wees maar niet bangquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik verwacht trouwens wel het één en ander qua tifo vanavond
Van die vieze rooie jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een Sepo van een Zevenariaan (ofzo iets)
Komen ook wat jongens van Ajax uit Zevenaar![]()
Die rooie ken ik verder niet zo goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Van die vieze rooie ja
Zevenaarder trouwens.
wat jij vind ...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah dat zei ik het vorige topic al. Maar vind hem een beetje een uitgerangeerde spits.
Dat is op misschien dordrecht na geen enkele club van de huidige top 5 hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel leuk dat er een club promoveert met een echte achterban ipv clubjes met een fietsenhok aan supporters.
Eens. Excelsior bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel leuk dat er een club promoveert met een echte achterban ipv clubjes met een fietsenhok aan supporters.
RBC....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is op misschien dordrecht na geen enkele club van de huidige top 5 hoor.
Op RBC na heb je idd wel gelijk, maar ik doel ook een beetje op de RKC's en de Excelsiors uit de eredivisie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is op misschien dordrecht na geen enkele club van de huidige top 5 hoor.
wij wel. jullie ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Natuurlijk hopen we allemaal dat ze kampioen worden, hebben we volgend seizoen weer een uitwedstrijdje kort bij huis
410 ers ???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een Sepo van een Zevenariaan (ofzo iets)
Komen ook wat jongens van Ajax uit Zevenaar![]()
Boah alles al geregeld, huldiging en alles. Hiddink zou de schaal uitreiken en bladiebladiebla.quote:
optimaalfmquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
410 ers ???
Tegen 18.00 zoon achterhoekse zender geluisterd ze hadden toen al feest, net terug weer terug om het einde van de wedstrijd te luisteren , kijken of het nog goed gaat komen.
Hebben jullie de spoorweg geblokeerd ofzodat die trein van Syntus weereens vertraging had
![]()
Dit keer maakte ze het wel weer bont.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef Damzkieee het volgende:Syntus heeft altijd vertraging op dat kuttraject
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Gelijkspel is voldoende of niet?
nee, alleen overwinningquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Gelijkspel is voldoende of niet?
iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ah das lelijk. Minuutje of 10 nog denk ik he?
whahah. lijkt wel een CL-finalequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:42 schreef pascalheister het volgende:
Optimaal FM is leuker
http://optimaalfm-05.isp-services.nl:7007/optimaalfm
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hahahaha hoor die kerels op optimaal fm
gaat elke week zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hahahaha hoor die kerels op optimaal fm
ik zie hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:49 schreef gateway het volgende:
jammer dat het niet live op tv is, graafschap tv heeft nu een stukje live.....
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:49 schreef gateway het volgende:
jammer dat het niet live op tv is, graafschap tv heeft nu een stukje live.....
graafschaptv alleen voor de achterhoekers onder ons te ontvangenquote:
de stream doet het nu , zag het net , met Adelaar en Sturingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
graafschaptv alleen voor de achterhoekers onder ons te ontvangen
zo op tien ook beelden (zag Umberto Tan nog voorblij flitsen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |