----quote:
Inderdaad....Wat een geweldige OP. Heb zelden iemand zoveel tekst voor een OP zien typen.quote:
Deze bedoel je? Ik zie hem gewoon staan hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 23:54 schreef Jivis het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net een post had geplaatst...
Jij bent je wel ff goed aan het revancheren hier hequote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Gaaf! He's back.
Ja, Craig ging verder met zijn leven en nu speelt iemand anders het ware leven van Craig Montgomery.quote:
Er is maar één echte Craig.quote:Op maandag 2 april 2007 00:33 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Vroeger was het nog zoeen lief jongetje.
Oh inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Deze bedoel je? Ik zie hem gewoon staan hoor.
Jawel mensen, hij kan het nog!quote:Took over World Wide by manipulating Lily Snyder and getting her to sign away the company without her knowledge [April 2007]
Drugged his new wife, Meg Snyder [June 22, 2007]
Confronted Paul with a gun [June 22, 2007]
quote:Op zondag 1 april 2007 20:10 schreef Noodly het volgende:
Dees is heul leuker!
[afbeelding]
Greg Montgomery![]()
Jawel, allang:quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:40 schreef jogy het volgende:
Wie bedanken er voor Oranje? Van Bommel is niet de enige die bedankt voor Oranje, vind hier uit wie van Basten nog meer laat barsten!.
Topicidee komt van -Mo-
quote:Coerced Emily into drugging Meg Snyder [Nov 2006]
Drugged his new wife, Meg Snyder [Jun 22, 2007]
Drugged Meg's drink with a drug that would cause her to miscarry her unborn child [Dec 2007]
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef -Mo- het volgende:
Wat nieuwe die nog niet in dit topic stonden:
[..]
![]()
Prachtig hoe hij met zijn vrouw omgaat...Alleen echte helden kunnen dat.
Dat is ook de echte Craig. De rest zijn acteurs...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:54 schreef JuiceJuice het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de beste Craig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |