktijk bewijst zich. Ga maar eens naar een schoonmaak bedrijf. ( heb ik ook gedaan). Ga naar een bloemenbedrijf (heb ikook gedaan). Ga naar supermarkten ga naar ga naar ga naar.
  Donald Duck held zaterdag 31 maart 2007 @ 14:37:06 #110
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47860278
quote:

[..]

? Watser met Post Icon?
Bij die post waar je op reageerde. Zo van

*zucht. kutnewbies altijd
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47860293
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Zijn post is natuurlijk idioot, maar dat maakt dit voorstel nog niet minder vreemd. Het valt niet te ontkennen dat er bij 'integratie' nog veel problemen zijn. In bepaalde wijken, en echt niet alleen in de randstad, zie je nog vaak zat volwassen Turken jonge kinderen meenemen om boodschappen te doen, omdat ze een 'tolk' nodig hebben. Echt verstandig kan ik dat niet vinden...
[..]

dat heet je ouders helpen met tassen dragen. Ik doe het ook. Respect enzo

Tegenwoordig worden dat soort klusjes al weer meer overgenomen door Polen, heb ik het idee. Vraag me af of we over 50 jaar een Wilders kloon hebben die over een tsunami van Polen gaat spreken.

Wilders
pi_47860307
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Bij die post waar je op reageerde. Zo van [afbeelding]

*zucht. kutnewbies altijd
Sorry dat ik niet zo een forumnerd ben
pi_47860433
quote:

[..]

Hoeveel Nederlanders hebben een uitkering of zijn in aanraking geweest met justitie in vergelijking met allochtonen. Denk dat de cijfers je zullen laten schrikken.
quote:
Mythe voor Marokkanen die net zo goed voor Turken geld:

Mythe 4
De Nederlandse overheid staat bij de Marokkaanse gemeenschap in het krijt. Marokkaanse gastarbeiders zitten nu ‘met een kapotte rug’ op de bank. Hun kinderen ontsporen.
Ik noem dit het slavernij-argument.
De officiėle werving van Marokkaanse gastarbeiders is echter al beėindigd in 1973. Op dat moment waren er zo’n 22.000 Marokkanen in Nederland. De meesten (tussen de 50 en 70 procent) van die eerste groep gastarbeiders waren op dat moment al teruggegaan of zouden dat nog doen, volgens cijfers van het CBS.
De grootste groep Marokkaanse immigranten die nu nog in Nederland woont, is van na de officiėle werving van gastarbeiders. Eerst kwamen de gezinsherenigers, toen de gelukzoekers en de huwelijksmigranten.
Inmiddels wonen er 315.000 Marokkanen in Nederland, waarvan bijna de helft in Nederland geboren kinderen. Het totaal aantal importpartners is tussen de drie en de vijf keer zo groot als het aantal gastarbeiders dat ooit in Nederland is blijven wonen.
Ik wil maar zeggen: de meeste Marokkaanse ouders van nu zijn helemaal geen voormalige gastarbeiders. Zij zijn voor het grootste deel uit eigen vrije beweging naar Nederland gekomen om hier een beter en welvarender bestaan op te bouwen voor zichzelf en hun kinderen dan in Marokko mogelijk was. Jammer, dat niemand hen ooit aan die oorspronkelijke verhuisreden herinnert.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47860508
quote:

[..]

De Turkse kinderen beheersen de Nederlandse taal al bijna perfect. Nog 1 generatie en jullie assimilatie is compleet. Dus wat zeur je nou. Moeten we ook nog klompen aan ofzo?

dat ze in die beroepen terecht komen, is dus omdat ze de taal niet spreken, omdat ze geen enkele opleiding hebben.

de eerste generatie had nog het excuus dat ze als volwassene hier kwamen en de tijd van school en opleiding allang achter zich hadden, veelal ongeletterd waren, hetgeen het leren van een nieuwe taal ook lastiger maakt.

dit excuus hebben de volgende generaties niet, een deel van hen beeindigt op eigen initiatief voortijdig de opleiding, gaat op eigen initiatief enkel met Turken om, kijkt op eigen initiatief enkel naar satellietzenders etc etc en die groep eindigt dus ofwel in de bijstand ofwel bij de kutbaantjes.

en dat geldt net zo goed voor de autochtone vroegtijdige schoolverlaters, met 2 jaar vmbo en blauwe ogen kom je ook niet veel verder dan vakkenvuller bij de Aldi .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:52:56 #115
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_47860670
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Burakius het volgende:

dat heet je ouders helpen met tassen dragen. Ik doe het ook. Respect enzo
Nee, sorry, dat bedoel ik niet. Ik zie echt vaak zat, in de bus of in winkels, dat een zoontje of dochtertje van een jaar of acht, negen moet uitleggen waar iedereen heen wil, hoeveel geld ze aan de kassajuffrouw moeten betalen, enzovoorts. Dat is echt geen kwestie van behulpzaam zijn, sorry.

Let wel, ik zeg niet dat ieder Turks gezin zo is. Maar het komt nog best vaak voor, dus stellen dat de 'assimilatie' bijna compleet is lijkt me ook wat overdreven
quote:
wilders
Tsja, ik mag zijn manier van politiek voeren ook niet, en ben het vaak met hem oneens. Maar hij staat nog steeds in de plus in de peilingen, en dit soort nieuwsberichten zijn natuurlijk koren op z'n molen. Dat is toch ook een teken dat er ergens iets niet helemaal goed zit?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 14:54:49 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_47860715
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is eigenlijk onmenselijk om kinderen die misschien weer met hun ouders terugkeren naar Turkije niets over hun eigen land en taal te leren.''
Een Turk die hier ooit weer weggaat? Yeah right.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_47860728
ja vint ik ook gammela
pi_47860872
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

[..]

"Slavische tsunami" wordt dat dan, want ook dan zullen we het beestje liever niet bij de naam noemen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47860935
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef Burakius het volgende:

[..]

Zekers wel. De praktijk bewijst zich. Ga maar eens naar een schoonmaak bedrijf. ( heb ik ook gedaan). Ga naar een bloemenbedrijf (heb ikook gedaan). Ga naar supermarkten ga naar ga naar ga naar.
Ga jij maar lekker verder met jezelf (en de groep waar je uit komt) zielig vinden hoor. Laat anderen er alleen niet voor betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pony-Lover op 31-03-2007 15:28:34 ]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:14:30 #120
111528 Viajero
Who dares wins
pi_47861173
Valt het trouwens niemand op dat deze Turkse ambassadeur landen als bv India kennelijk geen democratie vindt?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')