De kroeg inquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
gutentag![]()
al plannen voor vanavond mensen?
Feestjequote:
Heb je gezien hoe druk het op dit feestje isquote:
zorg voor wat entertainment en er komt vast meer volkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe druk het op dit feestje is.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
zorg voor wat entertainment en er komt vast meer volk
Watquote:
quote:
Omdat phille zijn kleren al heeft sinds vorig jaar juli en zijn figuur misschien iets veranderd isquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat phille zijn kleren al heeft sinds vorig jaar juli en zijn figuur misschien iets veranderd is
En ik heb de mijne al van januari dus het blijft toch altijd spannend
Vandaag eens getest of ik nog lingerie moet gaan zoeken of niet
En het hoeft niet
Mijn bovenstuk laat het niet echt toe om een bh aan te doen, dus dat hoef ik niet te zoeken. De rest zoek ik uiteraard wel, maar dat kan ik doen zonder veel miseriequote:
Straplessquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn bovenstuk laat het niet echt toe om een bh aan te doen, dus dat hoef ik niet te zoeken. De rest zoek ik uiteraard wel, maar dat kan ik doen zonder veel miserie
Ja maar strapless is dan ook wat onnozel, toch? Mijn corset spant zo hard dat er nergens beweging kan inzitten (ik heb wat staan springenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Strapless. Ik heb mijn onderdinges van mijn trouwen nog steeds, 't is te groot inmiddels
.
Ja alleen ik was al vergeten dat dat nog bestaat!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat. Met dat 'entertainment' kan je alle kanten uit toch
.
Corset is toch lingeriequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja maar strapless is dan ook wat onnozel, toch? Mijn corset spant zo hard dat er nergens beweging kan inzitten (ik heb wat staan springen)
Maar nu twijfel ik natuurlijk wat ik ga doen
Nu al last van dementiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja alleen ik was al vergeten dat dat nog bestaat!En ja ik ga nog een avatar regelen ja, don't worry
![]()
Dan heb ik dure lingerie gekochtquote:
Ja, zoiets is het, maar dan minder doorzichtigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Corset is toch lingerie.
[afbeelding]
Zo'n ding maar dan zonder de jarretelles...
Aha, je jurk is corsetachtig. Lijkt me mooiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan heb ik dure lingerie gekocht
Nee, serieus, als ik op google zoek, kom ik ook vaak lingerie tegen, maar ik weet anders niet hoe ik het moet omschrijven. Hoe noemen jullie het bovenstuk van een trouwjurk dat helemaal aansluit en achteraan met koordjes wordt strak getrokken? Want zoiets is het
Best welquote:
Het was raar om het vandaag nog eens aan te hebben. Toch al 3 maand geleden dat ik het nog eens gepast had. Ik denk toch dat er een aantal mensen serieus gaan verschieten als ze mij gaan zienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Aha, je jurk is corsetachtig. Lijkt me mooi.
Als alles goed op zijn plek blijft zitten hoef je daar idd niks onder denk ik. Als je er niet helemaal zeker van bent zou ik toch voor een beha oid gaan, denk niet dat je trouwfoto's wilt waar je tepels uit je jurk gluren.
Wel schouderbandjes dus... Maar aan een corset zit doorgaans geen rok vastquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef leonieke het volgende:
Zie, dat bovenstuk noem ik ook een corset
[afbeelding]
Zoiets is het, ook al lijkt het er niet op
Klopt iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wel. Zo oud ben je volgens mij niet... Zou natuurlijk ook Korsakov kunnen zijn (tenzij je geheelonthouder bent, that is
).
Leuk hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was raar om het vandaag nog eens aan te hebben. Toch al 3 maand geleden dat ik het nog eens gepast had. Ik denk toch dat er een aantal mensen serieus gaan verschieten als ze mij gaan zien
Moest het wat losser komen te zitten, kan ik altijd iemand zoeken die alles eens wat aantrekt. Maar toen phille heel goed trok, had ik bijna geen lucht, dus het kan wel heel goed aansluiten![]()
En stel je maar voor dat je zo'n foto's hebt![]()
![]()
![]()
Het is een corset en een rok dat ik ga aanhebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel schouderbandjes dus... Maar aan een corset zit doorgaans geen rok vast. En ook geen jarredelletjes, dan zou het een torselet heten geloof ik...
Domme actie'squote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Klopt iddna genoeg domme acties ook gestopt met overdrijven met alcohol
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Als het gebeurd kun je er denk ik vrij zeker van zijn dat er een foto van gemaakt wordt.
hoeft niet op fok te komen dus don't even askquote:
Ik word wel erg benieuwd hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is een corset en een rok dat ik ga aanhebben![]()
Niet echt schouderbandjes eigenlijk![]()
Kwestie van het niet te moeilijk te maken
Hoe flauwquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
hoeft niet op fok te komen dus don't even ask![]()
tuurlijk, maar wat wil je wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:52 schreef leonieke het volgende:
En hiaf, mag ik weten wie je bent? Of hou je het liever anoniem?
Leukquote:
Is het een kloon en heb ik dat weer niet in de gaten ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:52 schreef leonieke het volgende:
En hiaf, mag ik weten wie je bent? Of hou je het liever anoniem?
Jullie mogen kort na het huwelijk wel een paar foto's verwachten hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word wel erg benieuwd hoor.
Minder dan een half jaar, ben je al zwaar aan het aftellen
.
Geen flauw idee, ik ben gewoon nieuwsgierig wie de nieuwe lounger isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het een kloon en heb ik dat weer niet in de gaten ofzo.
Iemand die toevallig langshuppelde, daarna zich registreerde en begon te postenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben gewoon nieuwsgierig wie de nieuwe lounger is
En direct in De Lounge terechtgekomen? Of in andere topics langsgehuppeld?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Iemand die toevallig langshuppelde, daarna zich registreerde en begon te posten
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie mogen kort na het huwelijk wel een paar foto's verwachten hoor
Nog 3.5 maand (14 juli) en dan is het zover.
Aftellen? ja
Beetje panikeren? Ja(ik zou in de komende twee weken (vakantie) graag de uitnodiging, de menu en het boekje voor de mis af hebben
)
Maar eens die zaken zullen geregeld zijn, is het eigenlijk gewoon nog het bruidsboeket en de gastenlijst definitief maken (en een paar kleine zaken)
4 augustus was burgerlijk huwelijk vorig jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's nog korter dan ik dacht (dacht augustus). Paniek, waarom
.
Veel auto's zekerquote:
2 dagen na mijn verjaardag, zou ik toch moeten kunnen onthoudenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
4 augustus was burgerlijk huwelijk vorig jaar
14 juli kerkelijk
Bwa, ik zou toch graag die paar zaken af hebben na de vakantie. De uitnodigingen willen we redelijk vroeg versturen (aangezien het midden in het verlof valt) en na de vakantie wordt het druk op het werk en hebben we minder tijd om zo'n zaken te regelen.
Beetje paniek omdat ik schrik heb dat we het allemaal niet gaan geregeld krijgen
begin meiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
2 dagen na mijn verjaardag, zou ik toch moeten kunnen onthouden.
Wat is redelijk vroeg, 2 maanden tevoren is toch gebruikelijk.
Alles gaat goedkomen joh.
was wel te doen iigquote:
Dan moet je hopen dat mensen het meteen op de kalender zetten. Ik heb hier een trouwkaart staan voor mei waarvan ik steeds denk 'oh ja, moet nog even op de kalender', maar ik zie nog gebeuren dat we het glad gaan vergetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
begin mei![]()
(doop van phille's petekind is op 1 mei en dan hebben we al één kant van de familie samen)
En je had niet eens plannenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
was wel te doen iig
lekker dagje uit geweest iig
Hoi Indahquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Terug thuis weer
Inmiddels is de procedure voor mijn verblijfsvergunning in gang gezet.
Dan moeten we die mensen dodenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat mensen het meteen op de kalender zetten. Ik heb hier een trouwkaart staan voor mei waarvan ik steeds denk 'oh ja, moet nog even op de kalender', maar ik zie nog gebeuren dat we het glad gaan vergeten.
Dit is ook van familiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moeten we die mensen doden![]()
Nee, dat zou voor de familie zijn, dus ik hoop dat die het wel zullen onthouden
Hmz, zoiets doen we eigenlijk niet. We hebben zelfs geen ceremoniemeesterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit is ook van familie.
Met een verzoek erbij van de ceremoniemeesters: Een A5 met een anekdote, gebeurtenis, foto's of gewoon iets leuks voor Huppel en/of Kutje zodat we een boek kunnen maken...
Ik ga 'm maar doorspelen aan Pat denk ik.
Wanneer zou het dan eventueel permanent kunnen wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee es... was dat maar waar.. ik ben nu gewoon een toerist, en straks mag ik in ieder geval 1 jaar blijven zonder steeds te verlengen. Dan zie ik weer wel
Nee, mij ook niet. Ik ken de knakkert nauwelijksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lijkt me wel ni zo simpel om zoiets te schrijven
Halloquote:
Stukken beter dan met je ziel onder je arm rondhangen iigquote:
Hoiquote:
Wat was er kapot?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Alles werkt weer normaal,
en hoe is het met jou?
Mijn darmen wilden niet helemaal meer even.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat was er kapot?
Gaat wel hoor![]()
Straks voor de tweede keer op één dag naar de kerk![]()
Ow, dat is wel minder...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn darmen wilden niet helemaal meer even.
Voor de 2e keer op een dagJe vind het daar ineens heel leuk
Ach ja, raak eraan gewend,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, dat is wel minder...
Vanmorgen huwelijk, vanavond jaarmis
Lol nee, ik denk (ben het natuurlijk niet zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, raak eraan gewend,
niet jouw huwelijk toch
Ach, men doet wel gekkere dingen hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lol nee, ik denk (ben het natuurlijk niet zeker) niet dat ik die dag op Fok! ga zitten
Dan zouden we nu al aan het drinken zijn
Prettig weekend nogquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:05 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier wel eens afsluiten. Tijd om in te pakken en naar de mis te gaan.
Doei
Soms is dat geen goed ideequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En drinken kan prima tijdens het fokken
Fijn weekend verderquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:05 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier wel eens afsluiten. Tijd om in te pakken en naar de mis te gaan.
Doei
Wantquote:
Nog kangeroetjes gezienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was in de dierentuin met het mooie weer
Owhquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze stonden niet op de pklattegrond, ze zijn daar gewoon niet
Dronken is wel meer leuker, maar ook een boel nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WantDronken is fok vast een stuk leuker
Mwah, volgens mij is er maar 1 ding leuker dronken ,maar verderquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Dronken is wel meer leuker, maar ook een boel niet.
Welk dingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is er maar 1 ding leuker dronken ,maar verder
Vrouwen zijn geen dingenquote:
Neequote:
quote:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, aliens dusquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, aliens dus
Maar waarom zijn jullie hierheen gekomen danquote:
Waarom zijn jullie van Mars gekomenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom zijn jullie hierheen gekomen dan
Van Venus getrapt oid
De mars was op he, hier was nog wel te etenquote:
Best gek eigenlijk... Mars is vies, maar mannen (een aantal dan toch ) zijn weer best lekkerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De mars was op he, hier was nog wel te eten
En toch bestaan ze voor 95% uit mars. Dat water is maar een fabeltjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Best gek eigenlijk... Mars is vies, maar mannen (een aantal dan toch ) zijn weer best lekker.
Als je ergens niet op kauwt proef je er weinig vanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch bestaan ze voor 95% uit mars. Dat water is maar een fabeltje
Lijkt me ook helemaal niets om op te kauwenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je ergens niet op kauwt proef je er weinig van.
Knabbelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niets om op te kauwen
Geen man komt in de buurt van mijn mondquote:
Wie had het over jouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen man komt in de buurt van mijn mond
Hoiquote:
'T is maar net wat je prettig vindt trouwens, ik hoef geen vrouw bij mijn mondquote:
ik welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is maar net wat je prettig vindt trouwens, ik hoef geen vrouw bij mijn mond.
Inkoppertje hčquote:
Mits drankquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is maar net wat je prettig vindt trouwens, ik hoef geen vrouw bij mijn mond.
maar daarom niet minder lekker!quote:
Nope, ook niet met drankquote:
hoeveel km?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben weer thuis
Waddenzee gedaan, België gedaan, en een stukje 1e klas in de ICE gereden
nu slapen
lekker rondje welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben weer thuis
Waddenzee gedaan, België gedaan, en een stukje 1e klas in de ICE gereden
nu slapen
Ja hoor, lekker rustig dagje vandaagquote:
Schijnt de zon zo hard bij jullie?quote:Op zondag 1 april 2007 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rustig dagje vandaagMisschien ga ik wel ff in de zon liggen of zo
Hoi Indah
quote:
jeps, net gelezenquote:Op zondag 1 april 2007 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelezen waarom dat vliegtuig daar bij jou is neergestort (waarschijnlijk)?
Is Leo al weer weg danquote:Op zondag 1 april 2007 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee stelletje luie voddebalen
* Dr_Flash gaat Es klieren
Nee, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:
Two's company, three's a crowdquote:Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft dat ermee te maken?![]()
Jou klieren is ook leuk
Kon ff niks beters vinden zo gauwquote:Op zondag 1 april 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat ziet er niet slecht uit op zo'n klein plaatje.
Mwoa nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 1 april 2007 18:02 schreef leonieke het volgende:
Niemand last gehad van een 1-aprilgrap?
We zijn geschapen voor elkaarquote:
En daar doe je niets aan omdatquote:Op zondag 1 april 2007 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn geschapen voor elkaar
Maar ja die domme belg trouwt weer ergens mee hoor
nķg nietquote:Op zondag 1 april 2007 18:02 schreef leonieke het volgende:
Zolang je leeft is hij op tijdquote:Op zondag 1 april 2007 18:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat hij al bijna 8 maand te laat is?
Om 2 uur 's nachts "je veter zit los"quote:Op zondag 1 april 2007 18:02 schreef leonieke het volgende:
Ik zou de telefoon waarschijnlijk niet gehoord hebbenquote:Op zondag 1 april 2007 18:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Om 2 uur 's nachts "je veter zit los"maar kon er wel op de een of andere manier om lachen
![]()
Wachtenquote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef leonieke het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat hij er zou aan doen
Ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef leonieke het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat hij er zou aan doen
Was geen telefoon, was in de discoquote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou de telefoon waarschijnlijk niet gehoord hebben
Dat zou ik dan zeker niet meegemaakt hebbenquote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Was geen telefoon, was in de disco![]()
rustigquote:Op zondag 1 april 2007 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi qus en skippy,![]()
Hoe was jullie dag vandaag.
Nogal katerigquote:Op zondag 1 april 2007 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi qus en skippy,![]()
Hoe was jullie dag vandaag.
En de romantiek daarvan is....quote:
Watquote:
Niet??quote:Op zondag 1 april 2007 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat. Ik zie daar de romantiek niet van in
.
Nope, ik ben a-romantisch vrees ikquote:Op zondag 1 april 2007 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet??
Snap je dan niet datLeonieke
gewoon De Ware voor mij is?
En dat ze dan nou ff met een of andere belg getrouwd is, nou ja, iedereenmaakt fouten
Maar uiteindelijk zal ze van mij zijn
![]()
Kennelijk niks, want Leonieke vindt het wél romantischquote:
Ja, maar die trouwt TOCH met een of andere belg goftdullemequote:Op zondag 1 april 2007 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Kennelijk niks, want Leonieke vindt het wél romantisch.
Tja, 't blijft een Belg hčquote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar die trouwt TOCH met een of andere belg goftdulleme
Neuhquote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks?
Morgen uitslapenquote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen weer wat werken en een cursus excel
quote:
Nog gedeeltelijk een beginnerscursus ookquote:
Ik hoef pas om 11 uur bij de therapeute te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen ook weer eens een naald in me laten steken
Das idd lekkerquote:Op zondag 1 april 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 11 uur bij de therapeute te zijn.
Ik kan ook uitslapen vandaag. Maar met dit weer vind ik dat eigenlijk vrij zonde.quote:
Welterusten allemaal,quote:
Excel, leukquote:Op maandag 2 april 2007 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welterusten allemaal,
ik ga cursussen
Tof, lekker bijdehand gaan zitten doen en steeds je vinger opsteken "jamaar weet je wat OOK kan? Als je nou hier en daar en daar en DAAR klikt dan krijg je een mooie roze grafiek met trendlijn!quote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog gedeeltelijk een beginnerscursus ook
De hele afdeling krijgt hem en ik MOET meedoen
Wat een kutuitdrukking is dat ook trouwensquote:
tja, geen idee verder, ik ben alleen een gebruiker van de uitdrukkingen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutuitdrukking is dat ook trouwens
Werk ze!
Eet ze!
Spetter ze!
Neuk ze!
Werk WIE dan?Waar slaat dat op?
Verontschuldig ze!quote:Op maandag 2 april 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, geen idee verder, ik ben alleen een gebruiker van de uitdrukkingen.
Mja, betere werk iddquote:Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen zit buiten met dit weer.
ik vind 15 graden aan de krappe kant voor BBQquote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef Tally het volgende:
BBQ-weer?
Ja, gezellig knusjes met de hele familie bij elkaarquote:Op maandag 2 april 2007 11:52 schreef Tally het volgende:
Ja he.. Dan toch maar iets van fondue/gourmet ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |