Ik heb ze nog nooit gezien, op PP eerste keerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef MaJo het volgende:
Bedankt belsen
Ik zit steeds met Fluorescent Adolescent in mijn hoofdIk wil de monkeys weer eens zien
Heb ze dan ook pas 3x gezien
Maar nog nooit de nieuwe nummers dus het wordt weer eens tijd dat de mannen gaan touren
Oeh jaloersquote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, op PP eerste keer
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh jaloersDat ga je echt super vinden
Ik heb al eens 2 uur in de rij gestaan zonder kaartjes te krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.
Toch jammer dat zo'n band zo'n vlucht kan nemen.
En naar mijn mening onterecht, want voor wie een band als Arctic Monkeys uit de lucht kwam vallen, heeft de afgelopen 5 jaar naar zijn schoenen gekeken.
Wat ik bedoel is dat Arctic Monkeys, ondanks dat het best een grappig bandje is, niets nieuws onder de zon is.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb al eens 2 uur in de rij gestaan zonder kaartjes te krijgen
En AM.. 5 jaar... beetje overdreven miss?
Wat maakt het uit? Het is gewoon goede muziek die bij veel mensen aanslaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.
Toch jammer dat zo'n band zo'n vlucht kan nemen.
En naar mijn mening onterecht, want voor wie een band als Arctic Monkeys uit de lucht kwam vallen, heeft de afgelopen 5 jaar naar zijn schoenen gekeken.
Ik vind het toch gek hoe de smaken hier uiteen lopen. Ik skip Brianstorm ongeveer standaard.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Sautor het volgende:
Ik vind alleen Brianstorm een tof nummer. Misschien dat het na een paar keer luisteren wel wat beter wordt, maar het heeft niet echt een indruk op me gemaakt. Brianstorm vond ik eerst ook een kutnummer, nu heb ik de hele dag die intro in mijn kop
Boven de middelmaat, maar onder de top.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef JeroenV het volgende:
En ik vind ze als ik ze vergelijk met veel andere zelfde soort bandjes uit Engeland toch wel boven de middelmaat uit steken...
Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef TC03 het volgende:
Wat vind je dan wel de top?
Mee eens. Behalve dan dat ik Art Brut ook troep vond. Arctic Monkeys was leuk voor even, maar zal over een tijdje het nieuwe album wel een kans geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.
Wel in de top van CD verkopenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Boven de middelmaat, maar onder de top.
In mijn oren dan...
www.cd-wow.nlquote:Van het eerste album vind ik alleen A certain romance écht top. Maar ik denk dat ik de opvolger, mits ie normaal geprijsd is, wel ga aanschaffen over een weekje of 2.
Razorlight flop?quote:Hoewel dat na de flops van Razorlight en Kaiser Chiefs, wel wat ongeloofwaardiger begint te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |