Is that a good thing?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of die balletjes uitzetten in je anus.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Je kijkt wat boos. Misschien heeft Peter nog een stressballetje voor je?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je Peter's telefoonnummer? Dan kun je hem SMS-en (1.30 pob max 3 ber pd) en maak je kans op zo'n multifunctioneel stressballetje. Succes!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:00 schreef demins het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik om mijn tafel af te nemen!![]()
Het Duizend Dingen Balletje!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je Peter's telefoonnummer? Dan kun je hem SMS-en (1.30 pob max 3 ber pd) en maak je kans op zo'n multifunctioneel stressballetje. Succes!![]()
Waar komen ze vandaan dan?? Peter al bij de SEH geweest??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet als je weet waar ze vandaan komen.![]()
Je weet het niet hè. Tis net russische roulette.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komen ze vandaan dan?? Peter al bij de SEH geweest??![]()
Russisch roulette?? Heeft ie behalve die balletjes ook een kogel in z'n ...... gedaan??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je weet het niet hè. Tis net russische roulette.![]()
Roulette is geen meervoud!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je weet het niet hè. Tis net russische roulette.![]()
We zitten iig geen kwaliteitsCOS te verbaggerenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind de mensen in COS mongolen, maar de mensen die hier zitten doen daar echt niet voor onder.
Heb je me toch weer weten te vinden!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind de mensen in COS mongolen, maar de mensen die hier zitten doen daar echt niet voor onder.
Bij wijze van spreken dan!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Russisch roulette?? Heeft ie behalve die balletjes ook een kogel in z'n ...... gedaan??![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
Hoef je niet meteen te gaan schelden?! Spaanse kip!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef demins het volgende:
[..]
Roulette is geen meervoud!Russisch ei...
Wat zijn we lekker on-topic he?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen te gaan schelden?! Spaanse kip!![]()
Of is het Spaans kip?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |