De wedstrijden in China.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Bekerfinale misschien? Of play-offs eventueel?
V.d. Wiel misschien weer?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef Black-Death het volgende:
Gabri, Maduro, Vermaelen en Grygera er dus niet bij.
Ben benieuwd wat voor opstelling Ten Cate uit de hoge hoed tovert.
Ik hoop op VdWiel in de verdediging en Heitinga gewoon met de punt naar achteren op het middenveld en dan inderdaad nog Donald of Anita.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
V.d. Wiel misschien weer?
Of Donald of Anita op het middenveld.
Sjon als rechtsback en Sjon als verdedigende middenvelder is een verschil van Danny Buijs en Ronaldinhoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:36 schreef F1Bas het volgende:
Doe mijn v.d. Wiel maar en Heitinga op het middenveld.
Dat heb ik 24/7quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:41 schreef plae het volgende:
Als de wedstrijd gaat beginnen........krijg ik een echt Ajax gevoeeeeeeeeeeeellllll
Toen ik de naam zag dacht ik dat je aankwam met celtic-Ajax en ik wilde al gaan typen dat die van Celtic - Barca na de aanslagen mooier is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=A8cffEaZGh0
Zeker de best ever!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:52 schreef plae het volgende:
[..]
Toen ik de naam zag dacht ik dat je aankwam met celtic-Ajax en ik wilde al gaan typen dat die van Celtic - Barca na de aanslagen mooier is.
Goeie smaak![]()
Zo, dat is nog steeds een van de weinige keren dat ik echt kippenvel had met iets met voetbal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:52 schreef plae het volgende:
[..]
Toen ik de naam zag dacht ik dat je aankwam met celtic-Ajax en ik wilde al gaan typen dat die van Celtic - Barca na de aanslagen mooier is.
Goeie smaak![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=A8cffEaZGh0
Wat je zegt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Hopen dat psv vanavond weer op zijn bek gaat
Ach, ze mogen ook heel zachtjes neergehaald worden...quote:
Nee jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:09 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Wat een kutkop heeft Japie daar zeg!
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |