abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 12 april 2007 @ 09:10:21 #151
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_48244993
quote:
Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef Goover het volgende:

[..]

Wel in de top van CD verkopen
[..]

www.cd-wow.nl
[..]

Razorlight flop?

Ik denk dat het nieuwe AM album het weer goed gaat doen, maar het zal lastig zijn de verkoopcijfers van hun eerste album te evenaren.
Ik denk dat het alleen maar minder kan gaan met Arctic Monkeys, nu de hype een beetje betrekt, aan de andere kant wil dat niets zeggen over de muziek. Maar het feit dat het debuut in eens CD van de week was in de Free Record Shop, vond ik toch wel tekenend.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_48248756
De tracks van de single zijn ook wel tof trouwens.

'If you found this it's probably too late' begint wel hip en klinkt beetje als brianstorm
Temptation... klinkt ook wel geinig na een paar keer.
En 'What if you were right the first time' blijft ook wel lekker.
  Admin donderdag 12 april 2007 @ 12:08:04 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_48251002
Aanstaande maandag Arctic Monday op Radio 1: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtml

Met live-optredens en natuurlijk materiaal van het album.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_48251214
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:08 schreef Breuls het volgende:
Aanstaande maandag Arctic Monday op Radio 1: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtml

Met live-optredens en natuurlijk materiaal van het album.
nais
pi_48253168
Inderdaad goede single. Ben nog steeds fan van de muziek, maar tis gewoon absurd dat, zoals hier al gezegd, het haast onmogelijk is om tickets te scoren. Vrees dat ik die band nooit zal gaan zien live (of het moet op een festival zijn, maar ik ga nooit naar die grote festivals... Groezrock en Deconstruction Tour uitgezonderd).
pi_48268914
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
Inderdaad goede single. Ben nog steeds fan van de muziek, maar tis gewoon absurd dat, zoals hier al gezegd, het haast onmogelijk is om tickets te scoren. Vrees dat ik die band nooit zal gaan zien live (of het moet op een festival zijn, maar ik ga nooit naar die grote festivals... Groezrock en Deconstruction Tour uitgezonderd).
Mochten ze in een grote zaal komen ga je niet?
In de Melkweg kon ik voor 55 euro aan kaarten komen. Niet gedaan, nu best spijt van. Zou het volgende keer zeker doen.
quote:
Op donderdag 12 april 2007 00:42 schreef belsen het volgende:

[..]

Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.
Libertines en Art Brut ken ik niet echt , maar betreft MP ben ik het niet met je eens. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak. MP begint me na een paar nummers sneller te vervelen, bij de Monkeys totaal niet.
pi_48269296
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef JeroenV het volgende:

[..]

In de Melkweg kon ik voor 55 euro aan kaarten komen. Niet gedaan, nu best spijt van. Zou het volgende keer zeker doen.
[..]
Uh ja, Melkweg (voor zover dat een grote zaal is ) zou ik zeker gaan, maar dat was zo bizar snel uitverkocht en/of veel te duur dat ik het maar liet zitten.
pi_48269878
Groot = HMH enzo
pi_48271687
Je moet er gewoon wat voor over hebben en in de rij staan voor zo'n band.
Als je op de dag zelf kaartjes wilt kopen moet je naar een minder populaire band gaan ja
  Moderator donderdag 12 april 2007 @ 23:37:13 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48275523
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef JeroenV het volgende:

[..]

[..]

Libertines en Art Brut ken ik niet echt , maar betreft MP ben ik het niet met je eens. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak. MP begint me na een paar nummers sneller te vervelen, bij de Monkeys totaal niet.
Bij de Melkweg kon je op de avond van het concert nog kaartjes kopen. Als je echt graag had gewild had het dus geekund
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_48275614
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij de Melkweg kon je op de avond van het concert nog kaartjes kopen. Als je echt graag had gewild had het dus geekund
Dat was toen nog niet bekend, of ik hoorde het in ieder geval na de avond pas. Zaterdag was ik tot zes uur en het werk en daarna uit. Ging er van uit dat het stijf uitverkocht was.
En 55 euro vond ik toen een beetje te veel, wat het natuurlijk ook is. Maar nu zou ik het er wel voor over hebben achteraf.
  Moderator donderdag 12 april 2007 @ 23:59:51 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48276236
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:40 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dat was toen nog niet bekend, of ik hoorde het in ieder geval na de avond pas. Zaterdag was ik tot zes uur en het werk en daarna uit. Ging er van uit dat het stijf uitverkocht was.
En 55 euro vond ik toen een beetje te veel, wat het natuurlijk ook is. Maar nu zou ik het er wel voor over hebben achteraf.
Nee klopt maar als je echt graag naar een concert wilt dan ga je toch aan de deur kijken? Vaak zijn er nog wel kaarten voor een redelijke prijs. Toen de monkeys voor de eerste keer in NL waren wilde ik ook gaan kijken of ik kaarten kon krijgen, maar ik heb toen die dag nog een perskaart gekregen Ja je mag me aanraken Maar wat ik dus wil zeggen (ik dwaal af ) is dat je als je een concert écht graag wil zien gewoon bij de deur moet checken of er nog kaarten zijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_48276425
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee klopt maar als je echt graag naar een concert wilt dan ga je toch aan de deur kijken? Vaak zijn er nog wel kaarten voor een redelijke prijs. Toen de monkeys voor de eerste keer in NL waren wilde ik ook gaan kijken of ik kaarten kon krijgen, maar ik heb toen die dag nog een perskaart gekregen Ja je mag me aanraken Maar wat ik dus wil zeggen (ik dwaal af ) is dat je als je een concert écht graag wil zien gewoon bij de deur moet checken of er nog kaarten zijn
*raakt MaJo aan

Ik heb dus het idee dat je er vaak voor niks staat. Ik ging er van uit dat ik dan 60 euro per kaartje kwijt was geweest en had dus al wat gepland, helemaal omdat het op een zaterdag was. Maar ik zal er in het vervolg wel rekening mee houden...
Was bij The Killers overigens niet, in Paradiso. Ik had een kaartje, maar ook bij de deur gingen ze nog voor hele hoge bedragen weg.
  Moderator vrijdag 13 april 2007 @ 00:08:56 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48276518
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef JeroenV het volgende:

[..]

*raakt MaJo aan

Ik heb dus het idee dat je er vaak voor niks staat. Ik ging er van uit dat ik dan 60 euro per kaartje kwijt was geweest en had dus al wat gepland, helemaal omdat het op een zaterdag was. Maar ik zal er in het vervolg wel rekening mee houden...
Was bij The Killers overigens niet, in Paradiso. Ik had een kaartje, maar ook bij de deur gingen ze nog voor hele hoge bedragen weg.
Ja ik ben stoer

Via marktplaats kun je vaak ook nog kaarten voor een goede prijs krijgen als je goed zoekt. Hier kan Lien meer over vertellen, die had o.a. voor OK Go, London Calling en The Killers op de dag zelf kaartjes kunnen krijgen voor de vraagprijs
pi_48276866
Ligt er maar net aan of t uitverkocht is.
Kaarten voor the kooks in paradiso, die eigenlijk 12 euro ofzo kostte, konden we voor 65+ euro oid verpatsen (als we wilden) in amsterdam.
razorlight in paradiso, een maandje later ofzo, raakte je aan de straatstenen niet kwijt.
pi_48277166
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef MaJo het volgende:
Artikel daarover bij 3voor12: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/33649137
pi_48281265
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:22 schreef n0r het volgende:
Ligt er maar net aan of t uitverkocht is.
Kaarten voor the kooks in paradiso, die eigenlijk 12 euro ofzo kostte, konden we voor 65+ euro oid verpatsen (als we wilden) in amsterdam.
razorlight in paradiso, een maandje later ofzo, raakte je aan de straatstenen niet kwijt.
Inderdaad. Bij The Killers kon ik ze ook voor 65 euro+ verkopen, maar bijv. Fratellis (al is dat wat anders natuurlijk) van de week zou je ze niet kwijt raken. Ligt ook aan de populariteit, en AM is natuurlijk nu eenmaal razendpopulair. Je mocht maar 2 kaarten kopen, dus die houdt men dan ook snel voor zichzelf.
Maar dat artikel:
pi_48284848
Het punt is, ik was op dat moment (die ochtend dus) NIET In Amsterdam, noch wilde ik de reis maken, in de hoop dat er 's avonds toevallig nog een paar kaartjes (voor woekerprijzen) te vinden waren... Beetje krom om dan te zeggen "dat je er maar had moeten staan".

Alles duurder dan 50 euro voor één show vind ik eigenlijk al veel trouwens.

Maarja, ééns zal ik ze zien! Mark my words!
pi_48299505
Vandaag de Oor gekocht, staat een artikel van 6 pagina's met interview enzo in van de Monkeys.
Ze geven aan liever vijf concerten van 2000 man te geven dan een grote met 10000. En dat als het aan hun ligt dit ook niet zal gebeuren.. Verder hoopt Alex dat het nu iets meer over het album zal gaan dan eerst. Eerst was het volgens hem puur de hype waar over gepraat werd en niet de muziek.

[ Bericht 47% gewijzigd door JeroenV op 13-04-2007 20:10:26 ]
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:19:54 #171
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48299816
Nieuwe album is best leuk.
verkapte tvp
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:34:48 #172
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_48303715
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef TC03 het volgende:
Voorbeeld van zo'n onluisterbaar nummer vind ik trouwens The View From The Afternoon.
Fantastische drums
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator zaterdag 14 april 2007 @ 05:24:04 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48315317
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:34 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Fantastische drums
Ik snap sowieso niet wat er onluisterbaar is aan dat nummer? Vind het juist heerlijk
pi_48320303
Begin is niet zo uitnodigend, daarna wordt ie wel tof eigenlijk (mja, laatst dus nog even geluisterd hehe). Maar ik heb liever Brianstorm dus.
pi_48323453
Hate to break your balls here, moderators, maar ik wou toch nog even melden dat de "officiele" rip (zonder haperingen e.d.) op het net verschenen is. Maar zie het als een positief iets: je hebt nu in ieder geval geen discussies meer over kwaliteit!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')