Is that a good thing?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of die balletjes uitzetten in je anus.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Je kijkt wat boos. Misschien heeft Peter nog een stressballetje voor je?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je Peter's telefoonnummer? Dan kun je hem SMS-en (1.30 pob max 3 ber pd) en maak je kans op zo'n multifunctioneel stressballetje. Succes!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:00 schreef demins het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik om mijn tafel af te nemen!![]()
Het Duizend Dingen Balletje!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je Peter's telefoonnummer? Dan kun je hem SMS-en (1.30 pob max 3 ber pd) en maak je kans op zo'n multifunctioneel stressballetje. Succes!![]()
Waar komen ze vandaan dan?? Peter al bij de SEH geweest??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet als je weet waar ze vandaan komen.![]()
Je weet het niet hè. Tis net russische roulette.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komen ze vandaan dan?? Peter al bij de SEH geweest??![]()
Russisch roulette?? Heeft ie behalve die balletjes ook een kogel in z'n ...... gedaan??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je weet het niet hè. Tis net russische roulette.![]()
Roulette is geen meervoud!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je weet het niet hè. Tis net russische roulette.![]()
We zitten iig geen kwaliteitsCOS te verbaggerenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind de mensen in COS mongolen, maar de mensen die hier zitten doen daar echt niet voor onder.
Heb je me toch weer weten te vinden!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind de mensen in COS mongolen, maar de mensen die hier zitten doen daar echt niet voor onder.
Bij wijze van spreken dan!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Russisch roulette?? Heeft ie behalve die balletjes ook een kogel in z'n ...... gedaan??![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
Hoef je niet meteen te gaan schelden?! Spaanse kip!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef demins het volgende:
[..]
Roulette is geen meervoud!Russisch ei...
Wat zijn we lekker on-topic he?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen te gaan schelden?! Spaanse kip!![]()
Of is het Spaans kip?![]()
Ik ben hier niet en ik ben ook niet in de COS dus geen mongool vandaag. Dit is me siamese tweelingzus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pardon?
Lieverd, je komt zelf in de COS én hier...
Tja als ik naar de knuffelhoek ga zit ik er verdomme altijd alleen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je me toch weer weten te vinden!![]()
![]()
![]()
Oh het is Patree.... ga jij eens met je eigen account postenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben hier niet en ik ben ook niet in de COS dus geen mongool vandaag. Dit is me siamese tweelingzus.![]()
Bemoei jij je er ff lekker niet van Terruttttttttttttquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh het is Patree.... ga jij eens met je eigen account posten![]()
Daar twijfel ik dus nog steeds aan! Al mijn hoop is op Peter gevestigd. Misschien wil hij zo vriendelijk zijn om de OP een beetje Gertiaans op te leuken?quote:
Blijf jij eens ff on-topic, je zit hier niet in het "zeik Leandra af topic"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Bemoei jij je er ff lekker niet van Terrutttttttttttt![]()
Peter en iets opleuken ???? volgens mij is hij te druk met zijn stressballetjes die nu inmiddels wel bruin van kleur zullen zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus nog steeds aan! Al mijn hoop is op Peter gevestigd. Misschien wil hij zo vriendelijk zijn om de OP een beetje Gertiaans op te leuken?![]()
Mucho gracias voor niets dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:59 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehad op mijn spaanse cursus! Olé
We bellen strax de SEH arts wel, die kan het vast in geuren en kleuren vertellenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter en iets opleuken ???? volgens mij is hij te druk met zijn stressballetjes die nu inmiddels wel bruin van kleur zullen zijn.![]()
Caps!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
We bellen strax de SEH arts wel, die kan het vast in geuren en kleuren vertellen![]()
Dus je bent niet ècht vals, je hebt gewoon liefde nodig!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja als ik naar de knuffelhoek ga zit ik er verdomme altijd alleen.![]()
Is er ook zó'n topic??? Mij vertellen ze ook nooit wat!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf jij eens ff on-topic, je zit hier niet in het "zeik Leandra af topic"![]()
Hoe kan je in godsnaam hier nu off-topic zijn. Je mag hier net zoveel ouwehoeren als je wil toch en het maakt toch ook niet uit tegen wie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf jij eens ff on-topic, je zit hier niet in het "zeik Leandra af topic"![]()
Ik ben EN vals EN ik heb liefde nodig!!! Kan dat ook ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus je bent niet ècht vals, je hebt gewoon liefde nodig!![]()
![]()
![]()
Dát is de SCquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam hier nu off-topic zijn. Je mag hier net zoveel ouwehoeren als je wil toch en het maakt toch ook niet uit tegen wie?
Nog niet... maar het zou me niets verbazen als 1 van die grapjassen hier zich direct geroepen zou voelen daar verandering in te brengenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
Is er ook zó'n topic??? Mij vertellen ze ook nooit wat!![]()
Linkje is zeker teveel gevraagd?
Bruin van stront, zal je bedoelen! Maar eerst moeten ze ERUIT!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter en iets opleuken ???? volgens mij is hij te druk met zijn stressballetjes die nu inmiddels wel bruin van kleur zullen zijn.![]()
En evil twin sister met meerdere persoonlijkheden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben EN vals EN ik heb liefde nodig!!! Kan dat ook ?![]()
Je bent behalve die Siamese 2-ling Petraa en Patree ook nog een alter-ego van Natasia??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben EN vals EN ik heb liefde nodig!!! Kan dat ook ?![]()
Nog erger dan je ergste nachtmerrie ben ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent behalve die Siamese 2-ling Petraa en Patree ook nog een alter-ego van Natasia??![]()
Ze hebben me na 2 weken al op straat gezetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En evil twin sister met meerdere persoonlijkheden?
Jouw ouders zullen het makkelijk gehad hebben...
Welke petraa post er nu?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze hebben me na 2 weken al op straat gezet![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog erger dan je ergste nachtmerrie ben ik![]()
Voor jou een vraag en voor mij een weet! en medelijden moet ik niet, ik wil wel weer eens een lekkere ventquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke petraa post er nu?
Dan weet ik of ik medelijden moet hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |