Dan is het goedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:44 schreef slaveloos het volgende:
[..]
het was slechts een slechte grap gezien de antipathieen van dhr Fisher...![]()
Sjips... *hoest* Maar, uhh, ik ben heel loyaal hoor... enzo... tsja...quote:
dat maakt Fischer inderdaad tot een van de fascinerende figuren van de afgelopen 50 jaar....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik ben bekend met de denkbeelden van Fischer. Best amusant gezien zijn eigen jodendom, trouwens
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:56 schreef Asmodian het volgende:
Het zal Al-Manar ook wel niet zijn (Hezbollah's tv zender)
Eigenlijk hoor ik dit echt te weten... Als ik morgen tegen mijn baas zou zeggen dat ik het niet wist, word ik op staande voet ontslagen.. Nogal genant
post voor de terrugvindquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef Asmodian het volgende:
pvdt...
Nee. De 2 r'en zitten wel in het woordquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Al Harari
Hmm verrek, die was ook nog niet geweestquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Al Horra.
Scott laat zijn hersens ff werkenquote:
En dat is zowaar goedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:20 schreef Asmodian het volgende:
Het zal wel Canberra zijn, maar laat ik voor de goede orde Wellington in de mix gooien.
Woohoo!quote:
Was het maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Montenegro ook?
Ja!quote:
Ik zat nog te twijfelenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Pristina ligt in Kosovo, dat weet ik dan weer wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |