Het is dat je er bij zegt wat het inhoud maar als ik dat zo zou lezen: Life Science & Technology, dan zou ik echt niet weten wat het isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees blij, wij bedenken jullie medicijnen enzo
Bart aka Dr Jozef Mengelequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, in feite wel. Maargoed, beter dan met kanker blijven zitten
Nee, ik had vandaag al tentamenquote:
Is ook niet uit te leggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is dat je er bij zegt wat het inhoud maar als ik dat zo zou lezen: Life Science & Technology, dan zou ik echt niet weten wat het is![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik had vandaag al tentamenGing echt supergoed enzo
NOT
quote:
Jij bent echt helemaal choiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is ook niet uit te leggenBij ons kan je van genetische code ontrafelen tot medicijnen ontwerpen tot biobrandstoffen als rijden op alcohol enzo
Neejoh, wel hogerquote:
Jeweetschquote:
Als je hem niet haalt, wat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, wel hoger
Maar ik weet niet of ik hem gehaald heb
Hmm een hoop gedoequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is ook niet uit te leggenBij ons kan je van genetische code ontrafelen tot medicijnen ontwerpen tot biobrandstoffen als rijden op alcohol enzo
Jaquote:
Werktuigbouw is inderdaad ook zo'n vaag begripquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Was dit danquote:
Dan moet jij me troostenquote:
Jepsquote:
Isgoed.quote:
Dat is ook wel belangerijk ja dat het leuk isquote:
Goed hoâh......maar ik bats wel met je moederquote:
Bekijk het positief! Dan heb je tenminste iets om je op te verheugen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moet jij me troosten
Nee, dan moet ik hem overdoen eind augustus
aha, je gaat alleen voor de avond sexquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef LRN het volgende:
[..]
Haha, nee, ik moet nog vertrekken, rond 4 uur, denk ik.![]()
Ja dat zie ikquote:
aah is goed hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef LRN het volgende:
[..]
Isgoed.![]()
Maar ik ben wel m'n haar aan 't föhnen enzo, dus 't kan effe duren.Typen + föhnen = slooooom.
![]()
Wat, dat troosten of dat overdoen midden in de zomerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:11 schreef LRN het volgende:
[..]
Bekijk het positief! Dan heb je tenminste iets om je op te verheugen!
overdoen midden in de zomerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, dat troosten of dat overdoen midden in de zomer
Was zomaar even een opmerkingquote:
A.D.I.D.A.Squote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
aha, je gaat alleen voor de avond sex
Iets doen in de zomerquote:
quote:
Ja, dat vind ik echt topquote:
uhm jaaajaaa volgens mij weet ik al wat jij bedoeldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was zomaar even een opmerking![]()
![]()
![]()
Ik ga wel met lauwert pratenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm jaaajaaa volgens mij weet ik al wat jij bedoeld
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga mn ouders weer eens pesten
Ik zwaai wel in Rotterdam RJ en in Utrecht Rein
Doeg![]()