Is Florescent Adolescent nog live bij jullie?quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef TC03 het volgende:
Ik snap het echt niet, hoe kan je het nou minder vinden? Teddy Picker, Dangerous, Yellow Bricks, The Bad Thing, allemaal coole nummers.
Achja, your loss.
Het eind is tof, maar de rest... not so muchquote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe kun je Fake Tales nou een dieptepunt vinden?![]()
Ja, met Buena Vista Social Club. Briljante versie.quote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb trouwens een hele vette salsa versie van Dancing Shoes, officieel gespeeld door de Monkeys zelf. Klinkt heel zomers, haha.
Ook ik heb weer even ingegrepen...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef nipeng het volgende:
Mooi topic is dit geworden. Het gaat enkel nog over lekken en PM's.
Kappen met het gezever.
Momenteel neig ik sterk naar het sluiten van het topic.
Edit: ik heb de betreffende posts verwijderd. Als ik iets te driftig heb gedelete dan daarvoor alvast mijn excuses. Topic kan zo open blijven.
ff gedownload, vet nrquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb trouwens een hele vette salsa versie van Dancing Shoes, officieel gespeeld door de Monkeys zelf. Klinkt heel zomers, haha.
Het enige echt langszame nummer is Only one. 505 zit nog wel een beetje tempo in, al is die ook wat minder. De rest echterquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef MaJo het volgende:
Na de derde keer luisteren ben ik om, wat een vette cdAlleen de langzame nummers zuigen
Maar dat vond ik bij de vorige cd ook, Riot Van
Hoewel Mardy Bum wel vet is
100% mee eens. Ritz en Still Take zijn de uitschieters, die heeft FWN niet. Maar deze cd is over de gehele linie veel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:16 schreef TC03 het volgende:
Toch mis ik nummers als Ritz en Still Take You Home. Een beetje dat overdonderende.
Voor de rest is de kwaliteit gemiddeld veel hoger.
Zoals al eerder gezegd vind ik dat geen uitschieters, dus daarom bevalt deze cd me nog beterquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
100% mee eens. Ritz en Still Take zijn de uitschieters, die heeft FWN niet. Maar deze cd is over de gehele linie veel beter inderdaad.
Een balaclava is toch zo'n ding wat ninja's op hun hoofd hebben?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef MaJo het volgende:
Waarom heet het nummer trouwens balaclava? Dacht eerst dat het een tikfout was (dat het baclava moest zijn) maar toen zong hij het op een gegeven moment. Vind het irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |