dan verzouk ik u ier de hele teskt te copueren , dank u seerquote:Op maandag 2 april 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij mag APK hier best voor 'moron' uitmaken hoor.![]()
Dat blauwe vriendje van je had nog een schaamhaar van jou tussen zijn tanden zitten toen hij mij zoende.quote:
Jij kijkt naar Green Wing.quote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat blauwe vriendje van je had nog een schaamhaar van jou tussen zijn tanden zitten toen hij mij zoende.![]()
Dank voor deze newsflash, sussie. Maar omdat Disana's hilarische posting van 1 april om 23:58 is zat ik vol verwachting op haar verlossende kreet te wachten.quote:
Ik sla uw hersenpan in gorten met mijn ijzeren waterpijpquote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat blauwe vriendje van je had nog een schaamhaar van jou tussen zijn tanden zitten toen hij mij zoende.![]()
Redactie, mogen de streams op Prospera en APK?quote:Op maandag 2 april 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik sla uw hersenpan in gorten met mijn ijzeren waterpijp![]()
En brauw er gortepap van.
rellerdquote:Op maandag 2 april 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Is redelijk leuk, ja. Ging afgelopen woensdag o.a. exact over wat je beschreef.
Heb ik dan vergeten te scheren, sorryquote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, een psychotische stalker die in raadsels praat.quote:
Ik heb jou ook net gekust op een ander topic, dus even wat mondwater kan geen kwaadquote:Op maandag 2 april 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, een psychotische stalker die in raadsels praat.
What comes around goes aroundquote:Op maandag 2 april 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, een psychotische stalker die in raadsels praat.
Goed idee, het is een brave jongen, die vaker zijn mond moet poetsenquote:Op maandag 2 april 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb jou ook net gekust op een ander topic, dus even wat mondwater kan geen kwaad![]()
Gadverdamme, SOA-alert.quote:Op maandag 2 april 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb jou ook net gekust op een ander topic, dus even wat mondwater kan geen kwaad![]()
Waar staat de afkorting SOA voor ?quote:
1) Stop Over Actingquote:
Ik ga voor #3.quote:
Kut voor je!quote:Op maandag 2 april 2007 08:18 schreef petraa het volgende:
Ik heb weer eens zin in te Rellen. IK haat Lieke, Jaap en Brian.
Ik ben zoooo trots dat ik in dezelfde categorie val als Lieke!quote:
Pietje! Je hebt Lieke teruggezet!quote:Op maandag 2 april 2007 10:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben zoooo trots dat ik in dezelfde categorie val als Lieke!
Ik gloei helemaal!
En ik haat jou lekker niet, want gevoelens kan ik voor jou niet opbrengen. Net zoals ik dat niet kan voor een kliko.
.quote:Op maandag 2 april 2007 10:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben zoooo trots dat ik in dezelfde categorie val als Lieke!
Ik gloei helemaal!
En ik haat jou lekker niet, want gevoelens kan ik voor jou niet opbrengen. Net zoals ik dat niet kan voor een kliko.
Weet wat je zegt. de Gouden Kliko eindigde op de bodem van het zwembad. Zo gemeen ben ik dan ook weer niet...quote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Toch wel de gouden Kliko he. En trouwens wat doet lieke kinderachtig, zo doet me dochter van 15 ook met haar vriendjes negeren.![]()
Maar niet ver genoeg! Ze zou weggaan, dat had ze beloofd!quote:Op maandag 2 april 2007 10:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Lieke is Huub aan het terugzetten!![]()
Ja en belofte maakt schuld, dus opzouten moet ze.quote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar niet ver genoeg! Ze zou weggaan, dat had ze beloofd!![]()
Dus wat zeggen we dan...quote:Ergo, lullende lassie is de gozer zonder ballen (hij werd het huis uitgegooid) die nog steeds niet vertelt wat er precies gebeurde toen de security hem bij zijn nekveel greep, niets zegt over het contract dat hij moest tekenen (of juist niet), waarschijnlijk bezopen vanuit Eemnes naar huis reedt. En nog steeds niet zegt wat voor belangrijke informatie hij dan wel aan Huub e.a. zou hebben doorgegeven.
Nee hoor, eerst nog even Brain bewerkstelligen!quote:Op maandag 2 april 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en belofte maakt schuld, dus opzouten moet ze.![]()
Ga jij Lieke nu ook al prostitueren ????? Ik dacht dat zeker jij haar wel wat meer gunde dan Brian.quote:Op maandag 2 april 2007 13:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee hoor, eerst nog even Brain bewerkstelligen!
Ik wil héél FOK wel eens collectief over de nek zien gaan!![]()
![]()
Dat jij dit ineens weer helemaal op je eigen situatie toesnijdt laat ik voor jouw rekening.quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij Lieke nu ook al prostitueren ????? Ik dacht dat zeker jij haar wel wat meer gunde dan Brian.![]()
Het is prima als jij je heroinehoertjes de straat op laat gaan. Maar Lieke heeft toch wel wat meer klasse om haar als gebruiksvoorwerp te laten dienen voor Brian, ik snap ook niet dat jij als oprichter van de Lieke sekte dat zou willen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat jij dit ineens weer helemaal op je eigen situatie toesnijdt laat ik voor jouw rekening.
En daarbij heb ik niks tegen prostituées, en jij zult dan wel de regelbestigende uitzondering zijn.![]()
Maar Brain mag best eventjes dienen als gebruiksvoorwerp voor Lieke, om Huub te raken waar hij Lieke heeft geraakt.
Huub is niet dom, hij is alleen fucking arrogant en eigenwijs, dus er zijn zware middelen nodig om iets te laten doordringen.
Eindelijk een nuttige bijdrage aan dit topic.quote:Op maandag 2 april 2007 12:39 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik benoem bij deze Likkende Lassie tot Lullende Lassie, die vooral veel lult maar weinig zegt. En de vragen beantwoorden die hem vanuit dit forum worden gesteld, beantwoordt hij categorisch vooral niet.
[..]
Dus wat zeggen we dan...
[afbeelding]
Geen geleun hier luiaardquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
* leunt vast achterover en wacht op wat er komen gaat...
Doe niet zo positief engerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Eindelijk een nuttige bijdrage aan dit topic.![]()
Dat zegt Jaap ook, met alle vieze vette vingers op de keukenkastjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeiken jij, ik leun waar en wanneer ik dat wil![]()
Vergelijk je mij nou met Jaap, of de schoonmaaksters van DGK met mijn schoonmaakster??quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat zegt Jaap ook, met alle vieze vette vingers op de keukenkastjes![]()
Met Jaap, maar die schoonmaakster van je kan nog heel veel leren van Lieke's zwabberkunstenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nou met Jaap, of de schoonmaaksters van DGK met mijn schoonmaakster??![]()
Zo, jij wilt echt rellen... wat je over mij zegt maakt me weinig uit, maar kom niet aan mijn fantastisch hulp in de huishoudingquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met Jaap, maar die schoonmaakster van je kan nog heel veel leren van Lieke's zwabberkunsten![]()
lui kreng.... met je hulpquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, jij wilt echt rellen... wat je over mij zegt maakt me weinig uit, maar kom niet aan mijn fantastisch hulp in de huishouding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |