En dan beginnen moslims te zeiken dat ze allemaal over 1 kwam worden geschoren..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja want we leven in een tijd waar die faggots lekker in bootjes kunnn varen en elkaar kunnen naaien op snelwegen en no meer van dat soort provocerend gedrag.
Als dit soort gedrag kan dan kan ik ook op zo een manier mijn mening geven
Hoho, homohaters?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat krijg je toch niet, niet van moslims, niet van christenen en niet van andere homohaters. 't Is of een keuze, of vies, of niet zo bedoeld. Goeie argumenten ben ik nog nooit tegengekomen.
Ja dat is het zelfde als ik zeg dat ik jou liever heb opgerot uit Nederland lekker naar je moslims landje waar je je extremistische gelul maar gaat lopen uitblaten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja want we leven in een tijd waar die faggots lekker in bootjes kunnn varen en elkaar kunnen naaien op snelwegen en no meer van dat soort provocerend gedrag.
Er spreekt een hoop haat uit je reactie. Is het niet belangrijker om je eigen leven te vullen met positieve energie ipv al die negatieve gedachten over anderen te hebben? Ik begrijp het niet zo maar misschien is het een direct gevol van je geloofsovertuiging en je culturele achtergrond. Ikzelf ben opgevoed met denkwijzen dat iedereen zijn eigen ding kan doen zolang hij andere daarbij niet onevenredig belemmerd of benadeeld. Katholieke opvoeding gehad, waar in basis ook niet zo vrij over homoseksualiteit wordt gedacht.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klopt, jammer is dat. Een fatsoenlijke discussie wordt op die manier altijd de mond gesnoerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoho, homohaters?
Van gelovigen krijg je geen onderbouwend argumenten hoor. Het enige wat je zult horen is dat het in de bijbel, thora of de koran staat.
Ja en gelukkig ben ik niet enige die er zo over denkt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, en we leven ook nog in een tijd waarin middeleeuwse apen hun bekrompen onverdraagzaamheid mogen uiten..
Dat heb je dan.. Maar wat voor discussie wil je voeren met gelovigen dan, over homos?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Klopt, jammer is dat. Een fatsoenlijke discussie wordt op die manier altijd de mond gesnoerd.
In heel veel christelijke kerken mogen homo's zelfs trouwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:20 schreef Sala-adin het volgende:
Ja en gelukkig ben ik niet enige die er zo over denkt.
En er zijn genoeg Nederlanders christelijk of niet die er ook zo over denken.
Islam en vrijheid gaat niet samen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In heel veel christelijke kerken mogen homo's zelfs trouwen..
De islam is nog onbekend met de uitdrukking 'Vrijheid, blijheid'.
Niet de islam, maar de moslims. Net zoals dat de christenen het trouwen toestaan en christendom niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In heel veel christelijke kerken mogen homo's zelfs trouwen..
De islam is nog onbekend met de uitdrukking 'Vrijheid, blijheid'.
Nee, teveel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan zijn alle moslims dus homo... Ze willen vrouwen tenslotte zoveel mogelijk bedekken. Elk stukje bloot dat ze zien vinden ze maar niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe weet je als man zijnde dat je hetero bent, juist, doordat je wijven geil vindt, en mannen niet
Dat zal bij homo's toch niet echt anders zijn?
Een moslim moet toch ook kunnen denken: he, ik vind vrouwen niet zo boeiend...
Ja, van die mensen die tegen homo's zijn zonder dat een boek ze dat vertelt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoho, homohaters?
Van gelovigen krijg je geen onderbouwend argumenten hoor. Het enige wat je zult horen is dat het in de bijbel, thora of de koran staat.
Kweenie, daarvoor ken ik de islam als religie te weinig.quote:
Welke regels heeft "het christendom" dan over trouwen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet de islam, maar de moslims. Net zoals dat de christenen het trouwen toestaan en christendom niet.
En wat eronder zit is meestal ook nog eens heel harig. Grote kans ja dat alle moslims stiekem homo zijn!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef Kresj het volgende:
[..]
Dan zijn alle moslims dus homo... Ze willen vrouwen tenslotte zoveel mogelijk bedekken. Elk stukje bloot dat ze zien vinden ze maar niks.
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kweenie, daarvoor ken ik de islam als religie te weinig.
Zou de islam net als het christendom door een proces van 'verlichting' kunnen gaan?
Ik ben ook een moslim en mij heb je dat niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die tegen homo's zijn zonder dat een boek ze dat vertelt.
Ik weet niet veel van christendom af, maar het klopt inderdaad dat er protestanten en roomskatholieken andere regels hebben (toch?) Maar is de paus niet bekend als een homo tegenstander?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:25 schreef Masterix het volgende:
[..]
Welke regels heeft "het christendom" dan over trouwen?
De koran is eenduidig, islam en koran zijn tegelijk ontstaan, geen ruimte voor twijfel.
Daarentegen zijn er vele kerken, vele bijbels en vele christendommen.
Is Michael Jackson ook al homo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:36 schreef Adelante het volgende:
Dan neemt ie een man met een burka natuurlijk.
Ik denk zeker dat er een verlichting nodig is. Ik denk dat de Islam wat dat betreft nog een heel stuk achterloopt op het Christendom.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kweenie, daarvoor ken ik de islam als religie te weinig.
Zou de islam net als het christendom door een proces van 'verlichting' kunnen gaan?
Ben jij praktiserend?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben ook een moslim en mij heb je dat niet horen zeggen.
Ik dacht altijd een schaapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:31 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hij neemt een hond en gaat ermee naar het bos.
De Rooms-katholieke kerk vind sex alleen goed als er katholieke kindertjes van komen. Zie je bij veel kerken trouwens. Sommigen bewoorden dat erg scherp en halen er hel en verdoemenis bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van christendom af, maar het klopt inderdaad dat er protestanten en roomskatholieken andere regels hebben (toch?) Maar is de paus niet bekend als een homo tegenstander?
Ook moslims.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:37 schreef Masterix het volgende:
D'r zitten bv ook homo's bij het Christelijk DA
De roomskatholieken hebben meer met pedo's dan met homo'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van christendom af, maar het klopt inderdaad dat er protestanten en roomskatholieken andere regels hebben (toch?) Maar is de paus niet bekend als een homo tegenstander?
Goh, leuk islamitisch grapje weer...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:40 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
De roomskatholieken hebben meer met pedo's dan met homo's![]()
Ik zou er niet trots op zijn -edit- wel trots dat hij ervoor zou uitkomen -edit-, ik zou het wel accepteren. Ik denk dat vrij veel mensen liever hebben dat je kind hetero is dan homo maar dat heb je nou eenmaal niet voor het kiezen. Je bent homo of hetero.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Maar hoe denken jullie er dan over?
Stel jou zoon komt je later vertellen dat hij gay is wat dan?
Ga je dan zeggen dat je hartstikke trots op hem dat hij ervoor durft uit te komen?
Want ik kan moelijk begrijpen dat je op je zoon trots zou zijn dat hij er zo verwijfd bijloopt en zo praat en al dat andere shit.
Dat komt er gewoon bij mij niet in.
En dit heeft niks met mijn gelovige achtergrond te maken.
Niet zeiken dan he als moslims over 1 kam geschoren worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Homo zijn betekent niet per definitie dat je met een handtasje rondloopt en met je handjes wappert.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Ga je dan zeggen dat je hartstikke trots op hem dat hij ervoor durft uit te komen?
Want ik kan moelijk begrijpen dat je op je zoon trots zou zijn dat hij er zo verwijfd bijloopt en zo praat en al dat andere shit.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ken genoeg verwijfde hetero's, en ook wel homo's die niet verwijfd zijn.quote:Want ik kan moelijk begrijpen dat je op je zoon trots zou zijn dat hij er zo verwijfd bijloopt en zo praat en al dat andere shit.
Liever dat hij poot is dan moslim.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Dat vind ik trouwens echt een belangrijk punt in deze discussie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet zeiken dan he als moslims over 1 kam geschoren worden.
Ja ik ook, dit zeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Liever dat hij poot is dan moslim.
Het 1e kan hij niets aan doen, het 2e is een eigen keuze voor middeleeuwse domheid.
Triest. Jij zou nooit kinderen moeten krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
ge-editquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:57 schreef ChRoNiC het volgende:
Waar is dat plaatje ineens heen?
Maak je geen zorgen want ik ga ze niet eens nemenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:56 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Triest. Jij zou nooit kinderen moeten krijgen.
Allereerst lopen en praten niet alle homo's verwijfd.
Ten tweede: jij hebt dus liever dat je zoon dood en dooongelukkig is, omdat papa toevallig homofobisch is? Schandalig. Als ouder wil je dat je kind gelukkig is, en als dat door middel van een homorelatie gaat, so what?
Het wapen van de moslims zit toch bij de vrouw in de buik?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen want ik ga ze niet eens nemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |