quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:08 schreef whosvegas het volgende:
Hoe kan ik van het eerste eiland af komen?
Tja ieder zijn eigen vermaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En een lol dat je had. Denk er eens over na dat er mensen uren dagen bezig geweest kunnen zijn met het bouwen van een danceclub. Waar jij dan als een griefer binnen stapt. btw . Griefers worden door Linden's gesuspended als ze gerapporteerd worden
Dat is moeilijker geworden dus:quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:08 schreef whosvegas het volgende:
Hoe kan ik van het eerste eiland af komen?
Het is maar wat je vermaak vindquote:
Ik vind het kunnen, heb je ook irl.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En een lol dat je had. Denk er eens over na dat er mensen uren dagen bezig geweest kunnen zijn met het bouwen van een danceclub. Waar jij dan als een griefer binnen stapt. btw . Griefers worden door Linden's gesuspended als ze gerapporteerd worden
Dan kom ik nog dat eiland niet afquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:52 schreef Visculmania het volgende:
[..]
Tja ieder zijn eigen vermaak
[..]
Dat is moeilijker geworden dus:
A:Laat je door iemand weg teleporteren
of
B:Onderga al die saaie uitleg![]()
Het lijkt me wel handig als je nog nooit op Secondlife bent geweest om al die uitleg wel te lezen.
thx homies for lifequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Map openen, ergens klikken waar een sterretje staat en op teleport klikken
quote:Op maandag 9 april 2007 01:09 schreef Edap het volgende:
Gevaarlijke vis ontsnapt!
[afbeelding]
Oho....![]()
LoL... Ik had echt alleen maar oog voor het dreigende gevaar hoor...quote:
zou haast zeggen dat ze er van genotenquote:Op maandag 9 april 2007 10:03 schreef lizzyames het volgende:
Ooooooooooooooooooo sterke vent die Inco![]()
Wat liggen jullie bevallig in zijn armen jongens![]()
Dan kan je op zijn minst ons allemaal in het FokCafé een biertje gevenquote:Op maandag 9 april 2007 11:20 schreef Incolumis het volgende:
hmm van de week 10L bij een raffle ingegooid, kreeg vannacht ineens 8500L erbij gestort
Op Ginko en rente trekkenquote:Op maandag 9 april 2007 11:20 schreef Incolumis het volgende:
hmm van de week 10L bij een raffle ingegooid, kreeg vannacht ineens 8500L erbij gestort
Dat is 38% per jaarquote:Op maandag 9 april 2007 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op Ginko en rente trekken(0.09% per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |