Gratis coke geven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef BlackRhino het volgende:
Ik vraag het me serieus af!
http://s9.photobucket.com/albums/a58/Kriems/
Die plaatjes ook met die coke op de foto's
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
Het land uitzetten, dat moet je ermee.
Nee afschieten!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
Het land uitzetten, dat moet je ermee.
Die schilderijtjes aan de muurquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Kut paupers!
En check die 8.6 dan lijken wel op die negers van Diemen-zuid die altijd 8.6 zuipen
Als het Cristal was oké
tjek die strategisch geplaatste witte oordopjesquote:
Waar geen muziek uitkomt omdat hij geen geld heeft voor een echte iPod, hij kan alleen de oordopjes betalen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
tjek die strategisch geplaatste witte oordopjes
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:02 schreef CarlitoBrigante het volgende:
[..]
Waar geen muziek uitkomt omdat hij geen geld heeft voor een echte iPod, hij kan alleen de oordopjes betalen.
Ik heb een soortgelijkequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]![]()
Tjek die Philips philishave daarachter dan
Das wel een goeiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]![]()
Tjek die Philips philishave daarachter dan
Hahahahaha grijpt ff lekker zn snikkel vastquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:19 schreef CarlitoBrigante het volgende:
Gatver, die homo in die blauwe pauperbroek![]()
Jezus die zijn domquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef Posdnous het volgende:
Godskolere, nog een lijntje jongens.
[afbeelding]
Dat was precies wat ik zei tegen een maat van me aan wie ik dus foto ook stuurdequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Haha die rechtse kerel komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Zielige figurenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hahahahaha grijpt ff lekker zn snikkel vast![]()
![]()
`quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:24 schreef Posdnous het volgende:
Toch zijn het niet echt wannabe's als ik die foto's zo zie. Best wel linke mannetjes volgens mij.
Sje jweetsquote:
Doe maar tofquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
`
Ze hebben ook een Glock en van die honden![]()
Wat link joh
Gast dat zegt echt niks man.quote:
Kijk die paarse portemonnee. Haha.quote:
Tooozzz laat ze maar komenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zo mooi he, al die FOK!nerdjes die achter hun PC deze gasten zitten uit te lachen en ze altijd maar niks vinden, maar als ze eenmaal voor ze staan met een mes of pipa hun broek helemaal vol schijten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
misschien wordt het tijd dat jij een fotoboek aanmaakt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zo mooi he, al die FOK!nerdjes die achter hun PC deze gasten zitten uit te lachen en ze altijd maar niks vinden, maar als ze eenmaal voor ze staan met een mes of pipa hun broek helemaal vol schijten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Wat heeft dat er mee te maken? Ik zeg toch niet dat ik zou terug schieten ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
misschien wordt het tijd dat jij een fotoboek aanmaakt?
Wat ben je toch weer gevat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
wat doe je hierquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Is het... een lijk?!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
da's een goeie moccroquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:07 schreef Gertdh het volgende:
[..]
da's een goeie moccro
(gezien het drugsdealend, meisjes lastigvallend rar pratend tuig is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |