Neen, vervelend stuk softwarequote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Breuls het volgende:
Niet goed?
Ik heb het de hele dag aan, geen probleem met dat mini-applicatietje hoor.quote:
Met firefox is het ook nog kutquote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef grasmat het volgende:
installeer firefox, heb je dat gekut niet
ze komen op werchter man, 1 van de grootste festivals in europa 70.000 man, daar is pinkpop niets bijquote:Op maandag 16 april 2007 22:24 schreef mindgames het volgende:
BBC is altijd een zender met hart voor de muziek. Zonde dat je dat in Nederland niet hebt.
Arctic Monkeys vertellen altijd in interviews dat ze het niet zien zitten om in grote zalen (zoals HMH) op te treden. Liever meerdere keren een zaal als de Melkweg (ook groot), dan een Ahoy' of HMH. Dat hebben ze ook volgehouden met festivals. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Jan Smeets erg dichtbij een boeking voor de Arctic Monkeys op Pinkpop 2006 zat. Maar ze zagen het niet zitten om op zo'n groot festival op te treden. Toch stonden ze in de zomer van 2006 alsnog op elk groot festival.
Maar festival is toch wel iets anders denk ik...quote:Op maandag 16 april 2007 22:24 schreef mindgames het volgende:
BBC is altijd een zender met hart voor de muziek. Zonde dat je dat in Nederland niet hebt.
Arctic Monkeys vertellen altijd in interviews dat ze het niet zien zitten om in grote zalen (zoals HMH) op te treden. Liever meerdere keren een zaal als de Melkweg (ook groot), dan een Ahoy' of HMH. Dat hebben ze ook volgehouden met festivals. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Jan Smeets erg dichtbij een boeking voor de Arctic Monkeys op Pinkpop 2006 zat. Maar ze zagen het niet zitten om op zo'n groot festival op te treden. Toch stonden ze in de zomer van 2006 alsnog op elk groot festival.
Lees de laatste zin?quote:Op maandag 16 april 2007 22:27 schreef grasmat het volgende:
[..]
ze komen op werchter man, 1 van de grootste festivals in europa 70.000 man, daar is pinkpop niets bij
Radio 1 is een zender met een hart voor muziek. Ze zijn de nr 1 popzender van de UK, wat betekent dat ze naast Arctic Monkeys and the likes ook Gwen Stefani, Fedde le Grand en Lily Allen (etcetera) draaien en in het weekend veel danceprogramma's hebben. Relatief breed dus. Ze proberen echter wel altijd met extraatjes te komen, zoals eigen optredens van bands (een tijdje terug hadden ze een Radio 1 concert van Kaiser Chiefs, en nu dus dit), regelmatig artiesten in de Live Lounge die eigen nummers en covers spelen, en vooral 's avonds aandacht voor nieuwe of nog-niet-zo-succesvolle muziek. Hun slogan is dan ook "In new music we trust" en dat is de naam van een doordeweeks uurtje van tien tot elf 's avonds (onze tijd) waarin inderdaad nieuwe muziek wordt gedraaid. Op woensdag is dat overigens "In live music we trust", dus met veel live-opnames. Overdag is het vooral mainstream, maar het neigt nergens naar een 538, waarmee ik bedoel dat het wel een goed sfeertje houdt. Het is echter ook geen Kink FM. Ze zijn een beetje alternatief, niet volledig. Misschien is het goed te omschrijven door te zeggen dat als je een verschil hebt tussen een popzender en een hitzender, zij tot de eerste categorie behoren.quote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef grasmat het volgende:
het live concert is er nu op
@ Breuls: heeft bbc radio vaker dit soort programmering? want dit bevalt me zeker wel
duidelijkquote:Op maandag 16 april 2007 22:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Radio 1 is een zender met een hart voor muziek. Ze zijn de nr 1 popzender van de UK, wat betekent dat ze naast Arctic Monkeys and the likes ook Gwen Stefani, Fedde le Grand en Lily Allen (etcetera) draaien en in het weekend veel danceprogramma's hebben. Relatief breed dus. Ze proberen echter wel altijd met extraatjes te komen, zoals eigen optredens van bands (een tijdje terug hadden ze een Radio 1 concert van Kaiser Chiefs, en nu dus dit), regelmatig artiesten in de Live Lounge die eigen nummers en covers spelen, en vooral 's avonds aandacht voor nieuwe of nog-niet-zo-succesvolle muziek. Hun slogan is dan ook "In new music we trust" en dat is de naam van een doordeweeks uurtje van tien tot elf 's avonds (onze tijd) waarin inderdaad nieuwe muziek wordt gedraaid. Op woensdag is dat overigens "In live music we trust", dus met veel live-opnames. Overdag is het vooral mainstream, maar het neigt nergens naar een 538, waarmee ik bedoel dat het wel een goed sfeertje houdt. Het is echter ook geen Kink FM. Ze zijn een beetje alternatief, niet volledig. Misschien is het goed te omschrijven door te zeggen dat als je een verschil hebt tussen een popzender en een hitzender, zij tot de eerste categorie behoren.
Zelf luister ik al sinds afgelopen zomer nergens anders meer naar.
Oh, en de BBC zendt geen reclame uit, dus dat is nog een extra pluspuntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |