PI? 3,14?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heet PI. Kijk er eens naar.
Jankerd, er zijn idd genoeg Turken met kut werk, net zoals er een heleboel Nderlanders met kut werk zijn, zeik dus niet. Buiten dat zijn Turken gewoon zwaar oververtegenwoordigd waar het gaat om uitkeringen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Fok jou man. De Turkse kinderen beheersen de Nederlandse taal al bijna perfect. Nog 1 generatie en jullie assimilatie is compleet. Dus wat zeur je nou. Moeten we ook nog klompen aan ofzo?
De Turken doen alle klusjes waar de Nederlanders niets van moeten weten. De Turken werken meestal in die kutklusjes in on-menselijke situaties. Ik heb dit zelf van dichtbij mogen meemaken in bijvoorbeeld de bloemenindustrie. Ga jij maar eens 12 uur rechtop staan en kutdoorntjes in je poten krijgen. En dan maar een half uurtje pauze.
Ook veel Polen. Het verschil is jij doet het als bijbaantje..de andere volwassen doen het voor hun brood!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan als student hoor.
En Turken zie je daar weinig.
Wel veel illegalen en Oost-Europeanen.
Hoeveel Nederlanders doen kutklusjes in vergelijking met allochtonen. Denk dat de cijfers je zal laten schrikken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jankerd, er zijn idd genoeg Turken met kut werk, net zoals er een heleboel Nderlanders met kut werk zijn, zeik dus niet. Buiten dat zijn Turken gewoon zwaar oververtegenwoordigd waar het gaat om uitkeringen.
? Watser met Post Icon?quote:
Heel erg veel, er is iig geen enkel verschil aan te tonen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders doen kutklusjes in vergelijking met allochtonen. Denk dat de cijfers je zal laten schrikken.
en als je zulke KUTKLUSJES moet doen dan krijg je sneller lichamelijke last ja! dus wie unne noob dat je bent. Tuurlijk krijg je dan eerder uitkering omdat je je fokking rug niet meer kan bewegen.
Zijn post is natuurlijk idioot, maar dat maakt dit voorstel nog niet minder vreemd. Het valt niet te ontkennen dat er bij 'integratie' nog veel problemen zijn. In bepaalde wijken, en echt niet alleen in de randstad, zie je nog vaak zat volwassen Turken jonge kinderen meenemen om boodschappen te doen, omdat ze een 'tolk' nodig hebben. Echt verstandig kan ik dat niet vinden...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Fok jou man. De Turkse kinderen beheersen de Nederlandse taal al bijna perfect. Nog 1 generatie en jullie assimilatie is compleet. Dus wat zeur je nou. Moeten we ook nog klompen aan ofzo?
Tegenwoordig worden dat soort klusjes al weer meer overgenomen door Polen, heb ik het idee. Vraag me af of we over 50 jaar een Wilders kloon hebben die over een tsunami van Polen gaat spreken.quote:De Turken doen alle klusjes waar de Nederlanders niets van moeten weten. De Turken werken meestal in die kutklusjes in on-menselijke situaties. Ik heb dit zelf van dichtbij mogen meemaken in bijvoorbeeld de bloemenindustrie. Ga jij maar eens 12 uur rechtop staan en kutdoorntjes in je poten krijgen. En dan maar een half uurtje pauze.
Zekers wel. De praktijk bewijst zich. Ga maar eens naar een schoonmaak bedrijf. ( heb ik ook gedaan). Ga naar een bloemenbedrijf (heb ikook gedaan). Ga naar supermarkten ga naar ga naar ga naar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Heel erg veel, er is iig geen enkel verschil aan te tonen.
Bij die post waar je op reageerde. Zo vanquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zijn post is natuurlijk idioot, maar dat maakt dit voorstel nog niet minder vreemd. Het valt niet te ontkennen dat er bij 'integratie' nog veel problemen zijn. In bepaalde wijken, en echt niet alleen in de randstad, zie je nog vaak zat volwassen Turken jonge kinderen meenemen om boodschappen te doen, omdat ze een 'tolk' nodig hebben. Echt verstandig kan ik dat niet vinden...
[..]
dat heet je ouders helpen met tassen dragen. Ik doe het ook. Respect enzo![]()
Tegenwoordig worden dat soort klusjes al weer meer overgenomen door Polen, heb ik het idee. Vraag me af of we over 50 jaar een Wilders kloon hebben die over een tsunami van Polen gaat spreken.
Wilders![]()
Sorry dat ik niet zo een forumnerd benquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij die post waar je op reageerde. Zo van [afbeelding]
*zucht. kutnewbies altijd
Hoeveel Nederlanders hebben een uitkering of zijn in aanraking geweest met justitie in vergelijking met allochtonen. Denk dat de cijfers je zullen laten schrikken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders doen kutklusjes in vergelijking met allochtonen. Denk dat de cijfers je zal laten schrikken.
Mythe voor Marokkanen die net zo goed voor Turken geld:quote:en als je zulke KUTKLUSJES moet doen dan krijg je sneller lichamelijke last ja! dus wie unne noob dat je bent. Tuurlijk krijg je dan eerder uitkering omdat je je fokking rug niet meer kan bewegen.
dat ze in die beroepen terecht komen, is dus omdat ze de taal niet spreken, omdat ze geen enkele opleiding hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Turkse kinderen beheersen de Nederlandse taal al bijna perfect. Nog 1 generatie en jullie assimilatie is compleet. Dus wat zeur je nou. Moeten we ook nog klompen aan ofzo?
De Turken doen alle klusjes waar de Nederlanders niets van moeten weten. De Turken werken meestal in die kutklusjes in on-menselijke situaties. Ik heb dit zelf van dichtbij mogen meemaken in bijvoorbeeld de bloemenindustrie. Ga jij maar eens 12 uur rechtop staan en kutdoorntjes in je poten krijgen. En dan maar een half uurtje pauze.
Nee, sorry, dat bedoel ik niet. Ik zie echt vaak zat, in de bus of in winkels, dat een zoontje of dochtertje van een jaar of acht, negen moet uitleggen waar iedereen heen wil, hoeveel geld ze aan de kassajuffrouw moeten betalen, enzovoorts. Dat is echt geen kwestie van behulpzaam zijn, sorry.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Burakius het volgende:
dat heet je ouders helpen met tassen dragen. Ik doe het ook. Respect enzo
Tsja, ik mag zijn manier van politiek voeren ook niet, en ben het vaak met hem oneens. Maar hij staat nog steeds in de plus in de peilingen, en dit soort nieuwsberichten zijn natuurlijk koren op z'n molen. Dat is toch ook een teken dat er ergens iets niet helemaal goed zit?quote:wilders
Een Turk die hier ooit weer weggaat? Yeah right.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is eigenlijk onmenselijk om kinderen die misschien weer met hun ouders terugkeren naar Turkije niets over hun eigen land en taal te leren.''
"Slavische tsunami" wordt dat dan, want ook dan zullen we het beestje liever niet bij de naam noemen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zijn post is natuurlijk idioot, maar dat maakt dit voorstel nog niet minder vreemd. Het valt niet te ontkennen dat er bij 'integratie' nog veel problemen zijn. In bepaalde wijken, en echt niet alleen in de randstad, zie je nog vaak zat volwassen Turken jonge kinderen meenemen om boodschappen te doen, omdat ze een 'tolk' nodig hebben. Echt verstandig kan ik dat niet vinden...
[..]
Tegenwoordig worden dat soort klusjes al weer meer overgenomen door Polen, heb ik het idee. Vraag me af of we over 50 jaar een Wilders kloon hebben die over een tsunami van Polen gaat spreken.
Ga jij maar lekker verder met jezelf (en de groep waar je uit komt) zielig vinden hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zekers wel. De praktijk bewijst zich. Ga maar eens naar een schoonmaak bedrijf. ( heb ik ook gedaan). Ga naar een bloemenbedrijf (heb ikook gedaan). Ga naar supermarkten ga naar ga naar ga naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |