Inderdaad en ik vind het ook erg zielig dat er altijd weer van die mensen zijn die iets zeggen als "SL is voor mensen zonder First Life," enzovoort. Ik bedoel, ik ben absoluut geen gamer, maar wat rondkijken in SL vind ik wel leuk. Of je nu een deel van je tijd besteedt aan een game of aan SL, wat is het verschil? Voor mij gaat SL niet om sociaal contact, maar om creativiteit en fantasie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
Wel grappig trouwens:
SL wordt bekritiseerd vanwege de content (sex, geweld).
10 miljoen mensen spelen WoW. Beetje hakken is daar verplicht.
Zeker net zoveel mensen hebben een versie van GTA gekocht.
Doom, Quake, etc ... allemaal gefixeerd op zo veel mogelijk dood.
Zelfs bij SSX krijg je extra punten als je iemand een rotschop geeft.
SL heeft een gemiddelde leeftijd van 28
Wellicht moeten mensen wat minder aan tunnelvisie doen (ja ook jullie, "Jong" CDA)
Juist ... SL is zo'n beetje wat jij ervan maakt. Dat er foute personen zijn die geilen op kindertjes of graag iemands hoofd eraf hakken is niet de fout van SL. Geeft eigenlijk alleen maar aan in welke richting de samenleving stuurt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:32 schreef zwambtenaar het volgende:
Het leuke vind ik ook dat je helemaal geen geld hoeft te hebben om toch te scheppen. Zo heb ik in een sandbox simpele objecten gemaakt, zoals een zaklamp, die ik dan overal in SL kan attachen aan mijn hand. Is toch super?
Je, de grenzen van de creatieve mogelijkheden zijn erg ver te zoeken en dat biedt zoveel vrijheid. En inderdaad, SL is wat je er zelf van maakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juist ... SL is zo'n beetje wat jij ervan maakt. Dat er foute personen zijn die geilen op kindertjes of graag iemands hoofd eraf hakken is niet de fout van SL. Geeft eigenlijk alleen maar aan in welke richting de samenleving stuurt.
Ik vermaak me prima met bouwen in SL. Eindelijk een spel waar dat kan
The Sims (hoe populair ook) schoot toch aardig tekort wat dat betreft.
Feestjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
P.S.: 18 April 1 jaar Fok!SLgaat hard.
SHIFT-select (met Shift ingedrukt meerdere objecten selecteren);quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef zwambtenaar het volgende:
Trouwens, even een vraagje: hoe merge (groepeer) je twee of meerdere in beginsel verschillende objecten tot één object?
In het Fok!Cafe! En dan moet Maringo maar zorgen dat het Cafe helemaal af is. Kunnen we meteen een openingsfeestje houden. Iemand een idee voor een thema?quote:
Seks, drugs en Rock 'n Roll.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Metsel het volgende:
[..]
In het Fok!Cafe! En dan moet Maringo maar zorgen dat het Cafe helemaal af is. Kunnen we meteen een openingsfeestje houden. Iemand een idee voor een thema?
Ikke welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:54 schreef Metsel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je braaf bent..
Uhm.. laat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef Metsel het volgende:
Maar wat was jij gisteren nog laat op Don!!! En Mar helemaal..
Hmm, 9 april? Zou kunnen dat in dan in Dublin zit. Zal iemand anders ff de Fok! fotograaf moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Maringo het volgende:
blablabla, mumble mumble...
Over een opening: 9 APRIL (tweede Paasdag) is de Grand Opening van het Fok!Cafe!! Tegen die tijd zal het af zijn en kan er lekker de hele dag gefeest worden!! verdere details komen later wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |