quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef __Saviour__ het volgende:
doe er vooral geen verslag van hier
Die moest je toch op de verwarming leggen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:32 schreef jogy het volgende:
wel even wat kipfilet rond het gat van de stang plakken. Nadat je die hebt opgewarmd in de magnetron natuurlijk.
Ook goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die moest je toch op de verwarming leggen ?![]()
precies.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef __Saviour__ het volgende:
doe er vooral geen verslag van hier
We hebben een kenner!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:32 schreef jogy het volgende:
wel even wat kipfilet rond het gat van de stang plakken. Nadat je die hebt opgewarmd in de magnetron natuurlijk.
Bij mij gaat er 5 kilo pkipfilet per week doorheenquote:
Hij plaatste net een scriptje, verwijdert, niets meer te zien, ontopicquote:
Veel eiwitten danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij mij gaat er 5 kilo pkipfilet per week doorheen
Dure hobby!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heb je vast een hele volle stofzuigerzakquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Piovan met blote piemol. Afschuwelijk als je begrijpt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:43 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
wat was het ik heb het gemist..
Het wordt grotendeels tegengehouden door het filtertje wat ik in de buis heb gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Dan heb je vast een hele volle stofzuigerzak
in de draaimolen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef mausie het volgende:
[..]
Piovan met blote piemol. Afschuwelijk als je begrijpt...
Whehehe.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef jogy het volgende:
Oh, en het luchtgaatje in het midden van de stang open zetten anders gaat het fout!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef Reemy het volgende:
moet je wel een dyson nemen![]()
verliest zijn zuigkracht nooit![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef tylerdurden22 het volgende:
ik heb het zojuist geprobeerd, de eerste keer kwam ik na een minuut klaar, misschien omdat ik zo geil was, daarna heb ik het een half uur volgehouden, alleen was mijn lul donkerpaars geworden en hij leek 5 cm langer geworden..
Doe het nog eens een derde keer?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef tylerdurden22 het volgende:
ik heb het zojuist geprobeerd, de eerste keer kwam ik na een minuut klaar, misschien omdat ik zo geil was, daarna heb ik het een half uur volgehouden, alleen was mijn lul donkerpaars geworden en hij leek 5 cm langer geworden..
ik wordt elke keer kapotgeil als ik je feauteaus zie, mag ik je komen neuken.. eerst bef ik je helemaal het hemel in, en dan gaan we lekker seksen all night long.. goed idee? laat het me weten..quote:
Luister dan ook! Luchtgaatje in het midden van de stang OPEN ZETTEN.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef tylerdurden22 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vergeet niet ook je ballen er in te zuigen!
No thanks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
ik wordt elke keer kapotgeil als ik je feauteaus zie, mag ik je komen neuken.. eerst bef ik je helemaal het hemel in, en dan gaan we lekker seksen all night long.. goed idee? laat het me weten..![]()
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Luister dan ook! Luchtgaatje in het midden van de stang OPEN ZETTEN.
Wel beetje proppen, maar zo lekker nauw krijg je geen kutje!quote:
Ik kan nu wel nee zeggen, maarja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |