abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47856396
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:44 schreef milagro het volgende:

[..]

het gaat dan ook om de kinderen van tijdelijke hier verblijvenden, namelijk ambassade personeel.
Volgens mij heeft hij het over alle nakomelingen hoor. Tijdelijk verblijvenden zijn namelijk geen + 300.000 man in aantal.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47856415
Voor Albayrak zal dit als muziek in de oren klinken.
pi_47856436
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het over alle nakomelingen hoor. Tijdelijk verblijvenden zijn namelijk geen + 300.000 man in aantal.
oh....

in dat geval moet hij dus gewoon zijn kebab smoel houden en zijn vrouw gaan slaan of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:52:04 #84
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_47856474
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:44 schreef milagro het volgende:

[..]

het gaat dan ook om de kinderen van tijdelijke hier verblijvenden, namelijk ambassade personeel.
Ik weet niet waar je dat leest, maar in de bron gaat het over 'kinderen van Turkse werknemers die misschien weer willen terugkeren', dat klinkt voor mij inderdaad als 'alle kinderen van Turkse afkomst.'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_47856527
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:52 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat leest, maar in de bron gaat het over 'kinderen van Turkse werknemers die misschien weer willen terugkeren', dat klinkt voor mij inderdaad als 'alle kinderen van Turkse afkomst.'
ik heb mezelf al gecorrigeerd
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_47856674
Zijn er dan nog zoveel Turkse gastarbeiders en is dit niet iets dat in een CAO geregeld kan worden in plaats door de overheid georchestreerd?
Verder ben ik wel benieuwd naar het standpunt van Albayrak wanneer hierover een kabinetsstandpunt wordt geformuleerd. Vanuit Turkije wordt op hoog niveau dit geopperd, dus lijkt mij het aannemelijk dat op zijn minst hoge ambtenaren hierover buigen.
De discussie van begin deze maand in praktijk...
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_47856953
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:00 schreef damian5700 het volgende:
Zijn er dan nog zoveel Turkse gastarbeiders en is dit niet iets dat in een CAO geregeld kan worden in plaats door de overheid georchestreerd?
Verder ben ik wel benieuwd naar het standpunt van Albayrak wanneer hierover een kabinetsstandpunt wordt geformuleerd. Vanuit Turkije wordt op hoog niveau dit geopperd, dus lijkt mij het aannemelijk dat op zijn minst hoge ambtenaren hierover buigen.
De discussie van begin deze maand in praktijk...
Wilders, kom er maar in

Ze geven ze gewoon op een presteneerblaadje aan em
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47857249
Totaal onacceptabel. Zoals al gezegd, we wonen in NEDERLAND niet in Turkije. Ik werkte laatst via het uitzendbureau bij een bedrijfje waar ook 2 buitenlanders liepen, marokkaanse schoffies. We hadden het daarover omdat ze een woord niet wisten en ze begonnen helemaal te flippen. Wij moesten ons maar aanpassen aan hun in plaats van dat zij altijd moesten aanpassen ik moest me inhouden om niet in lachen uit te barsten, maar het is je reinste onzin. Hoe komen ze erbij
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 12:42:32 #89
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_47857980
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

nee, omdat die kinderen wellicht ooit terugkeren is het belangrijk dat zij die taal leren. Niet meer en niet minder. Dat kan door een uurtje per week Turkse les (zoals we onze kinderen ook Engels, Spaans, Frans, Duits etc leren) of door een uurtje per week bij de Moskee of voor mijn part gedurende 6 weken zomervakantie in Alanya.
[..]
Heb je het nog altijd niet door? Ze zitten hier al bijna 50 jaar en ze gaan niet terug, net zoals hun kinderen en inmiddels kleinkinderen niet 'teruggaan'. De gemiddelde nederlandse 'turk' heeft minder binding met Turkije dan ik.
  Donald Duck held zaterdag 31 maart 2007 @ 13:24:02 #91
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47858469
Jeetje, nu slaan ze echt helemaal door hoor. Wat een volkomen achterlijke eis is dat.
Als ze op eigen kosten die taal zouden willen leren, dan doen ze dat maar. Maar echt niet op kosten van de nederlandse staat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47858708
Tevens vind ik het erg grappig dat een moslimland over onmenselijkheid zeurt.
pi_47858960
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:32 schreef most_wanted het volgende:
... menselijkheid in de Nederlandse wetgeving
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_47859178
note ++

[ Bericht 49% gewijzigd door Drugshond op 31-03-2007 14:31:40 ]
pi_47859245
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:32 schreef most_wanted het volgende:
Turkije vind ik niet echt een moslimstaat
pi_47859914
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Pony-Lover het volgende:
* deleted *
De Turkse kinderen beheersen de Nederlandse taal al bijna perfect. Nog 1 generatie en jullie assimilatie is compleet. Dus wat zeur je nou. Moeten we ook nog klompen aan ofzo?

De Turken doen alle klusjes waar de Nederlanders niets van moeten weten. De Turken werken meestal in die kutklusjes in on-menselijke situaties. Ik heb dit zelf van dichtbij mogen meemaken in bijvoorbeeld de bloemenindustrie. Ga jij maar eens 12 uur rechtop staan en kutdoorntjes in je poten krijgen. En dan maar een half uurtje pauze.

[ Bericht 17% gewijzigd door Drugshond op 31-03-2007 14:35:25 ]
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  Donald Duck held zaterdag 31 maart 2007 @ 14:27:41 #97
46149 __Saviour__
pi_47860001
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Burakius het volgende:
De Turken doen alle klusjes waar de Nederlanders niets van moeten weten.
Overvallen, bedreigen, verkrachten?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47860083
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Overvallen, bedreigen, verkrachten?
Doe ff normaal .. is dat het enige waarmee je kan komen. Waarlijk triest.
  Donald Duck held zaterdag 31 maart 2007 @ 14:31:24 #99
46149 __Saviour__
pi_47860109
Het heet PI. Kijk er eens naar.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47860116
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Burakius het volgende:
De Turken doen alle klusjes waar de Nederlanders niets van moeten weten. De Turken werken meestal in die kutklusjes in on-menselijke situaties. Ik heb dit zelf van dichtbij mogen meemaken in bijvoorbeeld de bloemenindustrie. Ga jij maar eens 12 uur rechtop staan en kutdoorntjes in je poten krijgen. En dan maar een half uurtje pauze.
Dat heb ik ook gedaan als student hoor.
En Turken zie je daar weinig.
Wel veel illegalen en Oost-Europeanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')