Die vind ik dan weer niksquote:Op woensdag 4 april 2007 20:10 schreef Haunter het volgende:
Ik vind de nieuwe nummers (heb volgens mij alle uitgelekte?) lang niet zo pakkend als Whatever People Say.... Maar ik moet sowiezo altijd wel even wennen als ik een nieuw Arctic Monkeys nummer hoor.
Temptation Greets You Like A Naughty Friend vond ik trouwens wel meteen pakkend![]()
Allright, we zullen de nieuwe nummers bespreken.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef nipeng het volgende:
Mooi topic is dit geworden. Het gaat enkel nog over lekken en PM's.
Kappen met het gezever.
Momenteel neig ik sterk naar het sluiten van het topic.
Edit: ik heb de betreffende posts verwijderd. Als ik iets te driftig heb gedelete dan daarvoor alvast mijn excuses. Topic kan zo open blijven.
Tsja.. ze hebben het liever wat rustiger en luxer.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Leonos het volgende:
Waarom willen ze niet op de PP camping? Is juist het leukste van het festival
quote:Ik kampeer trouwens altijd met me werk een camping die een dorpje verder op staat bij een boer
Waarom dat? Welke nummers vind je wel goed dan, van de oude cd?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef Larsch het volgende:
Wat zijn die nieuwe nummers teleurstellend zeg. Serieus, vind Arctic Monkeys hip, maar Temptation Greets You Like Your Naughty Friend van de Brianstorm EP... Rotzooi! ._." Verder vind ik alles van wat ik tot nu toe gehoord heb van Favourite Worst Nightmare matiger dan Brianstorm... Vooral 505 valt me tegen, en dat schijnt echt een goed nummer te zijn (volgens sommigen). Nee, ik word hier niet echt blij van. =/ Maarja, moet 'm natuurlijk nog wel in z'n geheel horen.
Ik kan de hele songtekst inmiddels al van top tot teen dromen. Geweldig nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Bonobo11 het volgende:
A Certain Romance,
beste nummer van AM imho
tvp
Brianstorm vind je niks? En je kent Fluorescent adolescent; Do me a favour? Samen met 505 vind ik deze 3 al heel kewl.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef Larsch het volgende:
Wat zijn die nieuwe nummers teleurstellend zeg. Serieus, vind Arctic Monkeys hip, maar Temptation Greets You Like Your Naughty Friend van de Brianstorm EP... Rotzooi! ._." Verder vind ik alles van wat ik tot nu toe gehoord heb van Favourite Worst Nightmare matiger dan Brianstorm... Vooral 505 valt me tegen, en dat schijnt echt een goed nummer te zijn (volgens sommigen). Nee, ik word hier niet echt blij van. =/ Maarja, moet 'm natuurlijk nog wel in z'n geheel horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |