Yep. COD3: Krasvrij incl. bon.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef arjen1985 het volgende:
Hoeveel moet je voor Call of Duty 3 en saintsrow? (krasvrij neem ik aan)?
26,75 euro?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:25 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Hoeveel wil je ervoor geven incl. verzending?![]()
Sorry vind ik te duur.....quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
40 euro incl. verzending en 48-uur XBOX-Live trial
Grapjurk.quote:
Afgaande op onderstaande zin:quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Grapjurk.
Ik heb PES6 al, dus ik ga Pinata niet ruilen tegen een verouderde FIFA.
dacht ik; let's give it a try!quote:Wil het spel wel ruilen tegen iets zonder conventionele wapens, dus geen FPS, oorlogsspel (zoals CoD), voor de rest ben ik wel vrij flexibel.
Tuurlijk, vragen staat altijd vrij.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:15 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Afgaande op onderstaande zin:
[..]
dacht ik; let's give it a try!![]()
Iemand nog meer vervelende ervaringen met deze dude? heb vorige week GRAW2 naar hem opgestuurd; inmiddels reageert die niet op mijn mail en heb ik nog niks ontvangen...quote:
Dude, eerst geld, dan de gamequote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Iemand nog meer vervelende ervaringen met deze dude? heb vorige week GRAW2 naar hem opgestuurd; inmiddels reageert die niet op mijn mail en heb ik nog niks ontvangen...
Hoeveel voor PES6 inc?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef IRAKEES-NL het volgende:
Te koop:
Call of Duty 3
Fight Night Round 3
PES6
Saints Row
Just Cause
En mijn XBOX360 premium+1 controller, incl. bon/garantie erbij?![]()
20 incl?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb DOAX2 in de aanbieding als iemand daar uberhaupt behoefte aan heeft.
20 euro = deal
Ja hoor prima.quote:
Ja is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |