dan verzouk ik u ier de hele teskt te copueren , dank u seerquote:Op maandag 2 april 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij mag APK hier best voor 'moron' uitmaken hoor.![]()
Dat blauwe vriendje van je had nog een schaamhaar van jou tussen zijn tanden zitten toen hij mij zoende.quote:
Jij kijkt naar Green Wing.quote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat blauwe vriendje van je had nog een schaamhaar van jou tussen zijn tanden zitten toen hij mij zoende.![]()
Dank voor deze newsflash, sussie. Maar omdat Disana's hilarische posting van 1 april om 23:58 is zat ik vol verwachting op haar verlossende kreet te wachten.quote:
Ik sla uw hersenpan in gorten met mijn ijzeren waterpijpquote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat blauwe vriendje van je had nog een schaamhaar van jou tussen zijn tanden zitten toen hij mij zoende.![]()
Redactie, mogen de streams op Prospera en APK?quote:Op maandag 2 april 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik sla uw hersenpan in gorten met mijn ijzeren waterpijp![]()
En brauw er gortepap van.
rellerdquote:Op maandag 2 april 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Is redelijk leuk, ja. Ging afgelopen woensdag o.a. exact over wat je beschreef.
Heb ik dan vergeten te scheren, sorryquote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, een psychotische stalker die in raadsels praat.quote:
Ik heb jou ook net gekust op een ander topic, dus even wat mondwater kan geen kwaadquote:Op maandag 2 april 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, een psychotische stalker die in raadsels praat.
What comes around goes aroundquote:Op maandag 2 april 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, een psychotische stalker die in raadsels praat.
Goed idee, het is een brave jongen, die vaker zijn mond moet poetsenquote:Op maandag 2 april 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb jou ook net gekust op een ander topic, dus even wat mondwater kan geen kwaad![]()
Gadverdamme, SOA-alert.quote:Op maandag 2 april 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb jou ook net gekust op een ander topic, dus even wat mondwater kan geen kwaad![]()
Waar staat de afkorting SOA voor ?quote:
1) Stop Over Actingquote:
Ik ga voor #3.quote:
Kut voor je!quote:Op maandag 2 april 2007 08:18 schreef petraa het volgende:
Ik heb weer eens zin in te Rellen. IK haat Lieke, Jaap en Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |