hoeft niet op fok te komen dus don't even askquote:
Ik word wel erg benieuwd hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is een corset en een rok dat ik ga aanhebben![]()
Niet echt schouderbandjes eigenlijk![]()
Kwestie van het niet te moeilijk te maken
Hoe flauwquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
hoeft niet op fok te komen dus don't even ask![]()
tuurlijk, maar wat wil je wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:52 schreef leonieke het volgende:
En hiaf, mag ik weten wie je bent? Of hou je het liever anoniem?
Leukquote:
Is het een kloon en heb ik dat weer niet in de gaten ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:52 schreef leonieke het volgende:
En hiaf, mag ik weten wie je bent? Of hou je het liever anoniem?
Jullie mogen kort na het huwelijk wel een paar foto's verwachten hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word wel erg benieuwd hoor.
Minder dan een half jaar, ben je al zwaar aan het aftellen
.
Geen flauw idee, ik ben gewoon nieuwsgierig wie de nieuwe lounger isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het een kloon en heb ik dat weer niet in de gaten ofzo.
Iemand die toevallig langshuppelde, daarna zich registreerde en begon te postenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben gewoon nieuwsgierig wie de nieuwe lounger is
En direct in De Lounge terechtgekomen? Of in andere topics langsgehuppeld?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Iemand die toevallig langshuppelde, daarna zich registreerde en begon te posten
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie mogen kort na het huwelijk wel een paar foto's verwachten hoor
Nog 3.5 maand (14 juli) en dan is het zover.
Aftellen? ja
Beetje panikeren? Ja(ik zou in de komende twee weken (vakantie) graag de uitnodiging, de menu en het boekje voor de mis af hebben
)
Maar eens die zaken zullen geregeld zijn, is het eigenlijk gewoon nog het bruidsboeket en de gastenlijst definitief maken (en een paar kleine zaken)
4 augustus was burgerlijk huwelijk vorig jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's nog korter dan ik dacht (dacht augustus). Paniek, waarom
.
Veel auto's zekerquote:
2 dagen na mijn verjaardag, zou ik toch moeten kunnen onthoudenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
4 augustus was burgerlijk huwelijk vorig jaar
14 juli kerkelijk
Bwa, ik zou toch graag die paar zaken af hebben na de vakantie. De uitnodigingen willen we redelijk vroeg versturen (aangezien het midden in het verlof valt) en na de vakantie wordt het druk op het werk en hebben we minder tijd om zo'n zaken te regelen.
Beetje paniek omdat ik schrik heb dat we het allemaal niet gaan geregeld krijgen
begin meiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
2 dagen na mijn verjaardag, zou ik toch moeten kunnen onthouden.
Wat is redelijk vroeg, 2 maanden tevoren is toch gebruikelijk.
Alles gaat goedkomen joh.
was wel te doen iigquote:
Dan moet je hopen dat mensen het meteen op de kalender zetten. Ik heb hier een trouwkaart staan voor mei waarvan ik steeds denk 'oh ja, moet nog even op de kalender', maar ik zie nog gebeuren dat we het glad gaan vergetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
begin mei![]()
(doop van phille's petekind is op 1 mei en dan hebben we al één kant van de familie samen)
En je had niet eens plannenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
was wel te doen iig
lekker dagje uit geweest iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |