Ik heb het op mijn werklaptop geinstalleerd.. Ik mag mijn laptop alleen niet meenemen naar binnen bij de klant..quote:Op maandag 2 april 2007 12:47 schreef EvilDucky het volgende:
Hou me tegen.. Ik wil SL op mijn werk gaan installeren.![]()
Dat heb ik ook..quote:Op maandag 2 april 2007 12:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja maar jij blijft altijd op 1 plek, dan valt het mee
Ik vind van niet!quote:Op maandag 2 april 2007 12:53 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn werklaptop geinstalleerd.. Ik mag mijn laptop alleen niet meenemen naar binnen bij de klant..Daarnaast komt het hoogstwaarschijnlijk niet door de firewall heen.. Maar anders...
Heet dat nou verslaafd zijn?
LOL..quote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef EvilDucky het volgende:
Oh en probleem opgelost met die touchpad.Een muis voor de laptop gehaald.
Kan ik gaan proberen die navelpiercing uit mijn darmen te vissen.
Ik doe maar net of ik bovenstaande heb gelezen.. Dat maakt het een stuk verdraaglijker.. Sommige mensen moeten wel werken om ook RL nog wat dingen te betalen enzo..quote:Op maandag 2 april 2007 13:39 schreef Incolumis het volgende:
de rest zit niet in SL;)
quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef Metsel het volgende:
Blijkbaar ben je net zo druk als ik ben..Gezellig met z'n 2en ouwehoeren..
ben er ok pas weer vanavond na elvenquote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef Metsel het volgende:
Gelukking is EvilDucky ook niet in SL..Dan ben ik tenminste niet alleen.. Maar ik ben vast degene die als laatste op SL komt vandaag..
ja, maar jij bent al geweest.. Mijn ontwenningsperiode is langer.. Gisteravond 12 uur afgesloten zo'n beetje en vanavond half 11 er pas op. Ik vind mezelf toch zieligerquote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ben er ok pas weer vanavond na elven![]()
Ik ben het zieligst, ik ben al een tijdje niet geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef Metsel het volgende:
[..]
ja, maar jij bent al geweest.. Mijn ontwenningsperiode is langer.. Gisteravond 12 uur afgesloten zo'n beetje en vanavond half 11 er pas op. Ik vind mezelf toch zieliger![]()
Maar gelukkig zijn er ook echt problemen in de wereld.. Tis koffietijd hier RL..
Jij moet ondertussen wel helemaal afgekickt zijn zeg. Nog verschijnselen gehad? That must have been ugly!quote:Op maandag 2 april 2007 13:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben het zieligst, ik ben al een tijdje niet geweest.
Zag trouwens dat de huur van mijn huisje afliep. Ik denk dat ik maar niet ga verlengen, ik wacht wel op andere woonruimte.
Heb je het Fok!Café al gevonden? D'r is vast iemand te vinden..quote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, het werkt best vloeiend. Leuk. *pielen gaat*
Hij crasht toch eigenlijk best snelquote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef Metsel het volgende:
[..]
Heb je het Fok!Café al gevonden? D'r is vast iemand te vinden..
quote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, het werkt best vloeiend. Leuk. *pielen gaat*
Ik kom wel bij je op visitequote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef Metsel het volgende:
[..]
Jij moet ondertussen wel helemaal afgekickt zijn zeg. Nog verschijnselen gehad? That must have been ugly!
De andere woonruimte komt volgens mij vrij snel. Max 2 weken geloof ik.. Ik hou mijn huisje nog zo lang aan en dan is het voor mij ook afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |