Watquote:
quote:
Omdat phille zijn kleren al heeft sinds vorig jaar juli en zijn figuur misschien iets veranderd isquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat phille zijn kleren al heeft sinds vorig jaar juli en zijn figuur misschien iets veranderd is
En ik heb de mijne al van januari dus het blijft toch altijd spannend
Vandaag eens getest of ik nog lingerie moet gaan zoeken of niet
En het hoeft niet
Mijn bovenstuk laat het niet echt toe om een bh aan te doen, dus dat hoef ik niet te zoeken. De rest zoek ik uiteraard wel, maar dat kan ik doen zonder veel miseriequote:
Straplessquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn bovenstuk laat het niet echt toe om een bh aan te doen, dus dat hoef ik niet te zoeken. De rest zoek ik uiteraard wel, maar dat kan ik doen zonder veel miserie
Ja maar strapless is dan ook wat onnozel, toch? Mijn corset spant zo hard dat er nergens beweging kan inzitten (ik heb wat staan springenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Strapless. Ik heb mijn onderdinges van mijn trouwen nog steeds, 't is te groot inmiddels
.
Ja alleen ik was al vergeten dat dat nog bestaat!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat. Met dat 'entertainment' kan je alle kanten uit toch
.
Corset is toch lingeriequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja maar strapless is dan ook wat onnozel, toch? Mijn corset spant zo hard dat er nergens beweging kan inzitten (ik heb wat staan springen)
Maar nu twijfel ik natuurlijk wat ik ga doen
Nu al last van dementiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja alleen ik was al vergeten dat dat nog bestaat!En ja ik ga nog een avatar regelen ja, don't worry
![]()
Dan heb ik dure lingerie gekochtquote:
Ja, zoiets is het, maar dan minder doorzichtigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Corset is toch lingerie.
[afbeelding]
Zo'n ding maar dan zonder de jarretelles...
Aha, je jurk is corsetachtig. Lijkt me mooiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan heb ik dure lingerie gekocht
Nee, serieus, als ik op google zoek, kom ik ook vaak lingerie tegen, maar ik weet anders niet hoe ik het moet omschrijven. Hoe noemen jullie het bovenstuk van een trouwjurk dat helemaal aansluit en achteraan met koordjes wordt strak getrokken? Want zoiets is het
Best welquote:
Het was raar om het vandaag nog eens aan te hebben. Toch al 3 maand geleden dat ik het nog eens gepast had. Ik denk toch dat er een aantal mensen serieus gaan verschieten als ze mij gaan zienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Aha, je jurk is corsetachtig. Lijkt me mooi.
Als alles goed op zijn plek blijft zitten hoef je daar idd niks onder denk ik. Als je er niet helemaal zeker van bent zou ik toch voor een beha oid gaan, denk niet dat je trouwfoto's wilt waar je tepels uit je jurk gluren.
Wel schouderbandjes dus... Maar aan een corset zit doorgaans geen rok vastquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef leonieke het volgende:
Zie, dat bovenstuk noem ik ook een corset
[afbeelding]
Zoiets is het, ook al lijkt het er niet op
Klopt iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wel. Zo oud ben je volgens mij niet... Zou natuurlijk ook Korsakov kunnen zijn (tenzij je geheelonthouder bent, that is
).
Leuk hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was raar om het vandaag nog eens aan te hebben. Toch al 3 maand geleden dat ik het nog eens gepast had. Ik denk toch dat er een aantal mensen serieus gaan verschieten als ze mij gaan zien
Moest het wat losser komen te zitten, kan ik altijd iemand zoeken die alles eens wat aantrekt. Maar toen phille heel goed trok, had ik bijna geen lucht, dus het kan wel heel goed aansluiten![]()
En stel je maar voor dat je zo'n foto's hebt![]()
![]()
![]()
Het is een corset en een rok dat ik ga aanhebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel schouderbandjes dus... Maar aan een corset zit doorgaans geen rok vast. En ook geen jarredelletjes, dan zou het een torselet heten geloof ik...
Domme actie'squote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Klopt iddna genoeg domme acties ook gestopt met overdrijven met alcohol
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Als het gebeurd kun je er denk ik vrij zeker van zijn dat er een foto van gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |