Hoi Indahquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Terug thuis weer
Inmiddels is de procedure voor mijn verblijfsvergunning in gang gezet.
Dan moeten we die mensen dodenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat mensen het meteen op de kalender zetten. Ik heb hier een trouwkaart staan voor mei waarvan ik steeds denk 'oh ja, moet nog even op de kalender', maar ik zie nog gebeuren dat we het glad gaan vergeten.
Dit is ook van familiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moeten we die mensen doden![]()
Nee, dat zou voor de familie zijn, dus ik hoop dat die het wel zullen onthouden
Hmz, zoiets doen we eigenlijk niet. We hebben zelfs geen ceremoniemeesterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit is ook van familie.
Met een verzoek erbij van de ceremoniemeesters: Een A5 met een anekdote, gebeurtenis, foto's of gewoon iets leuks voor Huppel en/of Kutje zodat we een boek kunnen maken...
Ik ga 'm maar doorspelen aan Pat denk ik.
Wanneer zou het dan eventueel permanent kunnen wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee es... was dat maar waar.. ik ben nu gewoon een toerist, en straks mag ik in ieder geval 1 jaar blijven zonder steeds te verlengen. Dan zie ik weer wel
Nee, mij ook niet. Ik ken de knakkert nauwelijksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lijkt me wel ni zo simpel om zoiets te schrijven
Halloquote:
Stukken beter dan met je ziel onder je arm rondhangen iigquote:
Hoiquote:
Wat was er kapot?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Alles werkt weer normaal,
en hoe is het met jou?
Mijn darmen wilden niet helemaal meer even.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat was er kapot?
Gaat wel hoor![]()
Straks voor de tweede keer op één dag naar de kerk![]()
Ow, dat is wel minder...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn darmen wilden niet helemaal meer even.
Voor de 2e keer op een dagJe vind het daar ineens heel leuk
Ach ja, raak eraan gewend,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, dat is wel minder...
Vanmorgen huwelijk, vanavond jaarmis
Lol nee, ik denk (ben het natuurlijk niet zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, raak eraan gewend,
niet jouw huwelijk toch
Ach, men doet wel gekkere dingen hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lol nee, ik denk (ben het natuurlijk niet zeker) niet dat ik die dag op Fok! ga zitten
Dan zouden we nu al aan het drinken zijn
Prettig weekend nogquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:05 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier wel eens afsluiten. Tijd om in te pakken en naar de mis te gaan.
Doei
Soms is dat geen goed ideequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En drinken kan prima tijdens het fokken
Fijn weekend verderquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:05 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier wel eens afsluiten. Tijd om in te pakken en naar de mis te gaan.
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |