matig, m'n vel zit kut.quote:
't lijkt er voorlopig nog even niet op, ze kan zichzelf vooralsnog even niet meer bewegenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:08 schreef Kuukske het volgende:
Komt goed met je zusje.
Hier alles euhm, rielekst. Biertje, vent, tv, enzo.
Morgen vet hendig uitslapen, misschien nog wat winkelen. Zondag hendig lunchen, maar dat had ik al gezegd en maandag vrij.
Lunchmeeting met mijn beste vriendinnen. Ook belangrijk! Een leven buiten Fok!.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't lijkt er voorlopig nog even niet op, ze kan zichzelf vooralsnog even niet meer bewegen
Na het weekend zou ze weer aan de beterende hand moeten zijn.
Maar dat is ook niet het enige probleem, goeie vriendin van me is het huis uit gedonderstraald, tentamens staan voor de deur, kan niks in me opnemen nu
Leert wel gemakkelijk zo
Maar ja, 't is maar effe denk.
Effe uitslapen is wel lekker iddmaandag weer vrij as usual zie ik...
Wat heb je voor lunchmeeting eigenlijk zondag?
whehe.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:09 schreef Kuukske het volgende:
Oh yes, the postal service op MTV. De TNT Post heeft een band opgericht.
leven buiten fok is zeker belangrijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lunchmeeting met mijn beste vriendinnen. Ook belangrijk! Een leven buiten Fok!.
We hebben een bandje opgericht voor mensen met een lelijke bedrijfsoutfit.. pomtidommtidomquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
stond niks over vermeldt op de zaak
die outfit is zeker niet om over naar huis te schrijvenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben een bandje opgericht voor mensen met een lelijke bedrijfsoutfit.. pomtidommtidom
hi kuuskequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef Kuukske het volgende:
Hi b2.
Zelfde verhaal hier! Ik ben wel lekker uitgeslapen. Lag er best vroeg in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 07:10 schreef eer-ik het volgende:
Moge.
Moet weer aan de arbeid, tot vanmiddag/avond
Richard isquote:
Maar zulke goede mensen moet je er wel bij hebben!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Richard isSinds we in de nieuwe locatie zitten wil hij dat doen, elke zaterdag, en wil er helemaal niets voor hebben, hoe we ook aandringen. Terwijl hij het verre van breed heeft. Hij zegt dat hij zo blij is met de boksschool, dat hij het zo naar z'n zin heeft, zo heerlijk zichzelf kan zijn, dat hij dit wil doen
![]()
![]()
![]()
En het is een takkebaan de boel hier schoon houden kan ik je vertellen![]()
Zeker weten!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zulke goede mensen moet je er wel bij hebben!![]()
Hij verdient dat gebakje dus dubbel en dwars!![]()
![]()
![]()
zoiets jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Lenteschoonmaakbui Buzz?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
Lichtelijke vorm van hoofdpijn aanwezig.
Ik lag er ook vroeg in, was nuchter, dus opstaan was niet echt een probleemquote:Op zaterdag 31 maart 2007 07:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier! Ik ben wel lekker uitgeslapen. Lag er best vroeg in.
Hier was het vijf uur (vanochtend)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 07:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier! Ik ben wel lekker uitgeslapen. Lag er best vroeg in.
Ik haat het altijd als ik dronken smsjes heb lopen sturenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier was het vijf uur (vanochtend). Zatte SMSjes sturen naar 3fm is tof
![]()
.
Ik ken ze alleen van de muziek.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
He cross, ik heb zo'n cd van zero 7 geregeld, the garden heet ie
Puike muziek is dat.
Ik ken het ergens van lijkt het wel, stem van die kerel die af en toe zingt, lijkt me bekend te klinken, zo ook de stem van die chick.
Weet jij toevallig of die ergens bekend van zijn?
Ik zal eens kijken of ik die op de kop kan tikken danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen van de muziek.
Simple Things is ook een mooi album, The Garden heb ik niet.
Niet dat ik weet..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik die op de kop kan tikken dan
Hebben ze een bekend nummer?
Lekker gewerkt trouwens?
Ik ook, 13:00 ben ik gekapt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet dat ik weet..
We waren best vroeg klaar, dus dat viel wel mee
Nee, we zijn klaar als alles af is, dus soms is dat wat later en soms wat eerderquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook, 13:00 ben ik gekapt.
Effe tot 15:00 in het hospitaal te leiderdorp gezeten, en nu weer effe thuis chillen.
Heb jij niet bepaalde tijden dan?
vaste uren ofzo...
ok, zelfde idee als bij ons dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, we zijn klaar als alles af is, dus soms is dat wat later en soms wat eerder
eten?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:01 schreef crossover het volgende:
Ik denk ff de kroeg in. Maar ik maak het niet laat, moet nog leren
ff eten
Tell my parentsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eten?
wtf.
't is 5 uur
Nou ja, het zal wel
Eet smakelijk.
Ik verrot het om om die tijd te etenquote:
grote W...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:38 schreef eer-ik het volgende:
OA :w
Lekker.
Gerookte zalm fietst er altijd wel in
Ik ga ook even eten
Hoiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Smakelijk bij de mams gegeten vandaag. Scheelt afwas enzo.
Vanavond bier.
Aardappels, zalm en bloemkool. Aparte combi, maarja het is eten.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardappels, zalm en bloemkool. Aparte combi, maarja het is eten.
Ik heb al gegeten. Heel verrassend hetzelfde als Kuukskequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
Wat eten de andere aanwezigen verder vanavond?
ken jij haar moeder dan??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Heel verrassend hetzelfde als Kuukske.
Kan ik iets doorgeven?quote:
ja, klein typotjequote:
kijk, dat is een mooie schotelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef OA het volgende:
Ik ga zo een visschotel klaarmaken!![]()
Scholfilet + aardappels + tomaat + laagje van kaas en nog wat kruiden een half uurtje in de oven!!![]()
Doe je wel voorzichtig met 'm. Ik heb 'm nog nodig vanavond.quote:
Ik warm hem alleen maar vast opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met 'm. Ik heb 'm nog nodig vanavond.
Dank jequote:
Nasiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verrot het om om die tijd te eten
Best als zij gaan eten, maar ik heb echt nog geen honger om 5 uur
Wat schaftte de pot vandaag?
redelijke dag gehad vandaag, iets aangekomen dmw zo'n maagsonde, maar nog steeds veel braken. Verder is het wachten tot maandag, en er weer artsen aanwezig zijn, die verder onderzoek kunnen verrichtenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe is het met je zusje? Al wat meer nieuws?
avond MPGquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:38 schreef MPG het volgende:Ik meld me nog maar ff voordat deze op slot gemieterd wordt
Heb ik veel gemist sinds gistermiddag?
Ik ben hard aan het werk met m'n samenvattingquote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef JDude het volgende:
Thee was smakelijk. Ging iemand nog iets spectaculairs doen vandaag?
Bier drinken denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef JDude het volgende:
Thee was smakelijk. Ging iemand nog iets spectaculairs doen vandaag?
Goed plan.quote:
Tijd om het plan uit te voerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |