*knuffel geef*quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja
Zeker nu ik moreel support nodig heb.
*knuffel terugneem*quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Iemand die lovend is over Sitethief?
och menneke tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja
Zeker nu ik moreel support nodig heb.
geen idee, ik heb Eduard nog niet gesproken, maar zal hem het komend weekend eens vragenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Iemand die lovend is over Sitethief?
ja enige ontspanning heb je wel verdientquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben ervan tussen, ga lekker badderen.
tot morgen allemaal
hoho 't was niet onlief bedoeld,quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuffel terugneem*
dat is niet lief vanitas....
Ach, mijn stage loopt ten einde, straks weer naar die stress-faculteit....quote:
ja en dat gaat tegenvallen weer al die schoolse dingenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, mijn stage loopt ten einde, straks weer naar die stress-faculteit....
en de volgende keer zal ik wel luvver in plaats van lover gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hoho 't was niet onlief bedoeld,
't was meer een grapje over het woord 'lover' dan over sitethief, hoor
About damn timequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef Stroekie het volgende:
en toen was er dus email
oef gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
Ik woon niet in Brabant
(maar ben het wel met je eens)
OMGquote:
hij heeft in elk geval wel een aantal zaken in dit topic gemist jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
OMG.
Vani jij bent echt druk geweest of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |