quote:Op woensdag 4 april 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, preciesEven uitzoeken hoe ik mijn voeten tegen mijn eigen buik kan houden...
Oh, dan is dat de reden dat ik het wel redquote:
Jah, 'k ben nu aan 't documenteren.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
OMG.
Vani jij bent echt druk geweest of niet?
Yeah, ik zag het, ziet er wel eng uit ja...vraag me af waar ze al haar darmen heeft verstopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
Dat vind ik nu eng.
*knuffel teruggeef*quote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, 'k ben nu aan 't documenteren.
Kurkdroge stof begrijpelijk maken.
Zowel theorie als de theorie toegepast.
't zit voornamelijk in m'n hoofd, en nu ik 't uitwerk komen er steeds weer nieuwe dingetjes boven.
Op zich wel goed.
Maarja, ik heb al reeds 30 A4'tjes compleet volgeschreven, in lettergrootte 8. Daarbij komen nog de nodige tabellen en diagrammen, en dan zit ik op minstens 40 bladzijdes dat allemaal uitleg wat goed in elkaar moet zitten (voorbeelden die getest moeten worden, theorieen die compleet dienen te zijn, etcetera)
Ik maak dit verslag met volle overtuiging. Het is ook voor mezelf.
En voor het bedrijf zelf, ik moet het volgende week goed overdragen, anders kan ik algedurig telefoontjes verwachten met vragen als "hoe zit dit hoe zit dat" (hoewel ik dat sowieso wel verwacht)
ja ik heb nog steeds geen telefoon met internet dus kan ik nog niet fokken onderwegquote:Op woensdag 4 april 2007 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg, maar waar is kinky nu zo snel gebleven?
Zowiezo, waar is IEDEREEN gebleven hier?
Nou, dat is dan 1 verloren schaap.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik heb nog steeds geen telefoon met internet dus kan ik nog niet fokken onderweg![]()
kortom je hebt jezelf bij dat bedrijf al bijna onmisbaar gemaakt nog voordat je stage is afgelopenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, 'k ben nu aan 't documenteren.
Kurkdroge stof begrijpelijk maken.
Zowel theorie als de theorie toegepast.
't zit voornamelijk in m'n hoofd, en nu ik 't uitwerk komen er steeds weer nieuwe dingetjes boven.
Op zich wel goed.
Maarja, ik heb al reeds 30 A4'tjes compleet volgeschreven, in lettergrootte 8. Daarbij komen nog de nodige tabellen en diagrammen, en dan zit ik op minstens 40 bladzijdes met allemaal uitleg, wat goed in elkaar moet zitten (voorbeelden die getest moeten worden, theorieen die compleet dienen te zijn, etcetera)
Ik maak dit verslag met volle overtuiging. Het is ook voor mezelf.
En voor het bedrijf zelf, ik moet het volgende week goed overdragen, anders kan ik algedurig telefoontjes verwachten met vragen als "hoe zit dit hoe zit dat" (hoewel ik dat sowieso wel verwacht)
beeehhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dat is dan 1 verloren schaap.
De rest?
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb mezelf al dagen afgesloten van mijn mail en msn.
we vonden het al verdacht stil vanuit jouw kantquote:Op woensdag 4 april 2007 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb mezelf al dagen afgesloten van mijn mail en msn.
Geen idee, soms heb ik gewoon geen zin in mijn mail, denk ik.quote:
Hij staat niet online, maar ik wil hem wel mailen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je wat? Ik ga morgenmiddag even lekker Arthur'en, en dan kom ik met complimenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |