Shit helemal vergetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiii![]()
Heb je dit jaar geen 1 april-grap, Tong?![]()
Ongelooflijk, maar waar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:43 schreef erkel het volgende:
13.000?
Binnenkort de eerste op Schipholquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:46 schreef ScottTracy het volgende:
Er staan er in elk geval niet veel hier in Nederland
Maar wel achter de douanequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Binnenkort de eerste op SchipholIs ook een topic over hier.
In het buitenland is Starbucks één groot feestMaar je mag er niet roken
![]()
Ja verdomd, dat is waar ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:49 schreef erkel het volgende:
Maar wel achter de douaneDus je kan er alleen gebruik van maken als je gaat vliegen
![]()
Ik blijf hopen, maar ik geloof het pas als ik het ziequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
Kwestie van tijd of je komt ze overal tegen hier
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Amsterdam?
Ik betwijfel het ook ten zeerste. Ze zijn heel terughoudend met de Nederlandse markt te betreden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik blijf hopen, maar ik geloof het pas als ik het zie
Waarom eigenlijk? Wij zijn koffieleuten bij uitstek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:55 schreef erkel het volgende:
Ik betwijfel het ook ten zeerste. Ze zijn heel terughoudend met de Nederlandse markt te betreden.
Weet niet precies, maar een reden zou zijn dat ze denken dat hier niet de juiste cultuur heerst voor een koffieketen als Starbucks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wij zijn koffieleuten bij uitstek.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:59 schreef erkel het volgende:
Weet niet precies, maar een reden zou zijn dat ze denken dat hier niet de juiste cultuur heerst voor een koffieketen als Starbucks.
Volgens loopt het als een trein eenmaal geopend hier![]()
Nu je 't zegt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |