Als admin ditquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Ik heb een probleempje ik kan niet goed mijn useraccount laden ik kom steeds op een tijdelijk profiel weet iemand wat het probleem kan zijn, ik krijg de volgende meldeing
Uw gebruikersprofiel is niet juist geladen
U bent met een tijdelijk profiel aangemeld. Wijzingen die u aan dit profiel aanbrengt, gaan verloren als u zich afmeldt. Raadpleeg het gebeurtenissenlogboek voor details, of neem contact op met de systeembeheeder.
doenquote:Raadpleeg het gebeurtenissenlogboek voor details
wat zegt het logquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
heb ik gedaan maar wat is de oplossing :S
ja maar ik snap ze nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Ga nou eerst maar eens de log's bestuderen.
maak een andere admin account aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Het lokaal opgeslagen profiel kan niet worden geladen. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel.
DETAIL - Fout tijdens een bewerking in een pagina.
Het register kan niet worden geladen. Dit probleem wordt vaak veroorzaakt door onvoldoende geheugen of onvoldoende beveiligingsrechten.
DETAIL - Fout tijdens een bewerking in een pagina. voor C:UsersHP_Eigenaarntuser.dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |