22 inc en we hebben een dealquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef arjen1985 het volgende:
20 inc voor saints row
ruilen tegen fight night?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef Last_Samurai het volgende:
te koop of te ruil van mijn kant : def jam icon nieuw gekocht gister
wwe smackdown of fight night.
of 1 van deze games ruilen tegen project gotham 3
pgr 3 tegen fight night?? deal wat mij betreftquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:35 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ruilen tegen fight night?
ook nog te koop: Dead Or alive 4, 22 inclusief. spel is 2x gespeeld, maar toch te moeilijk voor mij
nee def jam icon tegen fight night, die had je toch :S staat erquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:59 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
pgr 3 tegen fight night?? deal wat mij betreft
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef rival het volgende:
iemand anders misschien gta san andreas in de aanbieding voor de box?
Ruilen tegen Crackdown?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef Last_Samurai het volgende:
te koop of te ruil van mijn kant : def jam icon nieuw gekocht gister
wwe smackdown of fight night.
of 1 van deze games ruilen tegen project gotham 3
ik heb pgr 3 ,,, tege def jam?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:28 schreef Last_Samurai het volgende:
ik heb def jam,fight night en wwe en 1 daarvan ruil ik tegen pgr 3
ja is goed:) mail of msn me maarquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik heb viva Pinata nog liggen, en die wil ik eig wel ruilen tegen Crackdown. iemand interesse?
Ook liggen hier nog Halo 2, GTA:San Andreas en Jade empire. Voor jou voor weinig, of alle 3 samen voor 1 leuk 360 spel.
graw, saints row, en dead or alive 4....quote:
This Message was undeliverable due to the following reason:quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:12 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
ja is goed:) mail of msn me maar
k, check, stuur maar een pmquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja hoor prima.
Kan 'm alleen pas dinsdag a.s. versturen. (doe ik altijd via mijn werk nml.)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef Die4iT het volgende:
[..]
This Message was undeliverable due to the following reason:
The user(s) account is temporarily over quota.
dead or alive is classic versie,quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:11 schreef arjen1985 het volgende:
[..]
graw, saints row, en dead or alive 4....
50 euro inc verzenden? (mits ze krasvrij zijn) en normale versies. (geen classics)
wil hem wel van je kopenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:14 schreef Niox het volgende:
Iemand hier die Viva Piñata wil ruilen tegen tegen Fifa 07?
Quake 4?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:27 schreef Last_Samurai het volgende:
ik heb trouwens ook nog call of duty 3 te koop nieuw in verpakking met plastic ivm dubbele bestelling
Deal.. ik pm je binnekort wel ff, paaspop is bezig dus ik ben zo weer wegquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:01 schreef arjen1985 het volgende:
30 voor saints row en graw daninc verzenden
Ik wil 'm echt alleen ruilen.quote:
je hebt een PM over CoD3quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:44 schreef arjen1985 het volgende:
Tjaa opzich... maar dan koop ik liever andere spellen nieuw.
Misschien kon je er leuk prijsje van maken als ik alles in 1x kochtmaar helaas
en dan ben je van alles af![]()
-edit-
cod3 zoek ik zoiezo nog...
40 inc verzenden?
Wat is dit nou weer voor nonsens, ik reageer gewoon op je PM en ineens reageer jij niet meer?quote:Op maandag 9 april 2007 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
nee, ik denk dat jij nog even wat moet leren in het leven!
cod2 tegen graw?quote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik bied (nogmaals) Call of Duty 2 te ruil aan.... kijk maar wat je kwijt wil en PM me maar even.
Heb ook nog Saints Row liggen voor de liefhebber.... ook ruilen.
heb nog niks, wacht geduldig af, denk dat cod alwel over is? miss ivm paasdagen dat het wat langer duurt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Die4iT het volgende:
flappiewappie & last samurai al nieuws over pakketje ? nog niet aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |